לבנות בלבד!!!

לבנות בלבד!!!

היי מה המצב??? אני רוצה לנסות לתת לכן מבחר של גוון העור,צבע עיינים וצבע שיער אתן תבחרו את הצבע שיש לכן בעיינים וכו´ וכו´ ואני אראה איזה סוג איפור הכי מתאים לכן!!!
גוון העור:
בהיר ורוד
כהה
בהיר צהוב
צבע עיינים:
חום
ירוק
כחול
צבע שיער:
חום
שחור
בהיר
אדמוני אם בא לכן לראות איזה סוג איפור מתאים לכן אז תכתבו תגובה להודעה תבחרו אחד מכל קטגוריה ואני תוך כמה דקות מביאה לכם תשובות!!!
 

MaYo0sH

New member
מממ דבר ראשון

אם הייתי צריכה עזרה הייתי כותבת הודעה ובה מפרטת על הנתונים שלי (אל תקחי את זה אישי) דבר שני יש עוד אלפי גווני עור חוץ מ-כהה,בהיר וורוד,ובהיר צהוב. (למשל בין בהיר לחום עדין- כמו צבע העור שלי) בכל אופן סחה על היוזמה!
 
../images/Emo7.gif אני מצטערת!

אני ממש מצטערת שלא התייחסתי לשאר גווני העור פשוט כתבתי את זה מאוחר ולא שמתי לב סולחת לי???
 
../images/Emo13.gifס22ה!!!!

אני עכשיו עסוקה במשהו אחר אז אני יתן לך תשובות בעוד 10 דקות טוב???
 
סליחה זה כל הזמן נמחק לי!!! ../images/Emo15.gif

זה כל הזמן נמחק לי!!! לגבי גוון העור עשיתי לך בהיר צהוב במקום מה שביקשת כי זה לא הצליח לי אז אם את רוצה לשנות למשהו אחר תפני אליי!!!
בכל מקרה הנה סוג האיפור שמתאים לך:
שפתיים:
שפתון-ורוד אפרסק
תוחם ורוד
עיניים:
עפרון-כחול
מסקרה-שחור
אייליינר-כחול
צללית-ברונזה
פנים:
מייק אפ-בהיר
פודרה-בהיר
סומק-חום ורדרד
קונסילר-בטון אחד ורדרד מגוון העור מקווה שעזרתי
מדנה!!!
 
ל-BlueyedQT כנסי!!!! ../images/Emo15.gif

היי מה המצב???? תקשיבי לגבי גוון העור בהיר שזוף אז אני לא כל כך מצאתי אז במקום זה כתבתי בהיר צהוב זה בסדר מצדך??? אם זה בסדר אז הנה האיפור שמתאים לך:
 
יפה יפה סחטיין על היוזמה ../images/Emo13.gif

אבל אני חושבת שלכל אחת יכול להתאים כמעט כל דבר, וכל צבע! זה הכל תלוי איך משתמשים בכל דבר... אפשר אפילו לשים מייק אפ טיפה כהה על עור בהיר, זה תלוי איך שמים את המייק אפ... אפשר ליצור גוון אחר לפנים עם כל מיני מייקאפים שונים. אני ניסיתי את זה כמה פעמים וזה היה פשוט מדהים! שמו לי פעם אחת אפילו פודרה שמיועדת במיוחד לאתיפיות ולי יש עור בהיר וזה ישב לי ממש יפה על הפנים בגלל ששמו לי אותו בצורה נכונה וידעו איך לשים לי אותו. ולכל צבע עיניים יכול להתאים כל צבע! לא צריך תמיד להתאפר בסגנון אחד ובצבע אחד, אפשר תמיד לגוון ולערבב ולנסות דברים חדשים. קחי זאת לתשומת ליבך... ואני שמחה שאת רוצה לעזור
אני מבינה שזה הכל מכוונות טובות... אבל אני הייתי עושה את זה למין משחק נחמד כזה
אני פשוט באה להסביר לך שאת לא יכולה להגיד לכל אחת מה מתאים לה ומה לא כי לכל אחת יכול להתאים כמעט הכל... רק צריך לנסות לראות. ואני אומרת את זה מניסיון.
 
למעלה