לד"ר ירום,
שלום ד"ר ירום, לפני שבוע היה לחתול שלנו (חתול חוץ) אבצס בלחי שנפתח והתנקז לבד לאחר כמה ימים שהופיע.
החתול לא קיבל אנטיביוטיקה ואנחנו רק דאגנו לנקות את העור איפה שהפתח במים וקצת פולידין כדי שהמקום לא יזדהם ויתלכלך.
תוך יומיים, הפצע הלך והחלים מאוד יפה, העור החל להיסגר, הלחי חזרה להיות שטוחה כמקודם והחתול הרגיש מעולה, אכל והתנהג כרגיל.
לאחר 5 ימים שמנו לב פתאום ששוב מתחילה נפיחות בלחי באותו מקום (מעל הפתח שהיה) והחתול שוב מגלה ירידה מסוימת בתיאבון, הנפיחות היא קלה ולא גדולה.
שאלה: איך ייתכן ששוב מופיעה נפיחות ? האם הצלקת או הפרשי הגובה בעור (מעל הפתח ומתחת לפתח) יכולים לגרום "כאילו" לנפיחות ?
האם האבצס שנפתח לבד והתנקז לבד והחלים תוך יומיים ובצורה יפה לא היה אמור להסתיים בזה ?
עוברת בנו גם המחשבה שמישהו תפס לו את הפנים והחדיר לו משהו או פצע אותו בכוונה (החתול לא כל כך מפחד מאנשים ודי מתלטף).
מה עושים עכשיו ?
בתודה
אבי
ה
שלום ד"ר ירום, לפני שבוע היה לחתול שלנו (חתול חוץ) אבצס בלחי שנפתח והתנקז לבד לאחר כמה ימים שהופיע.
החתול לא קיבל אנטיביוטיקה ואנחנו רק דאגנו לנקות את העור איפה שהפתח במים וקצת פולידין כדי שהמקום לא יזדהם ויתלכלך.
תוך יומיים, הפצע הלך והחלים מאוד יפה, העור החל להיסגר, הלחי חזרה להיות שטוחה כמקודם והחתול הרגיש מעולה, אכל והתנהג כרגיל.
לאחר 5 ימים שמנו לב פתאום ששוב מתחילה נפיחות בלחי באותו מקום (מעל הפתח שהיה) והחתול שוב מגלה ירידה מסוימת בתיאבון, הנפיחות היא קלה ולא גדולה.
שאלה: איך ייתכן ששוב מופיעה נפיחות ? האם הצלקת או הפרשי הגובה בעור (מעל הפתח ומתחת לפתח) יכולים לגרום "כאילו" לנפיחות ?
האם האבצס שנפתח לבד והתנקז לבד והחלים תוך יומיים ובצורה יפה לא היה אמור להסתיים בזה ?
עוברת בנו גם המחשבה שמישהו תפס לו את הפנים והחדיר לו משהו או פצע אותו בכוונה (החתול לא כל כך מפחד מאנשים ודי מתלטף).
מה עושים עכשיו ?
בתודה
אבי
ה