לו פינלה בטמפה ביי -- נשמע מעניין

SlamminDino

New member
לו פינלה בטמפה ביי -- נשמע מעניין

האם אנחנו צריכים להאמין שזהו מתכון לשינוי? אבל בצעד כזה או אחר טמפה ביי הקבוצה הכי גרועה במייג´ורס אולי וכנראה הביאה אליה לפלורידה את המנג´ר שהביא את סיאטל לגדולתה. ואני מדבר על המון שנים שהשיא היה ב 116 נצחונות בעונה שעברה. באמת נשמע הרבה!! אבל לרוע מזלו זה לא נחשב ליותר מזה.. סיאטל אף פעם לא הגיעה לוורלד סיריז עם פינלה למרות הופעות חוזרות ונשנות בגמר האמריקן ליג. השנה שלא הצליחו אפילו להגיע לפלייאוף החליטו לומר שלום למר פינלה. שוב, כמו לגביי ארט האו-- קשה לקבוע אם זה אשמת המאמן שמביא קבוצה רחוק ואז מפסידה. זה כמו פט ריילי בכדורסל שעשה עם מיאמי עונות יפות מאוד אבל בפלייאוף החברה קפאו. עכשיו בטמפה ביי, פינלה יצטרך לבנות קבוצה מהשחקנים הנמצאים. להביא כמה חדשים ולחפש כשרונות חדשים. לא מצפים לניסים שמה אבל כשמביאים צוות נכון לעבוד התוצאות יכולות להגיע. זה מה שטמפה בונים על... מילת המפתח היא בנייה כי בינתיים יש רק שלד וגם זה בקושי...
 

Homer Simpson

New member
מאמן מצוין

פינילה אמנם לא זכה עם סיאטל באליפות אבל הוא הפך אותה לאחת הקבוצות החזקות בליגה, גם לאחר עזיבתם של שלושה כוכבי ענק כגריפי (כשעוד היה בריא), ג´ונסון, ורודריגז. אני הבנתי שהוא זה שהחליט לומר שלום לסיאטל כדי להיות יותר קרוב לביתו בטמפה. חוץ מזה הוא כן זכה באליפות בסינסינטי ב-1990, כאשר הרדס הדהימו את אוקלנד באחת מההפתעות הגדולות בתולדות הוורלד סירייס. קשה לחשוב על מועמד יותר מתאים ממנו יחלץ את הדביל-רייס העלובים (מקום אחרון בכ"א מחמש שנותיהם) מהבוץ.
 

SlamminDino

New member
תמונה מוכרת לפינלה

רק שפה אף אחד לא היה כוכב!! היה את פרד מגריף וגרג ווהן שלא היה במיטבו בא נאמר השנה. ווהו!! הוא היה המנג´ר שהוביל את הרדס!! מדהים... אני בטוח שטמפה שמחים. חוץ מזה שיהיו לו יותר משחקים נגד היאנקיז השנה. אז יהיה לו אקשן זה בטוח.
 
למעלה