להתעורר

להתעורר

מישהו מכיר שיטות או דרכים שאני יכול להתעורר בזמן מסוים? אין לי שעון מעורר וגם אם היה לי לא יכולתי להשתמש בו י הבית שלי קטן מדי......
 

שריר

New member
תגיד לעצמך תשעה שאתה רוצה התעורר בה

ותאמין שאתה תתעורר בשעה הזו
 

שריר

New member
תנסה ככה

שכב במיטה לפני שאתה הולך לישון ותתחיל לנשום עמוק ותתרכז בנשימות אתה תרגיש שאתה נהיה עייף כמו וילד כבד עייף רופי ולא ממש מודע למה שהולך סביבך ואז תגיד לעצמך אני אתעורר בשעה הרצויה
 
טוב אז זה פעל אבל......

אני לא ישנתי כול כך טוב ואני לא חושב שהתת מודע שלי יעיר אותי שוב.. יעני זה היה חד פעמי כזה, אולי בגלל שישנתי ממש גרוע. נ.ב. ניסיתי אתמול להיכנס לחלום צלול והייתי שעה שלמה מרוכז בצליל של השעון ולא הצלחתי להגיע למצב של השיתוק שינה אפילו, או ההתחלה של השיתוק שינה... אני חושב שהשיטה עם השעון היא לא שיטה טובה.
 

UpTown~Girl

New member
אני חושבת ש...

יכול להיות שבלבלת את התת מודע שלך ולכן לא ישנת טוב והתעוררת כל שניה... חוץ מזה בקשר לשעון, זה מאוד תלוי אצל מי, למשל אצלי, השיטה של הנשימות לא עבדה בכלל! ועם השעון נכנסתי לוויברציות חלשות אבל התייאשתי אחרי שעה, ניסיי רק פעם אחת ווילד... היום תהיה פעם שנייה, מבטיחה! אבל אני לא מתכוונת להתעורר ב-4 אלא ישר לנסות ווילד...כי אין לי זמן, אני יודעת שזה לא טוב לנסות ישר, אבל אני לא עושה את זה כדי לחלום הלילה חלום צלול אלא כדי לצבור ניסיון עד הפעם שיהיה לי זמן לנסות ווילד.
 
אני לא חושב שאת תצליחי

את בטח תהיי עייפה מדי בשביל שזה יעבוד. בכול מקרה השיטה שהצלחתי להגיע איתה למצב התחלתי של שיתוק(אני חושב) היא לספור מספרים בראש, אבל נשארתי ככה שעתיים ולא קרה שום דבר מיוחד(חוץ מקול צחוק מפחיד נורא ששמעתי פתאום) ולא הצלחתי לעבור לשלב הבא... אז אולי הספירה היא באמת מעסיקה יותר מדי את המוח אבל עם השעון זה מעסיק פחות מדי ואני מוצא את עצמי מתחיל לנדוד לחשיבות שונות וזה גם דיי מעיייף. מישהו מכיר עוד שיטות להעסיק את המוח?
 
טוב...שמעו

את\ה צריך לומר לעצמך את השעה הרצויה במחשבה שזה הולך לעבוד ובכל הרגש שאתה תוכל להוציא מעצמך!!! ככה זה עובד...אצלי..זה בא לכזאת רמה (זה לא טוב!) שאני חושב על שעה...סתאם ככה...ואז אני מתעורר בשעה הזאת.. לפעמים זה מועיל...אבל לפעמים אני חושב לעצמי שאני יעשה ווילד בשעה 5 ואז אני מתחרט ואז אני קם בכל מקרה ב-5... חרא... דרך אגב...לכל האנשים שלא עניתי להם...סליחה!!! אני חייב ללכת לשיעור הבא...כוס אמאק... אבל היום כמעט בטוח שאני נוסע ואז אני יוכל להשתמש באינטרנט של מישהו אחר...אז אני יגיב אולי גם על ההודעות האיחרות... ביי ביי שבז
 
אינגה המתנפחת ???

כן גם אני משתתפת סמויה שרק קוראת!! שבז נראה לי שנפלת על הראש. אינגה המתנפחת?? מה עשית מהפורום הזה סרט כחול??? הייתי מעיפה אותך את חלמן ואת שריר מהפורום אם הייתי יכולה אתם רק הורסים אותו. איזה טיפשים.
 
התת מודע שלי לא מכוון טוב!

שלשום הוא העיר אותי בשלוש וחצי שרציתי להתעורר בארבע. ואתמול בלילה הוא העיר אותי ברבע לחמש שרציתי להתעוררר בארבע ולא היה לי זמן לווילד.
 

BladeRaider

New member
ובכן...

התת מודע הוא לא שעון, הוא לא יכול להיות מכוון. קודם כל עדיף להחליט להתעורר ב X שעות מעכשיו ולא בשעה X. למה להשתמש בשעות? זו יחידה מלאכותית מדי, לא תמיד יש לך הערכת זמן מדויקת, אתה יכול לרצות להתעורר לפי כל יחידת זמן שנראית לך, להשתמש במשהו שלא קיים או פשוט לרצות להתעורר מעט לפני הזריחה לדוגמה.
 

shabaz

New member
מי את? דרך אגב....וראיטי

גם אני הצלחתי להביא עוד משתמשת...מה אתה אומר? טוב אה? חחחחחחחח תירגעי יא נקבה!!! כולם יודעים פה שהכל בצחוק... אם את נעלבת אז כנראה את ממש חדשה ו/או פשוט אמבסילית! "הייתי מעיפה אותך את חלמן ואת שריר מהפורום אם הייתי יכולה אתם רק הורסים אותו" לכי תזדייני!!! למרות שאני שקט בד"כ, אנשים יכולים ממש לעלות לי על העצבים לפעמים! וחוץ מזה...אני חלמן ושריר הם אלה ששומרים על הפורום תוסס... כמו שבוודאי שמת לב לפעמים..
 

שריר

New member
תנמיחי פרופיל יא זונזונת קטנה

בלעדי ובלעדי שבז לא היה את הפורום הזה היית רואה פה את הגיא ואלון לבד את מפגרת אני ושבז היחידים שנשארנו בפורום מאז שהגענו חוץ מגיא ואלון אז תסתמי את הפה שלך כי אני ושבז ביינתים יותר תורמים ממך שבז עושים עליה חרם לא עונים לה!!!
 

BladeRaider

New member
מה איתי? אני לא קיים?

מתעלמים ממני. אפילו לא שכיתי לקריאות גנאי מצד אפטאון.... :(
 

shabaz

New member
כן....

רואים שאין לה זנגרביל:) סתאם... אבל הקיצר...עושים עלייך חרם.. ברוגז איתך!!! לא עושים איתך אף פעם שולם... אבל שריר...בוא באמת נזכיר גם את בלייד... הוא באמת היה פה הרבה לפני...ונשאר פה עדיין... מחיאות כפיים לבלייד!!!!!!!! דרך אגב...טורפת...מצצי לי את ה- 8==) ממש עלתה לי על העצבים...נשבע לכם...
 

שריר

New member
נכון לבלייד מגיע באמת מחיאות כפיים

ולא עוזרים לאוכלת בתחת אהה לטורפת שתשאל שאלות לא עונים לה
 
למעלה