ההבדל...
לחימה משולבת משלבת קראטה מגע מלא עם אגרוף תאילנדי. כמובן שעושים גם קרקע והגנה עצמית. ההמצאה היא כמובן בשילוב עצמו - שכן צריכה להיות דרך לימוד יחודית והדרגתית וזאת משום החומר הרב שיש ללמוד. קראטה לא הומצא ע"י ישראלים וגם לא האגרוף התאילנדי. לכן אי אפשר לקרוא לזה המצאה ישראלית אבל לימוד השילוב של הקראטה עם האגרוף התאילנדי - דבר שיש בו הרבה ניגודיות זה למעשה ההמצאה הישראלית.... השיטה הוכיחה שכן ניתן ללמוד שתי אומנויות לחימה בשילוב (למרות שהרבה אנשים טוענים אחרת, שלא ניתן ללמוד שתי שיטות בו זמנית)..., בזה שהוציאה הרבה אנשים מוכשרים הן בזירות לחימה, הן בביצועי קאטות של קראטה, הן בקראטה, והן באגרוף, והן באגרוף תאילנדי... יניב