לא קל , אם בכלל..

לא קל , אם בכלל..

לא קל לשלב הרמוניה עם השיגרה שלנו..גם השאננים ביותר צועקים "די, אי אפשר .." אי אפשר לזרום עם הפחד והחרדה ומה שמסתתר מעבר ל..מישהו יודע איך לומדים לזרום עם מלחמה יום יומית?
 
ברוכה הבאה מושי האחת ../images/Emo23.gif

למה לא קל לשלב הרמוניה בחיים שלנו? אגב, שיגרה נעשית רק על ידינו. את יכולה לשנות את החיים שלך שלא יהיו "שיגרה"
אני מכירה הרבה שהצליחו לעשות זאת
איזה פחד וחרדה יש לך? ועם מה את נלחמת? ספרי יותר פרטים, ואז אולי אוכל לעזור
 
בקשר לשגרה../images/Emo132.gif

מצד אחד אני מבינה שזה תלוי בגישה שלי , בבחירה שלי. מצד שני, איך אתם רואים את הדברים? איך באמת אפשר לעשות שהחיים לא יהו שגרה? אני מבינה שכל יום הוא בפני עצמו, אבל זה לא באמת חודר לתוכי, להיות חלק ממני. ואז יום ועוד יום עובר, ואני יכולה למצוא את החיובי והטוב ובכל זאת אני מרגישה שזה סתם, סתם לריק עבר ובעתיד אני לא אזכור שבריר של שניה מהימים האלה. ובכלל אני מרגישה חסרת אנרגיה ומוטיבציה כזאת, ואם זה קורה למישהו אחר אני יודעת מה להגיד ולייעץ לו - אבל לעצמי, זה רק מילים. טוב התחלתי עם שאלה קטנה וזה קצת נשפך מעבר...
 

kung fu

New member
בטח שזה קל! אם מוכנים שזה יהיה כך!

אני לא צועקת "אי אפשר".... מה את רוצה לשנות בחיים שלך?
 

rama69

New member
מושי את הפחד והחרדה אנסה

לחלק לשניים, יש חרדות ופחדים שנובעים מתוך המשפחה דאגה וכו' ויש את פחדי היום יום בחוץ, פיגועים תאונות ווכו', זה לא משנה ממה פוחדים, חשוב, כל פחד לשחרר, חשוב למי שפוחד שישחרר את הפחד לכדור של אור, שאנרגיית האור מהייקום תהפוך אנרגיה שלילית לחיובית, כפי שכתבתי מס' רב של פעמים למחשבה יש כוח עצום אנו בסופו של דבר את הפחדים שלנו מביאים למציאות לכן חשוב, לשחרר. ודבר שני אני ממליצה למי שחי בחרדות ולא משנה מהן, לעשות הגנות אנרגטיות בכל יום, לקום בבוקר לעטוף את ילדכם, בני זוגכם/ן, את עצמכם, ביתכם ומכוניותכם, ועוד כל מה שעולה לכם בחרדות, לדמיין הילה של אור היורדת מהייקום הגבוה ביותר לעוטפת את מה שבחרתם מהרשימה, ולציין את שמו ולהגיד מוגן, לשעות זאת שלוש פעמים. מרשם בדוק לשחררו חרדוות, ומניעת כל מה שאנו חרדים ממנו. בהצלחה, בברכת אור המודעות, אתי
 
למעלה