לגבי הנייד הזה לינק 2 שאלות: 1. רשום T7300 2.0GHz עם 2 מגה בלבד - לא אמור ליהיות ב7300 4 מגה? 2. איך הכרטיס הזה: Intel graphic Media Accelerator X3100 ? יריץ משחקים לא כבדים מדי כגון NBA LIVE ופיפא ואיזה FPS שלא על קונפיגורציות גבוהות? תודה מראש.