לדעתי יש מקום לאיסורי פרסום

shiri60

New member
אולי כשאתה תבין את המסר

הוא יבין את השר"ש.. בעצם לא.. חבל שלא חוסמים אותך שוב על ההצפות האלה. למה אתה מתעלק על כל תגובה? תרשום פעם אחת הודעה ותמשיך הלאה.
 

wehelpu

New member
כי...

אני כואב את זה שאנשים לא מבינים משהו ופוסלים על סמך שמועות או אנשים שנכשלו . ואגב, זה חלק נעים אצלי באימון האישי לאסוף התנגדויות, לרשום אותם, ללמוד אותם, ואם יעלו שוב אהייה מוכן להם כבר. השיווק הרשתי דוגל בעזרה הדדית, ולעמוד בצד ולא לנסות להסביר לאנשים שהם טועים, זו אנוכיות. תודה
 

shiri60

New member
אם כואב לך, לך לרופא.

מי שלא רוצה גם לא ירצה. נקודה. מי שירצה ישלח לך מסר. אז תפסיק בבקשה לעשות עלינו ניסויים. איפה היציאה, אתה שואל? ישר עד הסוף וימינה.
 

wehelpu

New member
היציאה?

חחחח היתה לי כבר. יש דברים שרופאים לא יכולים להם, כמו בורות למשל? ואם תשימי לב לא הצעתי לאף אחד להצטרף (חוץ מלאחד שדיבר על חשבון בנק). אז ככה טוב לי כאן עם התגובות שלכם, גם שלך :)
 

shiri60

New member
אם בורות היא הבעיה שלך

תחזור לבי"ס. רק תלך כבר לאנשהו. נמאסת..
 

wehelpu

New member
חחחח

בית ספר? אני חושב שאת היא זו שלא מבינה וצריכה ללמוד. מוכן ללעזור לך להבין. וזה בסדר אם את לא רוצה. פשוט אל תעני. בד"כ מי שמגיב זה אלו שרוצים לדעת רק פוחדים.
 

Ja Tomer

New member
בד"כ מי שמגיב

זה מי ששם לב שכמה הודעות למעלה הוכיחו שאתה שקרן גדול. בחייאת, אריק עמר, עשה לכולנו טובה, לך לקיבינימט. וזה מכל הלב.
 

wehelpu

New member
היי חמודי

יש לך כאן כמה חברים וחברות לרמה שלך :) אגב, לשקר לאנשים ברמות של זה אפילו לא אתגר :) והשפה שלך? חחחח מתאים , מתאים :)
 

Ja Tomer

New member
שמע "חמודי"

כדי לדבר עם רמה של שוק (ואני מתכוון לשוק) צריך לרדת לשם, כדי שזה יהיה אותנטי. במקרה שלך, כמה שנרד זה עדיין יהיה רמה אחת מעליך. כשתראה שבגיל 50 60 אין לך פנסיה, אנחנו אמנם נשלם ביטוח לאומי בשביל קצבת הזקנה שלך, אבל את השקרים שלך כבר לא תוכל למכור.
 

wehelpu

New member
אני מת על התגובות שלך

רק שתרגע קצת, תודה לאל תהייה לי פנסיה טובה בזכות העבודה שלי, כך שאתה יכול לנשום לרווחה לא אצטרך שתדאג לי. ההבדל ביננו? שלי גם תהייה פנסיה טובה ממקום העבודה שלי, וגם הכנסה פקטיבית מהשיווק הרשתי. כאילו חלו בשבילך? :) ועוד משהו קטן :) במקום שאתה נמצא אתה לא יכול יותר לרדת כי אין לאן :) אהה עוד משהו. הכנסה פקטיבית - אם תרצה לדעת אני יכול להסביר לך. לא יודע אם תבין אבל לא אכפת לי להסביר לך :)
 

