לבגוד בבעלי

ronitr11

New member
לבגוד בבעלי

לבגוד בבעלי לא רציתי רק לקצת FUN חשבתי ואז מבלי שראיתי את הזמן רק לו הקדשתי חשבתי שזו מן הרפתקה ופתאום המשפחה התפרקה לכם אני אומר פורום מנוכר המחיר הוא מאוד יקר זיון ואורגזמה חדשה לא שווים את הבושה זה נעים וזה נחמד גם כש ה - ז' שלו עמד ה- SMS את בעלי שבר הוא גילה איפה הוא גר הכתובת כבר הייתה על הקיר זה לא כל כך נעים להזכיר את ה- FUN תשאירו בבית שלכם אחרת ישאלו: איך זה ייתכן? זהו כאן סוף המסע ומה חשבתם, שהוא לא נסע ?! אוהבת
 

bugbuster

New member
רונית.. הרי לא תצורף תגובת חיווי

הנוקטת עמדה, של כן או לא. הלכאן או לכאן בפנטזייה ובתשוקה. אשמח אם אחרים יגיבו, ויצרפו את דעתם. כמנהל פורום אין לי אלוהים מיבלתי הרעב לראות עוד ועוד ועוד גולשים כותבים, מגיבים, משתתפים. בכל נושא. בכל תשוקה, כל עוד לא חצתה גבולות אסורים. לכתיבה עצמה, עצום. השילוב של התא המשפחתי מדהים.
 
למעלה