לו רק ידעת..

גל ים..

New member
לו רק ידעת..../images/Emo79.gif

לו רק ידעת מחשבות האתמול, נגיעות ההווה לחישות משלשום, עת ישבנו יחדיו נוגע לא נוגע מביט משתוקק ואולי גם לא יודע את רחשי הלב את עוצמת הכאב היית מבין את מחשבות האתמול נגיעות הווה לחישות משלשום.. אהבתי אוהבת רוצה מתאווה חושקת כן מילים יפות כתב בן יהודה ואני כל כך רוצה שתבוא שתספר שתלחש כך סתם בלי סיבה אוהב אותך לא ליום לא לשעה קלה לחש גם מחר בדיוק ולא בערך באותה השעה.. לו רק ידעת כך הרהור עלה מציף מחשבה לו רק ידעת אך אתה מי יודע היכן? מחשבות השלשום מחשבות על עתיד מתערבבות בהווה וקוטפת בלאט עוד עלה, רק עוד עלה..... גלי
 

ערו

New member
מה אגיד לך

אני קורא ונמס, אולי באמת יקרה כאן נס.. אני קורא ומתפעל, ובליבי חרישית מתפלל.. אני קורא שוב ושוב, וחושב מי זה שאלייך ישוב.. אני קורא ומלא בסקרנות, מי האיש לו את ממתינה בסבלנות.. אני קורא וליבי דואב, מי יתן ולא תדעי כאב.. אני קורא ומת לדעת, האם יבוא ואת נרגעת.. ובסוף מעלה לעלה.. כוחך עולה ועולה..
 

גל ים..

New member
מתדפקת על דלתות האהבה..

מביטה מציצה בגניבה בשער התכול ויודעת יש סוד גם נעלם וגדול ושם מהלכים מלאכים קופידונים רכים שובבים משחקים משתובבים בנדנדה ובמגלשה ומהלכות שם נשים בשמלות מלמלמה והגברים אם תשאל מחויטים למשעי ורוצה כל כך רוצה להיות ולראות את כל זאת בעצמי. מתדפקת בלחש בשקט על דלתות האהבה יודעת חושקת מתאווה וכל כך רוצה לחוש לטעום לגעת לדעת את סוד הגן הנעלם מתיי גם אני אזכה לנתח משם. ויש המספרים שאם מחכים בשקט מבלי להפריע יוצא קופידון בלאט באין מפריע לטייל בגן לשאוף סיגריה קלילה ולהקשיב אל בקשות גם של ילדה קטנטנה ואני כל כך רוצה שיקשיב שישמע שיידע שכן גם אני רוצה שיפתח את דלתות האהבה שיבוא וישק יחבק על לחיי יידע הוא סודו יהיה סודי. כבר שנים מטיילת בשקט אל הגן הנעלם מתדפקת בשקט ולוחשת לו היי אתה שם, בוא הקשב לסערת הלב בוא אל תפחד רק מעט תתרגש כי הנה התלתל כבר הלבין והעין כבר לא כל כך צעירה יודע אתה כן זה הגיל אך הלב עדיין צמא רוצה מתאווה לשמוע את אותו הקול ואת זה הצליל.. האהבה היא שפה היא מוזיקה היא סם החיים בלעדיה מה אנחנו לעזעזל פה עושים?? מתדפקת בשקט בלחישה דקיקה על דלתות גן האהבה ורק לה כן רק לה מחכה... בוא הצטרף אליי לזה המסע הושט ידך גע בידי אולי ביחד נצליח למצוא את המפתח שלך יהיה הוא שלי.
 

גל ים..

New member
אהלן אישה בואי הצטרפי אליי..

ואת אישה כל כך אישה, זאת ידענו שנינו רק אמש כשנפגשנו בפעם המי יודע כמה. הבטת אל תוך עיניי - צללת אל תוך מעמקיי ופגעת בלב הקטן ודיי! נמסתי בין זרועותייך, צמרמורת אוחזת כף רגל עד ראש, לו רק ניתן היה לעטוף את הרגע ולשמור אותו כך בלי סוף, אך שעון צלצל זמן ללכת יקירה, ואני רק רציתי שהזמן יעצור מלכת ולו לשעה קלה. ואת אישה כל כך אישה, כך אמרתי לחשתי הסמקתי במבוכה ריח גופך עוד עליי, דמותך ניצבת מול פניי לו רק ניתן לנו עוד רגע אחד ודיי... גלי
 
../images/Emo24.gifוואו- גל ים

כל כך מיטיבה לרקום במילים את אשר אנו חשים רגעים מיוחדים וקסומים את מעניקה לקוראים כאשה אל אישה מבינה רחשי ליבה מבטאת אהבה כה רבה חזקי כך ואימצי ומפרי עטך הציעי...
 

גל ים..

New member
מסמיקה כולי אדומה../images/Emo13.gif

האהבה הכי גדולה שלי זה לכתוב,לשורר לספר וכי מה יש לנו עוד ביקום מלבד זאת. הגידי את? ואת זאת אני הכי אוהבת ואין מאושרת ממני כשאני כותבת ובעיקר יוצרת משהו שמתחבר לכולם. פורטת על נבל ועוגב ועדת מלאכים מטיילת במחשבותיי, והלב צמא מבקש רק לכתוב על אהבה,לחוש את הטעם להתענג על כל טיפה, ולדעת שזו המתנה הנפלאה ביותר שקיימת על פני אמא אדמה. ערב מקסים אישה,ותודה על המילים שגורמות לחיוך רחב, להתפשט על פניי. גלי
 
בכייף גל ים

שמחה ששימחתי אותך, הפרגון אמיתי ואכן התענגתי למקרא מילותייך בשירך.. אין כמו מוזיקה ואין כמו מילים של אהבה
זה כל הקסם...
 