ShoshiH

New member
כל הכבוד לך

שלום לך, אני קראתי את התגובות שלך ואני ממש מעריכה אותך ועל התייחסותך והתמדתך, למרות התגובות להצעותיך בפורום זה. הייתה בחורה שגם כן הציעה ולאחר התגובות שקיבלה פשוט קיבלה את זה מאד קשה.\ רציתי לשתף אותך בקטע שכתבתי על השיווק הרשתי לאחר שקראתי את הקטילות על הבחורה הזאת, שפשוט העיזה להציע הזדמנות לאנשים. למה קוטלים את השיווק הרשתי? הרושם שלי הוא שרוב האנשים לא יודעים בכלל מה זה. ומתבססים על שמועות במקום על עובדות. קוראים לזה פירמידה, כאשר פירמידה זה משחק לא חוקי שבו מעבירים כסף ורק אלו שלמעלה מרוויחים. גם המבנה הרגיל ההיררכי בכל חברה הוא של פירמידה: תסתכלו על כל החברות במשק איך הן בנויות אחד בתפקיד הכי בכיר, מתחת קצת יותר אנשים ובתחתית הרבה שמרויחים מעט. בשיווק רשתי אתה יכול להיכנס ולהרוויח יותר ממי שהביא אותך. זאת לא אגדה. זאת מציאות. האם בגלל ששיווק רשתי לא קונבציונלי? כי אין משכורת בסוף החודש? נכון שאין שכר בסוף החודש ונכון שזה תלוי בכל אדם והערך שהוא מביא לשוק. אולי אנשים חוששים מהערך האמיתי שלהם בשוק? בכל אופן, זאת האפשרות הכי דמוקרטית שקיימת להגיע לעושר. הדרך שבה אנשים מכל הרקעים, המעמדות והצבעים יכולים להגיע לעצמאות כלכלית בחיים, ולרווחה כלכלית. אז למה כל כך קוטלים? לא חבל? בשבילכם חבל, כי בגלל הדיעות הקדומות הללו, אתם עשויים לפספס את הזדמנות חייכם לא רק להרוויח כסף, אלא גם לצמוח ולהתפתח באופן אישי, להגיע לחופש כלכלי מוחלט ואי תלות כלכלית. אז אם מישהו באמת רוצה לחיות מעובדות ולא משמועות, תקנו את הספר בי"ס לעסקים של רוברט קיוסאקי. אין לי תמלוגים. והוא התעשר בכלל מנדל"ן. בהצלחה לכולם.
 

wehelpu

New member
וואוו

קרן אור באפלה
כמו שאמרת הפחד לגעת בחלום , והפחד לגלות שזה אפשרי. יכול להמליץ לך על עוד ספר מדהים?
 

wehelpu

New member
הייי

הספר של - ג'ון קלאנץ " להיות הכי טוב שאה יכול בשיווק הרשתי " את קשורה לחברה כל שהיא?
 

ShoshiH

New member
היי

תודה רבה על הספר. אני אבדוק אותו. ואם יש לך עוד ספרים מומלצים, תמיד שמחה לשמוע עליהם. כן. אני קשורה בחברה כלשהי. מאחלת לך הצלחה בכל מעשיך וחנוכה שמח. שוש
 

newKiticat

New member
גם אתם מקבלים מסרים בתיבה

שלכם? זו כבר הפעם ה16 שאני מקבלת מסרים כאלה מאנשים שונים ואני מתחילה להתרגז. בכל אופן כתבתי הודעה בפורום משוב שהגיע הזמן לסוג של ניטור על ה"פריזיטים" הללו. (אם אפשר לאסור אותם כלל- אולי שירשור דו יומי- שיהיה תחת "הצעות עבודה לשיווק רשתי" ורק תחתיו יורשו לכתוב ולהציע? נמאס לי לקבל הצעות לשרש במיוחד שאין לי שום רצון לחור השחור הזה הדומה לחול טובעני באופיו...)
 

wehelpu

New member
הצעות

לקבל הצעה מאדם שמאמין במשהו , והוא ושב שזה שווה להציע, אי אפשר לבוא אליו בטענות. ישנה אפשרות שהוא אולי באמת רוצה לעזור??? להגיד פשוט לא תודה לא מעוניין. תשובה כזו היא מקובלת ביותר.
 
למעלה