איינשטיין החרדי
New member
להנהלת הפורום
מדוע הורדתם את ההודעה שכתבתי לדידית??? אינני מחב"ת, ולא אכפת לי מה אתם עושים. אני קרוב משפחתה של דידית שהגבתי מתוך כאב ליבי עמ"נ לעזור לדידית להבין את אחיה. לא התרסתי, לא הטפתי ולא פגעתי באף אחד! אבקשכם להחזיר את הודעתי (כדי לעזור לדידית)
מדוע הורדתם את ההודעה שכתבתי לדידית??? אינני מחב"ת, ולא אכפת לי מה אתם עושים. אני קרוב משפחתה של דידית שהגבתי מתוך כאב ליבי עמ"נ לעזור לדידית להבין את אחיה. לא התרסתי, לא הטפתי ולא פגעתי באף אחד! אבקשכם להחזיר את הודעתי (כדי לעזור לדידית)