להקשיב לסימנים

lightflake

New member
להקשיב לסימנים

יש לנו בעולם הזה סימנים מאוד פשוטים, מאוד ברורים, שמסמנים לנו את הדרך, פחות או יותר,
האם אתם מאזינים לסימנים האלו?
להיות קשוב לסימנים
זה טוב
 

s i s u

New member
מבחינתי אחד הסימנים הכי טובים הוא כשאתה בדיכאון.

ואז אתה יכול להיות בטוח שזו לא המציאות ואתה שבוי בהיפנוזה של מחשבות שהן לא המציאות.
איזה רמז אתה מכיר?
 

s i s u

New member
הא? אנחנו מדברים על אותו דבר?

ומה זה משנה באינטרנט אם אתה בניק בדוי? (:)
או שזה סוג ההומור שלך...
 

lightflake

New member
פשוט אמנם התחושה יכולה להיות פשוטה וברורה

אבל מורכב מדי מכדי לתאר את זה במילים
כמו ללכת לכיוון מסויים וכל הזמן להתקל בקיר (שזה יכול להיות פידבקים מאנשים או סתם תחושות לא נעימות) ואז להבין שהגיע הזמן פשוט לשנות כיוון.... במיוחד אם אותו דפוס חוזר על עצמו... מממ.... לא יודע אם זה מוסבר מספיק ברור..
&nbsp
 

lightflake

New member
הרחבה

לדוגמה הייתי אמור לקבל סכום כסף מסויים וכבר בדקתי כל מיני אפיקי השקעה ותכננתי להשקיע במשהו מסויים שיאפשר לי לקבל רווח טוב כל רבעון כאשר כל הקרן תשמר ואפילו תגדל, הגיונית זה היה נראה לי הדבר הכי נכון לעשות (עדיין נראה לי ככה), בקיצור בסוף איכשהו קרה שלא קיבלתי את הסכום הזה אלא סכום קטן הרבה יותר מה שמצד אחד לא מאפשר לי לעשות את מה שתכננתי אבל מצד שני נפתחות הרבה אופציות אחרות כי זה ישאיר לי ביד יותר כסף זמין, אז אני במצב כזה מבין שיש כאן איזשהו תכנון אחר שמנווט אותי לכיוון אחר ומנסה לראות את מה שקורה בחיים בתור הרמזים הכי טובים (במקום נגיד להתעצבן שהדברים לא הולכים על פי התכנונים שלי), ולפי הסיטואציה אני משנה את התוכניות כי אני יודע שהרי בסך הכל כל התכנונים האנליטיים שלי עם כל הכבוד לי, לא באמת יכולים לדעת מה יהיה בעתיד ומה באמת עדיף לי בראייה רחבה יותר, אז אני מעדיף להאמין שאיך שהדברים קורים זה רק לטובה וההסתכלות הזאת מאפשרת לי "לזרום" יותר בנינוחות, כמובן שפה זו סיטואציה שדי אילצה אותי לשנות תכנון אבל לפעמים מדובר רק על תחושות עדינות שאומרות לנו "איפה טוב לי להיות ואיפה לא טוב לי" וכמובן ככל שאתה יותר "מכוונן" לעצמך, אז יותר קל לך לנווט כי אתה יותר סומך על התחושות הפנימיות שלך וככל שאתה לא בטוח בעצמך אתה נאלץ לחטוף רמזים יותר עבים ויותר כואבים עד שאתה מבין...
&nbsp
לפעמים אנחנו בתקופות בחיים שאין לנו טווח ראייה רחב, כמו שאני עכשיו במין תקופת מעבר שאין לי מושג איפה אני אגור ומה אעשה, הכל עומד להשתנות מהבחינה הזאת ואין לי שום תוכניות ממשיות, בניגוד לתקופות אחרות שהדברים קבועים וברורים... אישית אלו התקופות שיש בהן משהו הרבה יותר מרגש, כאילו אדם שעומד במדבר מול האופק הפתוח ויכול לפנות לכל כיוון... אלו תקופות שבהם אני מרגיש הרבה יותר חי
 

