אולי אני חוטא בפשטנות כאן אבל נראה לי
שבהקשר של יחסי תלמיד-מורה אחריותו של המורה היא בראש ובראשונה לא לומר לו לתלמידיו דבר שהוא יודע שאינו נכון ולא להוליכם שולל ביודעין. אם המורה חושב (לדוגמא) שהשיטה אותה הוא מלמד היא שלמה ומושלמת יתכן שיהיו מי שיחלקו עליו, כולל תלמידיו בשלב מסוים, אך אם זו דעתו האמיתית והכנה אין לבוא אליו בטענות אלא רק לא להסכים ולהסיק מסקנות. לו הייתה אמת מידה אוביקטית ליעילות ומטרה ברורה אחת לכל התלמידים אולי היה ניתן לדבר על אחריות אבל לפני כן היה צורך לסגור את הפורום הזה וכל דומיו..
שבהקשר של יחסי תלמיד-מורה אחריותו של המורה היא בראש ובראשונה לא לומר לו לתלמידיו דבר שהוא יודע שאינו נכון ולא להוליכם שולל ביודעין. אם המורה חושב (לדוגמא) שהשיטה אותה הוא מלמד היא שלמה ומושלמת יתכן שיהיו מי שיחלקו עליו, כולל תלמידיו בשלב מסוים, אך אם זו דעתו האמיתית והכנה אין לבוא אליו בטענות אלא רק לא להסכים ולהסיק מסקנות. לו הייתה אמת מידה אוביקטית ליעילות ומטרה ברורה אחת לכל התלמידים אולי היה ניתן לדבר על אחריות אבל לפני כן היה צורך לסגור את הפורום הזה וכל דומיו..