לגבי sub6 ....

jamtribe

New member
לגבי sub6 ....

למישהו יש מושג אם הוא הוציא דיסק...? דרך אגב on the ground הוא טראק חפירות ענק.... ולמי שהמליץ על power source ... סחתיין עליך פשוט גאוני
 

MidNight Flame

New member
קודם כל...

בשביל השאלה הראשונה שלך יש את psydb כמו שצויין בצד. ולא הייתי ממליץ על power source אם לא היה ענק.
 
למעלה