אכן הייתי במקום התאונה
ואני יכול להעיד בוודאות שאם לא הייתה שם גדר הבטיחות השערורייתית הזו, גם נתנאל וגם שקד היו היום בחיים. אולי הם היו יוצאים בפגיעות קלות בגפיים אבל הם לבטח היו בחיים!!! אני לא יודע באיזו מהירות נתנאל הגיע לסיבוב ומה הוא עשה כשהבחין בו, אבל אני כן יכול להעיד שרגע לפני שהוא היה שם, אני ועוד שלושה רוכבים מהפורום (וביניהם טל שביט) היינו במצב לא פחות מפחיד ומסוכן. הסיבוב הימני החזק (ההמוקם כ- 3 ק"מ לערך מזרחית לצומת כורסי בעלייה לרמה"ג) פשוט מתעקל בפתאומיות פנימה ובזווית כ"כ חדה עד שזה נעשה כמעט בלתי אפשרי לקחת אותה מבלי לרדת חזק על הבלמים או לחלופין להשכיב עד הרגליות (או שילוב של שניהם). כולנו לפתע גלשנו לנתיב הנגדי מבלי לשים לב, ואם למשל היה מגיע רכב ממול- הוא היה מוחק את כולנו בשנייה אחת. הסיבוב הזה , שמתחיל רחב ואז מתהדק בפתאומיות, פשוט מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש, וזה עוד כשאני מכיר את קטע הכביש הזה בצורה דיי טובה. ואם זה לא מספיק אז יש שם מעקה בטיחות מפלדה שאין לו שום הצדקה- אין שם תהום או ירידה תלולה בשולי הכביש שמצדיקים את קיומו. המעקה הזה פשוט הרג שני ילדים תמימים. שניהם התעופפו ישר לתוכו וספגו פגיעות ראש אנושות. שקד שברה את המפרקת ונהרגה במקום. נתנאל עוד גסס מס' דק', אך גם לו לא היה סיכוי לשרוד. מוות כה מיותר וכה לא מחויב המציאות. ושאלה נוספת: מדוע אין בכביש הארור הזה שוליים? כיצד יש כביש חד נתיבי כה מסוכן וכה בלתי צפוי ללא שוליים מינימליים בצד הדרך? שוליים שיכלו להצלי חיים! פשוט לא מובן הקטע הזה. אז יש לי רק בקשה אחת: לאור תשתית הכבישים הגרועה של מדינתנו הצנועה, בבקשה מכם- אם אתם מגיעים לכביש שאתם לא מכירים פשוט תסעו יותר לאט. תלמדו קודם את הכביש, את הסכנות והמגבלות שלו, ותיסעו תמיד על מקסימום 90% מהיכולת. תשאירו תמיד מרווח ביטחון. נמאס כבר לאבד חברים!!!