לחיות בגרמניה

DPunisher

New member
לחיות בגרמניה

שלום לכולם, הייתי רוצה לגור בגרמניה תקופה של שנה עד שלוש, כנראה בברלין. אני נהנה מהכנסה פאסיבית מהאינטרנט, די מכובדת יש לאמר, כך שלא אצטרך למצוא שם עבודה. פשוט לחיות. מה הדרך הנכונה לעשות את זה ? תודה על עזרתכם, יאיר
 
בעל דרכון אירופאי זכאי לדמי הבטלה?

בגרמניה? 800 יורו בחודש? ככה כתוב בתחתית הכתבה האם זה נכון?
 

nir2422

New member
אני מניח שזה נכון רק לגבי

מי שעבד שם ואיבד את עבודתו ולכן דמי אבטלה מגיעים לו בזכות. קשה לי להאמין שמי שהרגע נחת שם זכאי למשהו, וגם אם כן אני הייתי מתבייש רק מעצם המחשבה לבקש כזה דבר
 
למעלה