להלן הוכחה ניצחת שחמש עשרה דקות התהילה חלפו

וזאנה תודה תודה תודה, נפלא כרגיל!../images/Emo140.gif

כמה תובנות, תמיד אהבתי לקרוא אותך, חבל שאנשים כאן לא לוקחים את החבל שזרקת להם ומפנימים אפילו קצת. אני למדתי על בשרי קשה לשנות את העולם.
 

ואזנה

New member
עוד מעט קט ניפרדים ../images/Emo240.gif

אני מודה לכל מי שהתייחס להודעתי מליל אמש. תנסו, לכל הפחות במהלך שבת קודש, לתת מנוחה ליצרים הרעים ולהתעסק רק בטוב. עוצמת ההערצה לאלירז מובילה חלק מכם (אני מדגיש - חלק !) למחוזות אפלים של שנאה. שנאה היא כידוע תהום ולא בכדי אנחנו לפרקים משתמשים במכתם הלשון "תהומות השנאה". אמנם פלוגות אלירז התעצבו כצבא ממושמע שלא מסוגל לסבול חריגה מן השורה והפרות משמעת מצד חיילים בלתי ממושמעים אבל בניגוד למשטר טוטליטארי או צבא להם יש קודים קשוחים ובלתי מתפשרים אנחנו נמצאים בסך הכל בעיצומו של דיבייט אזרחי, פלורליסטי בן יש מקום גם לדעה אחרת. כשלעצמי אני אוהד את אלירז עד לנקודה בה האהדה אליו מיתרגמת לשנאת האחר. לצערי, מבחינה אמפירית של הפורום, יותר אנרגיה הושקעה כאן בשבועות החולפים בביטולו ונהמכתו של האחר מאשר בעידודו של אלירז. זרם כאן הרבה יותר דם רע מאשר דם טוב. הדברים הגיעו עד כדי אימים פיזיים כלפי סער והשפלות שפלות כנגד איילה. לא בחלתם אפילו ולעגתם לנכותו של ארז (לא רק לאישיותו הקונטראוורסאלית !!). אימצתם לליבכם דמויות "מהמחנה הרע" (גואל ופותנה) ולו כדי שישרתו את דמות הגיבור המרכזי וככל שהם שירתו אותו. קשה לי להשתחרר מהמחשבה שאם גואל היה במחנה השני הייתם לועגים לנטייתו המינית או אם פותנה היתה מתחברת במובהק למחנה הרעים הייתם עושים נגדה שימוש בגזעה ובמוצאה האתני. מצאנו שמוצאה של איילה (היותה רוסיה) שימש קרדום לחפור בו בשעה שמוצאה המובהק של אלין לא זכה לאותו הטיפול. אני מניח שלכל אחד מהמעריצים הפנטיים הללו סיבותיו האישיות לנהוג בדרך בה נהג אך אם לא היה חש מוגן בקרב ההמון המתלהם היה בולם עצמו ומותיר את תהומות נפשו פנימה בלב. הדבר הקל ביותר, בנסיבות, הוא להגרר עם ההמון במדרון החלקלק אבל - לשמחתי - היו כאן כמה נקודות אור באפלה (שילייי, ניצת הוורד ושקיעה חמה) שסרבו להיכנע לגל הפופוליסטי ושמרו על צלמן. נתראה בחצות בהודעת הפרידה המסכמת ועד אז שיהיה לכולם יום נפלא.
 

reiter5

New member
ואזנה שלום ולא להתראות !!!!!!!!!!!למען האמת

ההתחזות שלך בתור אחד או אחת חחחחחחחחחחחחחחח{עדין לא סגור על עצמך }שאוהד את אלירז ...הרשה לי לצחוק בקול גדול ולרחם עליך ..... וכל התיפיפות שלך והמגילות שכתבתה ממוחך הקודח ...והעיורון שבו לקיתה ......פשוט ארוכות ומיגעות מלאות חרטה אחת גדולה ....והיות וניקראנו קופים על ידך רפי שכל ועוד כהנה וכהנה כינויים ...... אז נוח על העץ בשלום ותמשיך לאכול בננות ....שם מקומך ... היה שלום חבר לנו לא תהיה חסר ...... .
 

schmoopy

New member
הבליל שכתב גנוב ממאמר בכלכליסט

רק שהוא לא יודע לסכם, לא הכין שיעורי בית מספיק בחייו. איזה אהבל.
 
למעלה