להלן הוכחה ניצחת שחמש עשרה דקות התהילה חלפו

איילה ואני לא מכירות ולכן לא חברות..

ובהתאם למשפט הנושא-דברי חז"ל לא כוונו אל איילה ואליי. אני לא מעריצה,יש באיילה תכונות רבות שאני מעריכה ואוהבת,בדיוק כפי שראיתי גם במתמודדים אחרים.איילה לא חפה מטעויות כמו שאר בני האדם והאנטי והכיעור שבתגובות רבות בפורום הקצינו את תגובותיי בצורה זו כאילו רק איילה בין חביביי. בין חביביי בתכנית היו ועדיין גם פותנה,אליחרז,ג'י דנה(שסוקרנתי לראות אותה עוד ומי יודע אולי אף הייתי משנה דעה לגביה). לא מכירה שפנים. אם כיוונת במקרה לכך שאיילה לא הופיעה כאן,זה היה עפ"י בקשת אוהביה שכאבו את היחס המכוער החד צדדי והמאד לא הוגן ולא הגון כלפיה וללא כל קשר למה שהראתה בתכנית.גם אם איילה היתה תורמת כליה מתוך רצון להציל חיי אדם,אני בטוחה שהיה מי שהיה מוצא בזה טעם לפגם..עד כדי כך.וכמובן הרבה בריאות לאיילה(ממני ומאמינה שגם משאר אוהביה ואולי אף ממתנגדיה).
 

dipper

New member
בנתיים את רק כותבת סיסמאות

אנחנו מעלים טיעונים מבוססים ואת בדיוק כמו האלילה שלך, עונה בסיסמאות נבובות והולכת סחור סחור.
 
ומי בדיוק קבע שהסיסמאות אצלי ולא אצלך?!

אתה רוצה שאתחיל עכשיו אחד לאחד שאתייחס למה שהיה בתכנית בהקשר של איילה??נראה,אולי אתחשב ברצונך זה בהמשך..למרות שאני מאמינה שזה עשוי לעייף
 
התשובות הקבועות של אילנה

הכנסת מילים למקלדת. שיחה של אילמים וחירשים. יופי שאני לא צריכה לקבל אישור מה לכתוב. ובלה בלה בלה בלה.
 
אם היו מסכימים איתך, אז היית כותבת

תשובות עניניות, ולא עונה בתשובות קבועות. אז בגלל שלא מסכימים איתך לגבי איילה, אז אלו התשובות הקבועות שלך.
 
אני עניתי לעניין, כי הכול ראיתי בערוץ 20

כל אוהדי איילה שיבחו את הזוגיות של סער ואיילה בתוך הבית. אבל כשהם גילו שסער נפרד מאיילה, אז הם יצאו נגד סער, ואמרו שהוא בנאדם רע.
 
את חלק מאלה שתמכו ושיבחו את הזוגיות של סער

ואיילה. אני עניתי לעניין, ומה שכתבתי כן היה נכון. אף אחד לא המציא דברים, כי הכול ראו בערוץ 20.
 
לא מאמי שלי,אני חלק מאלה שענו בעיקר לגביאיילה

פותנה,ג'י,אלירז ודנה.לגבי סער עניתי בעיקר לאחרונה ולאו דווקא בהקשר של זוגיותו. תעשי שיעורי בית עפ"י מכלול תגובותיי.
 
לגבי סער, ענית גם שהיה את מקרה הטישו

שבו האשמת את אלירז. אמרת עליו שהוא אלים, ואז אחרי שאיילה הודחה שוב באת להגן עליו.
 
בעניין הטישו בהחלט הגבתי גם לגבי סער.

בהחלט שאלתי למה אלירז לא התערב באיזו צורה,מספיק אפילו שהיה מאיר את עיני האח הגדול שכנראה היה כאן עניין רציני. תודה לאלירז שבאחד הימים אמר לאיילה שכמעט התערב בעניין ועל כך אף הודיתי לו כאן מעל הפורום. בעניין חוסר התערבותו שאלתי כאן שאלה חברתית שרואים מישהי במצוקה ולא עושים דבר..והנה חיים הכט ערך על כך תכנית (עדיין לא צפיתי)על איך אנחנו נוהגים כחברה במצבים מסויימים ובאלו מצבים אנחנו מעדיפים להתעלם וזה לא בהכרח מלמד הרבה טוב עלינו. לגבי סער אמרתי בעיקר משפט עיקרי-תמיד הייתי חצויה לגביו..מעולם לא היה הפייבוריט שלי אך עדיין נראה לי כי לב טוב יש לו..ועם זה אפילו אלירז הסכים אתי באומרו שאצל סער צריך לקלף הרבה ולגלות את לבו הטוב. ועכשיו אני ממתינה בסבלנות לראות כיצד תסלפי את דבריי כלשונם.
 
את ממש חצופה את לא תדברי אלי איך שבא לך

אני כתבתי עובדות נכונות, זאת את שבוחרת לשחק אותה ראש קטן, זאת בעיה שלך. כולם זוכרים שבכל מה שקרה האשמת את אלירז, אז תפסיקי להיתממם, ברור. אלירז לא חייב לאיילה כלום, היה מפריע לה מה שסער עשה, אז היא הייתה פונה לחדר האח הגדול.
 
אלירז לא חייב לאיילה דבר,איילה לא חייבת לו

אני לא חייבת לך ואת לא לי ושלום לישראל. כל מה שהזכרתי היה כהתנהגות בחברה..אבל אין טעים שאנסה להרחיב.
 
למעלה