מושי את הפחד והחרדה אנסה
לחלק לשניים, יש חרדות ופחדים שנובעים מתוך המשפחה דאגה וכו' ויש את פחדי היום יום בחוץ, פיגועים תאונות ווכו', זה לא משנה ממה פוחדים, חשוב, כל פחד לשחרר, חשוב למי שפוחד שישחרר את הפחד לכדור של אור, שאנרגיית האור מהייקום תהפוך אנרגיה שלילית לחיובית, כפי שכתבתי מס' רב של פעמים למחשבה יש כוח עצום אנו בסופו של דבר את הפחדים שלנו מביאים למציאות לכן חשוב, לשחרר. ודבר שני אני ממליצה למי שחי בחרדות ולא משנה מהן, לעשות הגנות אנרגטיות בכל יום, לקום בבוקר לעטוף את ילדכם, בני זוגכם/ן, את עצמכם, ביתכם ומכוניותכם, ועוד כל מה שעולה לכם בחרדות, לדמיין הילה של אור היורדת מהייקום הגבוה ביותר לעוטפת את מה שבחרתם מהרשימה, ולציין את שמו ולהגיד מוגן, לשעות זאת שלוש פעמים. מרשם בדוק לשחררו חרדוות, ומניעת כל מה שאנו חרדים ממנו. בהצלחה, בברכת אור המודעות, אתי