לדוברי צרפתית!!:)

ורדושע

New member
לדוברי צרפתית!!:)

קודם כל שבת שלום לכולם! דבר שני-תראו נכון שיש לי סבתא שדוברת צרפתית אבל אין לי כוח לשאול אותה את פירוש השיר אז מישהו בבקשה יכול לתרגם לי את השיר Celin Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore תודה רבה למי שיעזור לי!! באהבה ורד

rudi87

New member
שיר מדהיםםםם

חח זה היה השיר עם חברה שלי אחד האהובים עליי לא חשבתי שיש עוד שמכירים אותו.. בתרגום חופשי שלי זה אומר "בשביל האהבה שלי שעוד נותרה אליך" אמא שלי תתרגם את זה בטח יותר טוב אז אני אשאל אותה בהזדמנות.. איפה שמעת את השיר הזה?

rudi87

New member
קבלי תיקון

חח ידעתי שהצרפתית שלי לא משהו אז הייתי חייב לשאול את אמא.. הפירוש הוא "כדי שעדיין תמשיך לאהוב אותי" קשה לי לשמוע את השיר הזה הוא מזכיר לי הרבה דברים.. בכל מקרה קבלי את המילים: J'ai compris tous les mots, j'ai bien compris, merci Raisionnable et nouveau, c'est ainsi par ici Que les choses ont changé, que les fleurs ont fané Que le temps d'avant, c'était le temps davant Que si tout zappe et lasse, les amours aussi passent Il faut que tu saches J'irai chercher ton cœur si tu l'emportes ailleurs Même si dans tes danses d'autres dansent tes heures J'irai chercher ton âme dans les froids dans les flammes Je te jetterai des sorts pour que tu m'aimes encore Fallait pas commencer m'attirer me toucher Fallait pas tant donner moi je sais pas jouer On me dit qu'aujourd'hui, on me dit que les autres font ainsi Je ne suis pas les autres Avant que l'on s'attache, avant que l'on se gâche Je veux que tu saches J'irai chercher ton cœur si tu l'emportes ailleurs Même si dans tes danses d'autres dansent tes heures J'irai chercher ton âme dans les froids dans les flammes Je te jetterai des sorts pour que tu m'aimes encore Je trouverai des langages pour chanter tes louanges Je ferai nos bagages pour d'infinies vendanges Les formules magiques des marabouts d'afrique J'les dirai sans remords pour que tu m'aimes encore Je m'inventerai reine pour que tu me retiennes Je me ferai nouvelle pour que le feu reprenne Je deviendrai une autre après qui tu soupires Ces jeux seront les nôtres, si tel est ton desir Plus brillante plus belle pour une autre étincelle Je me changerai en or pour que tu m'aimes encore. שבת שלום =)

mikebrant78

New member
היי רודי, מה שלומך?

מה זה השיר הזה? דרך אגב מכתב ההמלצה בשבילך ממתין לבואך כבר מעל לחודש. לא אוכל לשלוח אותו אלייך באימייל כי הוא ללא חתימתי. אלעד(-:

rudi87

New member
היי אלעד

אני סבבה.. מה איתך? בקשר למכתב ההמלצה אז ניפו אותי ככה שזה כבר לא משנה אבל זה יוכל להועיל אם תהיה הזדמנות נוספת, בכל מקרה תודה רבה! ניפגש כבר מתישהו.. אם בא לכם בעזריאלי אז בכיף ביי בנתיים

rudi87

New member
ובקשר לשיר.. ../images/Emo98.gif

זה שיר די ישן של סלין דיון אני ממליץ לך ולכולם להוריד.. זה ידבר בעד עצמו.. celine dion - pour que tu m'aimes encore

ורדושע

New member
היי רודי

תודה על המילים אבל אני חייבת פירוש של השיר חח ואווו מזמןן שמעתי תשיר הזה אחותי הגדולה(בת 25) הייתה חושת עליו בזמנו

rudi87

New member
חח אה אוקי

מרוב התלהבות לא קראתי מה את בדיוק רוצה.. אני אנסה לארגן משהו!

למעלה