שמים1

New member
אם תבוא אלי ../images/Emo79.gif

אם תבוא אלי ביום שמש אביבי לקטוף חרצית של תשוקה מנבכי נשמתי אפתח לך תריסים בחדרי לבבי להכניס את אורך אל חיי. כתבת יפה גל ים
 

גל ים..

New member
../images/Emo39.gifאם אומר תבוא...../images/Emo141.gif

אם אומר תבוא - התדע? אם אומר שלום - התלחש להתראות יקירה? התחוש את הלב הפועם בלי הפסקה. אם אומר שב עימדי הנח ראשך התבין שרוצה לחוש מגע אהבתך. לילה בוקר מתחלפים בשעון היקום, חלון נפתח - נסגרת דלת בטריקת יבבת שעון החול. מביטה אל פנייך - עייפות, להט שפתייך מרכין ברכות, אם רק יכולת לשמוע הלמות הלב לחוש דמעת הכאב. התחוש צעדיך? התבוא עם שחר ראשון שעלה ואולי תחכה יבוא סהר על עולם שעוד רגע כבה. נוגע - לא נוגע אמת ידך מפזזת בתלתל חצוף שפתייך מלטפות בשתיקה. בוהה בקיר שעון אורלוגין מראה על עוד שעה שחלפה, נרות מרצדים - וילון מרפרף כשובל בשמלת מלמלה, אילו היית כאן - ידעתי האושר מושלם. גל *שמיים אהבתי את כתיבתך,העשירי את מוחי ובעיקר שיהיה לך בוקר טוב..
 

טאKילה

New member
לו ידעת...../images/Emo210.gif

אתה חלום ענוג בקרי שנתי ומבטי מצועף במשעולי כישוף על מפתן לילי היית אות תו וצליל. , לו ידעת להיות לי משורר לו יכולתי להיות לך מנגינה היינו שיר עם התחלה וסוף שלעולם לא נגמר.
 

גל ים..

New member
נגן לי../images/Emo168.gif../images/Emo79.gif

נגן לי באך אמרתי בשקט ביראה הנעם באוזניי את שופן אמרתי בשקיקה הלהט את חושיי הבער תשוקותיי גע בכמוסות סודותיי נגן לי מוצארט רקוד עימי ואלס של שטראוס כמו בוינה העתיקה רק אל תפסיק לומר לי עד כמה צמא אתה לאהבה נגן לי את צ'ייקובסקי ספר לי ברטט על ערגת יהודה הלוי וכשהלילה יחפז לבוא אל בינות העצים אל תשכח לבוא לפרוע איתי את סדיני הסטן הורודים לבנים. גל
 

גל ים..

New member
היי לאהבה ולחיוך הנשיקות../images/Emo13.gif

הכתיבה היא חלק מדמי,כשנולדתי אז מישהו שם למעלה נאבק עבורי שאשאר בחיים,נולדתי פג למרות שאלוהים עדי אני רחוקה היום מלהיות פגית. אך מן הסתם אחד הבקשות שלי מלבד חיים,היה לשיר ולכתוב. ומרגישה מבורכת ומוארת בזה מאוד,ובעיקר החלום שלי הוא יום אחד להוציא את ספר שיריי. ואם עסקנין בספר שירה,אז משאירה לך עוד קצת מהטעם הזה ..
 

גל ים..

New member
תרמיל חיי...../images/Emo141.gif

נושאת עימי את סבל היום יום את הכאב והשמחה נושאת עימי מעט רגבי אדמה, פניני דמעה ומעט עליי שמחה.. ובערוב יומי מביטה בתרמילי מה טמונים בתוכו מעט חול,אבק... שואלת את עצמי האם כך אכן יראה וניראה עולמי ? הכך ישאר זכרון חיי בדמי ימיי? מביטה אל השקיעה היורדת לאיטה אל הרוח הנושבת על פניי ופורעת תלתליי, וכשליל יורד בשקט על העיר הריקה כוכב מנצנץ שם כאילו מזיל הוא דמעה.. יודעת נושאת אני בתרמילי את אוצרי,אהבתי את רגבי אדמתי ובבוא יומי יהיו הם מנחה על קברי... מי אני ומה אני כהלך זר מטייל בעולמך וכשאאסף אל מלכותך אדע כי אהבתי כל רגב כל שביל, כל פסיעה על אדמתך ואדע הייתי והשארתי חותמי בממלכתך יהיו הם סימני דרך לממשיכי דרכך.. גלי
 
לא רע בכלל../images/Emo45.gif

תודה לאל שאת איתנו ועוד, נפלאה הכתיבה שלך. נעים להכירך,גיא 007 לרשותך.
 

גל ים..

New member
היי גיא../images/Emo45.gif תודה רבה וברוך אתה

שהבאת את החיוך האהבה והנשיקה אל מחוזותינו.
 
למעלה