lightflake

New member
ולפעמים זה מתנגש עם כל מיני תיאוריות רוחניות

לדוגמה היה לי מקום עבודה שמאוד אהבתי, נהנתי שם, משכורת מצויינת, עבודה כייפית עם אנשים שאהבתי.
הכל דבש... אממה... היה שם מישהו אחד שכל הזמן לא הסתדרתי איתו, מדי פעם הוא יכל ממש להרוס לי את כל השהות שלי שם, עכשיו כמובן אני מכיר את כל התיאוריות הרוחניות שאומרות שאם מישהו מעצבן אותך אל תאשים אותו אלא תבדוק בעצמך מה מעצבן אותך, תתמודד עם זה בתוכך ותשנה את עצמך, אז ניסיתי את זה הרבה ותמיד זה חזר לזה שבסוף יש פיצוץ ביני לבינו וגם שניסיתי לדבר ולהסביר לו זה פשוט לא עבד, בסוף קלטתי שזה הרמז! הבן אדם הזה לא סתם הגיע לשם כדי לעשות לי רע אלא כדי להוציא אותי מהמקום שלכאורה כל כך טוב לי בו ושאני פשוט צריך לעזוב. וכמובן שאחרי שהבנתי את זה אז גם הבנתי כמה שאותו מקום הוא לא רק טוב אלא גם תוקע אותי במקום בצורה מסויימת וזה מצחיק שבסופו של דבר מכל האנשים הטובים והנחמדים אתה דווקא מרגיש הכי אסיר-תודה לאותו בן אדם מעצבן ואולי לאותו מנגנון פנימי אצלי שגרם לי להתעצבן כי רק זה הצליח לדחוף אותי הלאה משם...
&nbsp
אז לפעמים קשה לראות רמזים ולפעמים זה מתנגש עם כל מני תיאוריות
&nbsp
בלה בלה בלה ...
 

ינוקא1

New member
זה מאוד נכון


מה שכן , שתי האפשרויות הן לגיטימיות -
לפעמים אותו אדם מעצבן בא כדי ללמד אותך משהו על עצמך , ולפעמים זה סימן שאתה צריך לצאת משם.

אין נוסחאות ואין כללים "איך לפרש" את הסימן.
הסימן הוא כמו מנורת אזהרה שנדלקת.

מה פירוש המנורה הזו - צריך להקשיב "פנימה" ולדעת.
 
