לגרא היקר
רציתי לשאול האם יש שירות סיוע טלפוני מלבד לערן, נפשנו כבר לא קיימים.
מרגישה מחנק בגרון, רע לי מאוד.
יש לי גם בעיה שכל פעם שרע לי, אני חייבת לראות איש מקצוע כדי שיעזור לי להתרומם ואם אני לא רואה איש מקצוע, החרדה מתחילה להיות יותר קשה.
קראתי מאמר באתר מסוים שלהפרעה הזו קוראים "הפרעת אישיות תלותית - האם זה קיים דבר כזה ואיך מטפלים בזה.
אני רוצה כל כך שקט, מחר אני מתייעצת עם הפסיכיאטר, אבל עכשיו מאוד לא רגועה ורע לי מאוד.
אודה לך מאוד על תשובתך המהירה.
בתודה מראש,
מירב
רציתי לשאול האם יש שירות סיוע טלפוני מלבד לערן, נפשנו כבר לא קיימים.
מרגישה מחנק בגרון, רע לי מאוד.
יש לי גם בעיה שכל פעם שרע לי, אני חייבת לראות איש מקצוע כדי שיעזור לי להתרומם ואם אני לא רואה איש מקצוע, החרדה מתחילה להיות יותר קשה.
קראתי מאמר באתר מסוים שלהפרעה הזו קוראים "הפרעת אישיות תלותית - האם זה קיים דבר כזה ואיך מטפלים בזה.
אני רוצה כל כך שקט, מחר אני מתייעצת עם הפסיכיאטר, אבל עכשיו מאוד לא רגועה ורע לי מאוד.
אודה לך מאוד על תשובתך המהירה.
בתודה מראש,
מירב