להסתיר בעיה רפואית

omeris

New member
ברור שאפשר להסתיר

אתה יכול לא לדווח לצבא על בעיות בריאותיות. כל התיק הרפואי שלך הוא חסוי ואין להם זכות לדעת מה היה לך בלי הסכמתך (או הסכמת ההורים/אפוטרופוסים שלך). מכאן נובע שהם יכולים לקפוץ עד גג העולם אבל לקבל את התיק הרפואי שלך או כל הצהרה לגבי מצב בריאותי קודם שלך הם לא יוכלו אם לא תרצה. מה הם יכולים לעשות? לבקש ממך עוד פעם? תגיד לא וזהו. הם לא יכולים לחייב אותך, רק לנסות לעשות רושם שכן..
 

warfare

New member
לא נכון בדיוק

מה שקורה, למיטב ידיעתי, זה שפשוט הוא נותן טופס לרופא והרופא ממלא כמיטב ידיעתו את המצב בעבר ובהווה, ומעבר לכך אין להם גישה לתיק הרפואי (אלא במקרה של סיווג בטחוני שבו חותמים ויתור סודיות רפואית). לרופא מותר לרשום כל דבר שהיה או קיים בהווה, וזה לא רק מותר - זה חובתו. אם הוא לא עושה את זה, יכולים לשלול לו את הרשיון אפילו!
 

omeris

New member
כנס

מחובתו אמנם למלא את הפרטים, ואת כולם באופן מושלם לפי הידוע לו. אבל אתה לא חייב לתת לו למלא את הטופס, או להעביר אותו לצה"ל, כי אתה רשאי לשמור לעצמך את הפרטים על בריאותך. הרופא שלך לא יכול למסור פרטים חלקיים או שגויים, אבל אם זה בניגוד לרצונך אתה יכול לא לתת לרופא למלא בכלל. (כמובן שהצבא לא יהיה מאושר מהעניין, ואפילו קצת יעיק - אבל שיקפצו)
 

מור86

New member
אצלי הרופאה בכלל לא בדקה

את התיק הרפואי שלי.פשוט שאלה אותי לגבי הדברים הרשומים שהיא צריכה למלא,אם חליתי במחלות מסוימות וכל זה וזהו... אז יכול להיות שהוא לא יסתכל בתיק הרפואי לגבי כל סעיף וכל זה וככה אתה יכול גם לא לספר ולומר את זה.
 

tough

New member
-->

--לא קראתי את כל התגובות אז צר לי אם אני חוזר על הנאמר.-- תראה גם אני מסתיר איזשהי בעיה רפואית, פשוט הלכתי לרופא אחר בקופת חולים שחתם על הכל בלי לשאול כלום.
 

warfare

New member
לא חזרת על עצמך

גם אני חשבתי להגיד כזה דבר, אבל בדוגרי זה לא אחראי. עזוב פלצנות עכשיו, הוא יכול לסכן את עצמו וחיילים אחרים במקרה של הפרעת ריכוז בקרבי.
 
גם אתה יכול לסכן חיים של אחרים

גם לך יש הפרעת ריכוז. ריטלין לקחתי רק לחודשיים! בלי קשר לצבא, איך פונים לרופא משפחה אחר שימלא את הטופס?
 

warfare

New member
אין לי שום הפרעת ריכוז../images/Emo70.gif

יכול להיות שיהיה לך קשה במעקבים, או בירי, או בכל דבר אחר שאני לא יכול להעלות בדעתי עכשיו. זה לא סתם איזה שטות כמו אסתמה מלפני 12 שנים, אלא משהו פעיל עכשיו, וזה יכול להיות מסוכן לך ולסביבה במצבים קיצוניים בצבא. ואתה פשוט מצלצל לפקידה ומבקש תור לרופא אחר, מה הבעיה?
 
אבל יש לי רופא משפחה. הם יגידו

לי שאני יכול לקבוע רק אצלו. בקליניקה בה הרופא שלי עובד יש רק עוד רופא אחד. בטח היא לא תסכים בגלל שהם רק שניים, ובטח גם הרופא השני ידע, זה רשום לו במחשב.
 
הא זה אפשרי!

אמא שלי הרגע אמרה לי שזה אפשרי ואני יכול בכלל להחליף קליניקה! אבל השאלה היא אם התיק עובר?!
 

tough

New member
-->

אני הסברתי לך לפני רגע, שאין בעיה לעבור רופא והוא לא ידע מזה... אלא אם קבלת מרשם מהרופא ההוא, כאילו זה מוזר- אצלי הם לאראו את זה אני מקווה שאצלך גם לא גם אם הוא כן רואה רטלין אתה אומר לו תשמע לקחתי רק חודשיים בשביל בית ספר אני אשמח אם לא תזכיר את זה. יש לי חבר בצנחנים עכשיו שלקח כמה חודשים רטלין, זה לא אומר כלום.
 
והנתונים יופיעו גם במחשב של הרופא

החדש? לא הבנתי ממש את התשובה שלך... אני פשוט לא רוצה אפילו סעיף על בעית ריכוז. גם אם לא מורידיפ פרופיל וככה זה גם אמור להיות, עדיין נותנים סעיף, אני בטוח שאם חבר שלך הצהיר אז יש לו סעיף, ויכול להיות שהוא לא הצהיר.
 

tough

New member
->

לא עלו על הבעיה. ולא החבר שלי לא הצהיר על הרטלין
 
למעלה