לב שבור כבר כמעט שנתיים.. מה עושים?

מעולם לא אמרתי שהקשר שלי מושלם. יש בעיות

ויצא לי לא פעם להעלות אותן פה. לא מסתתר מאחורי שום דבר.
אם הייתי רוצה להסתיר משהו הייתי מתחבר בתור משתמש לא רשום כמו רפי או רוני וכותב כאוות נפשי.
את מאשימה אותי שאני כותב דברים שלא הוכחו בלי סטטיסטיקות, אבל באותה נשימה את מניחה הנחות שהן מוטעות ע"ס משפט כזה או אחר שכתבתי, בלי להכיר אותי כאדם.
עוד קובעת שזה ממש עצוב.
אז את יכולה לבחור להתעצב לליבך. אני בסדר גמור. חי חיים טובים ויודע להתמודד עם הקשיים.
אני מאמין שכל מי שנכנס וכותב בפורומים האלה, כולל את, חווה בעיות בקשרים שלו, אחרת לא היה נכנס מלכתחילה, (אה סליחה, אצלך הכל מושלם, את רק נכנסת על מנת להתנצח עם כולם).
 
אני לא הנחתי, ולא קבעתי - אמרתי ש"אם"

זה נכון, אז זה עצוב.
אתה זה שקבעת "עובדות" לגבי מיעוט המקרים ("בודדים") שבהם חזרה לקשר מצליחה, ולגבי כך שבדרך כלל מי שחוזר זה בגלל פשרה, וכו' - בלי שיהיה קשר בין ה"עובדות" האלה למציאות, אלא הן סתם אמירות לא מבוססות. והוספת את ההקבלה ההזויה לחזרה למקום עבודה, הקבלה שאליה התייחסתי כמעידה על איזו בעייה בראייה שלך של קשר זוגי - כי, כאמור, היא מאוד תמוהה בעיניי.

אגב, ספציפית לפורום הזה קוראים "בינו לבינה" ואני לא רואה סיבה להניח שלמי שכותב בו זה כי יש לו בעיות בקשר דווקא. וגם לפורומים שבהם מייעצים לזוגות עם בעיות, יש מי שנכנס כדי לייעץ ולא כי זה מה שקורה אצלו. גם אתה מייעץ לכל מיני אנשים לגבי דברים שאין לך ניסיון בהם - הבעייה היא לא עם העצות, אלא עם "קביעת העובדות" שלא מבוססת על כלום. אפשר לייעץ גם בלי להגיד מה נכון לכולם או לרוב, כשלא יודעים שזה באמת המצב.
 
זה נראה לי דווקא חיובי -

עכשיו תוכלי להשאיר אותו מאחור באמת ולהמשיך הלאה.

כמעט. הבעייה היחידה היא ש"מישהי" זה לא קיר, והוא לא התחתן, כך שאם קיווית שתחזרו זה עדיין לא באמת אבוד. השאלה אם יש או אין סיכוי שתחזרו להיות יחד תלויה באילו נסיבות גמרתם.
 
שלום

לא תמיד יש מזל באנשים. קשרים באים והולכים כל הזמן. צריך לקחת את הכלים מהקשר הקודם וממה שתרם לנו, להמשיך לאהוב את עצמנו ואת חיינו, ולהמשיך הלאה.
 

big ass blue

New member
להמשיך הלאה.

אין פתרון אחר. משתתף בצערך, אבל תהיי חזקה תרימי את עצמך. עיצה נוספת היא אל תחפשי אהבה, האהבה תגיע לבד.
 
למעלה