לו רק ידעת..../images/Emo79.gif
לו רק ידעת מחשבות האתמול, נגיעות ההווה לחישות משלשום, עת ישבנו יחדיו נוגע לא נוגע מביט משתוקק ואולי גם לא יודע את רחשי הלב את עוצמת הכאב היית מבין את מחשבות האתמול נגיעות הווה לחישות משלשום.. אהבתי אוהבת רוצה מתאווה חושקת כן מילים יפות כתב בן יהודה ואני כל כך רוצה שתבוא שתספר שתלחש כך סתם בלי סיבה אוהב אותך לא ליום לא לשעה קלה לחש גם מחר בדיוק ולא בערך באותה השעה.. לו רק ידעת כך הרהור עלה מציף מחשבה לו רק ידעת אך אתה מי יודע היכן? מחשבות השלשום מחשבות על עתיד מתערבבות בהווה וקוטפת בלאט עוד עלה, רק עוד עלה..... גלי
לו רק ידעת מחשבות האתמול, נגיעות ההווה לחישות משלשום, עת ישבנו יחדיו נוגע לא נוגע מביט משתוקק ואולי גם לא יודע את רחשי הלב את עוצמת הכאב היית מבין את מחשבות האתמול נגיעות הווה לחישות משלשום.. אהבתי אוהבת רוצה מתאווה חושקת כן מילים יפות כתב בן יהודה ואני כל כך רוצה שתבוא שתספר שתלחש כך סתם בלי סיבה אוהב אותך לא ליום לא לשעה קלה לחש גם מחר בדיוק ולא בערך באותה השעה.. לו רק ידעת כך הרהור עלה מציף מחשבה לו רק ידעת אך אתה מי יודע היכן? מחשבות השלשום מחשבות על עתיד מתערבבות בהווה וקוטפת בלאט עוד עלה, רק עוד עלה..... גלי