שיתוף - בחיים שלי נתקלתי

במספר אנשים מאוד מאוד קשים שהפכו את העולם שלי, ואחד מהם היה מננהלת מרושעת !! מפלצת!!!! ממש אין לתאר, באגדות אין מפלצות כאלה.
זו הייתה תקופה בה הייתי עוד חמודה ותמימה לכולם, ולא היה לי כוח להלחם,התביישתי (כך חשבתי), וכולםםםם אהבו אותי - חוץ ממנה. היא שנאה אותי שנאת מוות. ממש התעללה בי. כל מה שעשיתי כללללל מה שעשיתי הי גרוע מבחינתה. היא ממש כאילו הולידו אותה כדי להכשיל אותי. וכולם ראו את זה. כולם שמו לב. אבל זה לא עזר לי שכולם ראו וניסו לעזור ע"י המלצות ומכתבים, כי היה לה הרבה כוח ושליטה ולבסוף היא כתבה לארגון בו עבדתי שאני לא מתאימה לתפקיד. אז באמת התפוצצתי, כי נתתי את כל כולי. אז הגעתי למצב שכבר לא היה אכפת לי מכלום, לא ממנה, לא מאף עובד, לא מאף אחד בעולם, לא מאלוהים, היה אכפת לי רק מעצמי!! והייתי גם במצב של כעס עצום!! אין פה סמיילי שיכול לתאר את הכעס שהייתי שרוייה בו - ולאורך זמן רב. אז כתבתי למנהלים הגדולים של הארגון את כל מסכת ההתעללויות שלה בי, ואת כל הזמן שהיא "הצליחה לקדיש לי, למרות העבודה הרבה שיש לה בתור מנהלת" ואת כל השנה שעברתי בגללה (בלי כל המילים המגעילות שלה, כי עדיין הייתי ילדה טובה אז ועוד ריחמתי עליה קצת..) וכתבתי את כל מה שעשיתי למען הארגון, וצירפתי את כל ההמלצות שלי. ואז המנהלים הגדולים נתקלו בבעיה - הם לא יכלו לפטר את המנהלת, כי לא משנה... היו כל מיני סיבות ביורוקרטיות, ואותי הם גם לא יכלו, למרות המלצתה - כי היה לי חתיכת קייס. אז מה שקרה בסוף, הם העבירו אותי לעבוד במקום אחר, מקסים, והחליטו ששתינו לא נעבוד ביחד לעולם!!!!!!!! חחחחחחחח איזה כיף, והדבר הכי טוב שיצא מהסיפור הזה, חוץ מהעובדה שאני במקום טוב עכשיו, זה שכולם יודעים עליה את האמת, אחרי כל מה שהיא עשתה לי. ובכלל לא אכפת לי מבושת הפנים שלה. זה עדיף לי מבושת פנים שלי. אף פעם לפני כן לא -לא היה אכפת לי כך.
אז כן - היא ועוד איך באה ללמד אותי משהו - שאני אחלה בן אדם!!! שבעבודה אני בחיים לא אתן יותר 100%, אני אתן פחות, ואקבל בחזרה. ואם לא אקבל בחזרה לא אתן כלום. וכשאתן כלום עדיין אקבל משהו, שאם אני אסבול אפילו טיפ טיפה - אם זה לא משתלם לי אני עוצרת, שחייב להיות לי טוב בכל מצב, שבכל מצב עובדים תחת התנאים שלי ואני יודעת מהם, ואין לי בעיה לעבוד גם תחת תנאים של מישהו אחר - זה חייב להשתלב, שאין לי בעיה לקום וללכת, תמיד יש משהו טוב יותר, תמיד!!! יש משהו טוב יותר, שלאף אחד אין זכות לבזבז לי את הזמן, שאני תמיד יכולה להיות יותר חזקה, שמי שמתעלל בך הוא תמיד חלש ממך= חוק, שאפילו שאני יודעת שמי שמתעלל בך הוא חלש ממך, אין לי כל משיכה לאנשים מטיפוס זה, ורק אנשים בריאים הם הסביבה שלי, שלפעמים אנשים מבינים דרך נקמה ולפעמים אנשים מבינים דרך אהבה, אבל זה לא באמת משנה איך אנשים מבינים , יותר חשוב איך אני מרגישה, ומה אני רוצה לעשות באותו רגע, ומה בא לי לשחרר, וכשרציתי להוציא את המכתב, כנקמה, כדי לנקום בה - זה היה הדבר הכי נכון, כי אהבה היא לא הבינה בכלל. וכנראה שלכעוס ממש הייתי צריכה כדי להבין את עצמי אז ולהגיע לתובנות. בגלל זה בעצם כל רגש הוא נכון. ולכן עם כל רגש מגיעה הפעולה המתאימה לו.
נראה לי שכשמגיעים למצב שכבר לא אכפת, ובא לצאת מזה, בשילוב רגש מסויים, ורצון לפעול, אז גם ככה לומדים משהו חדש על עצמך דרך הפעולה. אבל בעצם, לא צריך להגיע למצב של - נמאס ולא אכםת, אפשר כבר מהתחלה להרגיש ולדעת שמשהו בתמונה הזאת לא מסתדר לי. שמשהו פה לא מרגיש לי טוב... לדבר או לקום וללכת, או לשנות משהו בעצמי.
 
היא נחשבת למפחידה, או מאיימת,

אבל הרב לא יודעים בדיוק להגדיר למה.... יש עוד שהיא התנכלה להם, אבל שלא עשו שום דבר בנדון. ואני מכירה מישהי שנלחמה, והיום נמצאת בעמדת מפתח. עצוב, אבל זה הסיפור.
 

Mist2

New member
יש עוד תאוריות

האם אתה מכיר גם את התאוריות על לא להאמין לכל הדמיונות שלנו על כך שמדובר ברמזים?
ובמיוחד לא לנסות לנתח וליצור מהם סיפור...?
&nbsp
ישנם ימים בהם מתרחשים צירופי מקרים נפלאים.
אולי הם מתרחשים בכל הימים, אך איני ער להם?!
כה נפלאים אותם צירופי המקרים, עד שאיני יכול שלא לחשוד בהם.
לחשוד שכלל לא מדובר בצירופי מקרים, אלא באותות בעלי משמעות.
מה משמעותם? מה הם מסמלים? ובמה זכיתי להתגלותם?
&nbsp
ואז, בין ערב רב של קולות כה מזוהים, נשמע עוד קול אחד.
אולי הוא משמיע את דבריו תמיד, אך איני ער מספיק לשמוע לו?!
חלש הוא מכולם ומנגינתו שונה, לפעמים אף מרגיז ומשעמם הוא בדבריו.
אינו נלהב, אינו מתרעם, אינו מוקסם!
&nbsp
"בין אם צירופי מקרים ובין אם אותות הם, העזר במתנות נפלאות אלה להיזכר בעצמך,
במקום לשכוח…"
 
למעלה