שלום לכולם, הייתי רוצה לגור בגרמניה תקופה של שנה עד שלוש, כנראה בברלין. אני נהנה מהכנסה פאסיבית מהאינטרנט, די מכובדת יש לאמר, כך שלא אצטרך למצוא שם עבודה. פשוט לחיות. מה הדרך הנכונה לעשות את זה ? תודה על עזרתכם, יאיר
מי שעבד שם ואיבד את עבודתו ולכן דמי אבטלה מגיעים לו בזכות. קשה לי להאמין שמי שהרגע נחת שם זכאי למשהו, וגם אם כן אני הייתי מתבייש רק מעצם המחשבה לבקש כזה דבר