לג'קי לא נמאס מההצגות למצלמה?

ליאורי79

New member
ניק כרגע הוא

ממש היה בסערת רגשות בגלל מה שנופר עשתה לו ב 24 שעות האחרונות זיג זגים רציניים! הוא רצה להכנס לחדר האח ויואב היה שם אז הוא לקח את סקולי ויצא החוצה חלק מהדיירים קוטעים אותו\מתקנים אותו ומעירים לו בזמן שהוא מדבר וזה מוריד לו את הביטחון וקשה לו להיפתח בנושאים כאלה עמוקים בפניהם הם חברים בתוכנית אבל לא חברים כמו בחיים שאפשר לסמוך עליהם ולספר להם הכול לא פשוט....
 

KEEK

Member
שילך לחדר שלו, למיטה שלו,

יקפל את כל החפצים שלו, יש עכשיו מלא מיטות פנויות, שיעבור לישון במיטה אחרת. לא ליד נופר. הוא כ"כ סובל? לי נראה שהוא נהנה מסבל. הוא נהנה מהמשחק של נופר. כי כל לילה יש לו סיבה להיות עצוב לבכות לתיש (למצלמות) אם כ"כ רע לו שיתן לה בעיטה.
 

ליאורי79

New member
קיק הוא התרחק ממנה המון פעמים ראית

אתמול שהוא בא ללכת לישון והיא קראה לו למיטה שלה ,ביקשה נעימי ועד 3 בלילה היא ליטפה אותו,הם התמזמזו ואח"כ היא כסתה את שניהם מתחת לשמיכה והיו נשיקות היא זאת שמתקרבת כל פעם שהוא מתרחק!!!! במצב נתון במציאות הוא פשוט היה מתרחק ממנה וזהו שם זה בלתי אפשרי מה שכן יש להם יחסי תלות בגלל זה אני מקווה שיקרה משהו שיפריד קצת בניהם
 

KEEK

Member
כפרה, יש לו פה.

הוא יכול להגיד "לא בא לי". או להיות עדין יותר ולהתחמק שהוא עייף או לא יודע מה. תאמיני לי בכל פעם שהיא התרחקה הוא בא עם אנדרטה חדשה. לה לא חוסר.. היא טיזרית לא קטנה אבל יש לו פה ויש לו רגליים. ואם היא לא מדברת איתו שניה הוא נדבק. ממש בא לי שיהיה גבר ויעבור מיטה שינקוט עמדה.. שיגיד זהו אני מנסה להתנתק.
 

ליאורי79

New member
אבל הוא נשמה ענקית עם לב טוב הוא לא יכול

לפגוע בה הבחור מאוהב ה'!!!! הוא מסנוור ומבולבל הוא בחור צעיר ותמים צריך שמישהו ינער אותו אם הוא היה בחוץ חבר טוב\אמא שלו היו מאירים את עיניו שם אין מי שיעשה את זה! תגיד אתה גר באיזור ירושליים? אם כן אולי תשלח משהו שיצעק לו להתרחק ממנה?
 

GILA42

New member
מאוהב בה ?? איך גבר מאוהב יכול ללכת ולרכל על

אהובתו עם הדוחה הזו פרידה ?ולספר לה מה נופר אמרה ? ולאחר מכן לשבת ולשמוע איך מלכלכים עליה ולשתוק ? מאוהב?? מאוהב בלהיות מאוהב ! מאוהב במצלמות ובשתן שעלה לו לראש !! טיפוס לא מעניין בכלל פרווה לחלוטין , אפילו הפסיק להצחיק , והקול שלו עדין מציק אם זה מה שיש להפקה להציע כזוכה אבוי לנו כאומה יקרה ....
 
קיק,לג'קי גם מתאים המשחק עם נופר

מבטיחה לך שאחרת היה בועט בה. כמו שהוא ידע להרעיל נגד יגאל,עמיר . מה גם שכבר אין לו מה לתת לקהל,הוא קיבל יעוץ כנראה מהאח שהוא לא עושה מספיק עניין סביבו,הוא סיפר לליעוז ואלעד. אז ההצגה נופר ג'קי תימשך .
 
