DAVIDADATO
Well-known member
יש מתל אביב ויש גם יותר דרומה כמו אשדוד וכו'
יש מתל אביב ויש גם יותר דרומה כמו אשדוד וכו'
יעבוד בטוחיש מתל אביב ויש גם יותר דרומה כמו אשדוד וכו'
למה אמור להיות ביקוש לכזה חיבור? יש קשר מיוחד בין בת ים לחיפה?יש מתל אביב ויש גם יותר דרומה כמו אשדוד וכו'
למה אמור להיות ביקוש לכזה חיבור? יש קשר מיוחד בין בת ים לחיפה?
לא הבעתי דעה, אלא שאלתי מידע.מבאבוב לוויז'ניץ יתכן שהיית תומך.
שכונות חרדים וצביון רוסי גדול בשניהם (לא במובן הגזעני)למה אמור להיות ביקוש לכזה חיבור? יש קשר מיוחד בין בת ים לחיפה?
כשחושבים על זה, מטרד חיפאי ידוע נמכר יפה במעדניות בבת ים.למה אמור להיות ביקוש לכזה חיבור? יש קשר מיוחד בין בת ים לחיפה?
כשחושבים על זה, מטרד חיפאי ידוע נמכר יפה במעדניות בבת ים.
רק בגרסה המבוייתת.
עכשיו גם בירושלים, ברמות ופסגת זאבכשחושבים על זה, מטרד חיפאי ידוע נמכר יפה במעדניות בבת ים.
יש מתל אביב ויש גם יותר דרומה כמו אשדוד וכו'
כן אבל יש אנשים שלא אוהבים להחליף באמצע לרכבת/אוטובוס והם פשוט רוצים להגיע ישר ליעדלדעתי אין הצדקה לאוטובוסים נוספים מחיפה לאזור תל אביב מעבר למה שכבר יש (קו 910 ובסופ"ש גם 900) כל עוד יש רכבת שעושה את זה מהר הרבה יותר.
מתל אביב לבת ים אפשר להחליף רכבת ובקרוב תהיה גם רכבת קלה.
זה ידועכן אבל יש אנשים שלא אוהבים להחליף באמצע לרכבת/אוטובוס והם פשוט רוצים להגיע ישר ליעד
לאשדוד ולאשקלון אין טעם כי יש רכבת לשם אני מתכוון לערים שאין רכבת ישירהזה ידוע
אז מה אתה מציע ?
נעשה קו מבת ים לבאר שבע ?
ואז גם לקרית גת ?
ואז לאשקלון ?
ולאשדוד ?
ואז גם לאילת ?
ולמה שלא יעשו לנו קוים כמו שיש מבני ברק לכל הארץ?
לאשדוד ולאשקלון אין טעם כי יש רכבת לשם אני מתכוון לערים שאין רכבת ישירה
האופציה לעשות קווים מבאבוב לשכונות החרדיות יכול לעבוד אבל מקום צפוף למדי
ואני לא אוהב שחייבים לעבור דרך תחנה מרכזית ולעצור רק בתחנות במקום לתת לאוטובוס לעצור בדיוק בכתובת שאני רוצה.כן אבל יש אנשים שלא אוהבים להחליף באמצע לרכבת/אוטובוס והם פשוט רוצים להגיע ישר ליעד
אכן רקלת טובה במקום צפוף ופקוק עד 15~ תחנות. רקלת מקצות הקו האדום\ירוק\סגול... לקצה השני תיקח הרבה זמן.רכבת קלה תסע כמו צב.
עדיף ברכבת אבל היא מדלגת חצאי שעות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.