לגרא היקר

מירב189

New member
לגרא היקר

רציתי לשאול האם יש שירות סיוע טלפוני מלבד לערן, נפשנו כבר לא קיימים.
מרגישה מחנק בגרון, רע לי מאוד.
יש לי גם בעיה שכל פעם שרע לי, אני חייבת לראות איש מקצוע כדי שיעזור לי להתרומם ואם אני לא רואה איש מקצוע, החרדה מתחילה להיות יותר קשה.
קראתי מאמר באתר מסוים שלהפרעה הזו קוראים "הפרעת אישיות תלותית - האם זה קיים דבר כזה ואיך מטפלים בזה.
אני רוצה כל כך שקט, מחר אני מתייעצת עם הפסיכיאטר, אבל עכשיו מאוד לא רגועה ורע לי מאוד.

אודה לך מאוד על תשובתך המהירה.

בתודה מראש,

מירב
 

גרא.

New member
מירב189,אם עוד יש לך כוח לקרוא,מצ"ב קישו

שמסביר מה ההפרעה הזו ודרכי הטיפול בה.לגבי סיוע טלפוני ,מה שיש אלה מכונים פרטיים
להם אפשר לפנות ולשוחח עם פסיכולוג כאשר התשלום הוא לפי מספר דקות השיחה.למשל,
נסי לשאול ב-mahabay.com ויש כמובן עוד כמה מכונים כאלה העובדים בעיקרון דומה
שאת יכולה גם למצוא בגוגל.http://he.wikipedia.org/wiki/הפרעת_אישיות_תלותית
 
למעלה