לגבי ההופעה....

לגבי ההופעה....

יום רביעי 19.9 ב20:30 באמפי תאטרון גן הפעמון, סליחות עם עמיר בניון במופע פסנתר. כרטיס 35 ש"ח בערב המופע.
 
בעזרת ה' גרציה!!!

אני לא יודעת אם זה יהיה כל כך כבוד. אבל אני אהיה שם. וכרטיסים משיגים בערב המופע בקופות.
 
מופע פסנתר כולל:

ככל הנראה גיטרה, פסתר, וכלי הקשה מסוימים. זה בכל אופן מה שידוע לי. מה שאומר לך סליחות עם כל אחד אחר רק שלא נראה לי שזה יהיה מופע סליחות אלא משהו ברוח הימים אך גם לי לא כ"כ ברור. מה שמשאיר לנו רק ברירה אחת והיא...לבוא לשמוע ולראות! נתראה בע"ה. ד"א כרטיסים ניתן יהיה להשיג רק ביום המופע בקופות או בטל' 02-65664144 שלוחה 0 אך ורק בו ביום לא קודם!
 
למעלה