זה משחק למצלמה של גק'י,מוזר מאוד שהאח מרשה

לו להוציא רהיטים ממקומם לכל מיני מקומות-מטבח,אמבטיה,חצר. זה די מגוחך לראות בן אדם בוגר מדבר לבובה. הכי מביך היה לראות את גק'י מניח תפילין ליד הדבר הזה. אבל היי גק'י שחקן,הוא יודע שהקטעים האלו ישודרו במשדר המרכזי,והוא צודק,גם היום הקטע הילדותי הזה שודר.
 

ordn

New member
כשגקי יוצא מהבית הוא מייד מתאשפז בגההההההה

 
בכללי היה יותר פשוט לשים מצלמות בגהה

וזה היה מאוד זהה לעונה הזו. לפחות שם היו אנשים מענינים ועם הרבה נשמה שלא כמו החלולים האלה בבית הפח
 
איפה זה ואיפה זה? פילוני היה בגודל מיניאטורי

ואלירז לא היה מדבר בו הרבה בכלל, אולי בכל שהותו הוא דיבר בו לא יותר מ15-20 פעם. וגם זה רק במקרים משעממים או מיוחדים לבקשת הדיירים שם-פותנה,גואל,אלין. אלירז גם בחיים לא היה דופק נאומים של עשרות דקות עם פילוני,למצלמה. אולי דחקה אחת שתיים וזהו. גק'י ממש לקח את זה כפרוייקט לתכנית שלו. אין ספק שאת ההשראה הוא העתיק מאלירז כמו דברים אחרים שהוא העתיק מארז,בובליל. אין בו כל כך הרבה אותנטיות בגק'י כמו שמייחסים לו. הוא מיקס של הרבה מתמודדים קודמים.
 

ליאורי79

New member
אבל מה ההבדךל בין

לדבר לבובה מפיל בגודל קטן לבין לדבר לבובת כבש גדולה אני מדברת על העיקרון הבדידות שם והניתוק מהחברים והמשפחה לא פשוט! בנוסף ג'קי דיסלקט וזה מאוד קשה לו לנהל שיחות עומק רציניות עם חלק מהדיירים כי לחלקם הוא לא קרוב וחלקם מעירים ומתקנים אותו במילים וזה מוריד לו את הביטחון הוא מנסה להביע את עצמו זאת לא הצגה זאת דרך להוציא החוצה את מה שאתה מרגיש במיוחד לבחור כמו ג'קי
 

דובי81

New member
אוי נו באמת

הוא יכול להתבטא יפה מאוד פשוט לא בא לו לעלות על הרדר של האנשים בבית. ועכשיו הוא מעצבן אותו למה כשהוא מדבר עם התיש הוא מדבר בקול של תינוק. ונמאסססס . שכשמישהוא מצליח לדבר איתו שיחה נורמלית משתנה לו הקול. נופר דרך אגב העירה לו על זה כמה פעמים שאנשים יעלו על זה בסוף. זה שהיא לא עשתה את זה בחן ובנועם זה משהו אחרץ
 

אלירזית

New member
הוא בחור מיוחד לא כמו האחרים שיכולים לשחק....

כולם משחקים שם מול המצלמות במיוחד יואב גם דנה לא חסר לה! הוא מדבר עם התיש כמו שהוא מדבר לפסיכולוג שלו יש לו בעיה של הבעה במיוחד לגבי דברים אישים ומה שהוא מרגיש אני לא רואה אף אחד שם באמת נפתח ומדבר על רגשות ומה שהוא באמת מרגיש כולם שם משחקים אף אחד לא באמת נפתח ומדבר על דברים כאלה רק הוא היחיד שם שעושה את זה!!!!
 

דובי81

New member
תגידי את רצינית?

הוא היחיד שם שעושה את זה!!! זה לא נראה לי נכון. אבל אולי התחברתי לערוץ 20 הלא נכון.... מצד שני באמת אף אחד לא נפתח שם ודיבר והתפלל לסקולי כמו שהוא. וזה באמת הזוגיות הכי יציבה בבית. הם שניהם לא משחקים אחד עם השני.
 
למעלה