להנהלת הפורום

להנהלת הפורום

מדוע הורדתם את ההודעה שכתבתי לדידית??? אינני מחב"ת, ולא אכפת לי מה אתם עושים. אני קרוב משפחתה של דידית שהגבתי מתוך כאב ליבי עמ"נ לעזור לדידית להבין את אחיה. לא התרסתי, לא הטפתי ולא פגעתי באף אחד! אבקשכם להחזיר את הודעתי (כדי לעזור לדידית)
 

מני3

New member
דידית עדיין צוחקת מהקבצים ששלחתי

תהייה מעשי יותר עם תחכה למשיח
 
אם

לייזר, האם אתה הורדת את ההודעה שלי? למה?? אני בהלם מההתנהגות שלכם, האם מה שלא מתאים לכם אתם פשוט מוחקים??(במקום לעזור) לפחות תשלח לי אותה שוב במסר כדי שאוכל למסור אותה לדידית באופן אישי. אני חוזר: לא היה שום מסר ברוטלי או תוקפני בהודעה שלי בכוונה. אנא החזירו אותה (בן משפחתה של דידית הכואב את כאבה)
 
למעלה