לחיפאים שמבניכם.

reembel

New member
לחיפאים שמבניכם.

איזה מסיבות עושים לכם בבית ספר? ז"א תחילת שנה? חנוכה? פסח? סוף שנה? ועד כמה הם איכותיים?
 
תשובה..

יש כל מיני מסיבות כמו: תחילת שנה-זה יותר הופעה של זמר או להקה מאשר מסיבה (בסוף אפשר לרקוד), חנוכה, פסח, וגם סוף שנה.. עושים הכל כדי שמסיבות אלו יהיו איכותיות, אבל כמובן שזה תלוי בתקציב ובמפקדים שאמורים לתת לנו אישור (למקום, לזמן, וכו'..)
 
..............

בעבר (הרחוק מאוד) הייתה קיימת אפשרות לארגן מסיבות מחוץ לטכני.. אבל בגלל המצב הביטחוני הגרועה (שהיה לפני 3-2 שנים) החליט מפקד בי"ס (לשעבר) שהמסיבות מתקיימות אך ורק בתוך הטכני.. ומאז אנחנו חוגגים בתחום הביה"ס. בשנה האחרונה קיבלנו אישור לקיים את המסיבות בהאנגרים של מסוקים מעבר למסלול (שזה נמצא בבסיס אבל מחוץ לתחום של הבי"ס). נ.ב שכבת י"ב עושה מארגנת מסיבת סוף שנה (שכבתית) מחוץ לבי"ס ואף שוקלת לארגן לראשונה בתולדות ביה"ס נשף שכבתי (עם אפשרות להביא בן\בת זוג). לדעתי השנה, שיכבת י"ב השפיע הרבה ועשתה שינויים רציניים בבית הספר לטובת השכבות שיבואו אחריה. (כל הכבוד
)
 
למעלה