לא נרדמנו

מיס לי

New member
התנדבות

שלום צחי, היכן מוחזקים הסוסים והחמורים המוחרמים? אשמח לבוא לעזור במידה והמקום נגיש לי...
 

SNTQ

New member
צער בעלי חיים ת"א

במידה ואת מעל גיל 16
אם כן עדיף שתשלחי לו מסר עם קצת פרטים עלייך
אה צחי לעבור למשרד או להישאר עם הסוסים?!
 
צער בעלי חיים זה נכון

בואי להגיד שלום ואז - לאורווה. בקשר להחזקה כאן - אנו משתדלים להעביר את הסוסים והחמורים כמה שיותר מהר לבתים טובים אחרים. בקשר לשינוי גישה בארץ - חלק חשוב מהחוק שאותו אנו רוצים לדחוף בכנסת הנוכחית הוא חובה של לימוד לפני מתן רשיון להחזקת סוס/חמור. זה כבר צריך לתת מושגים וערכים. צ.
 

מוסינקה

New member
הזלזול בחמורים פה בארץ מזעזע

אני בעצמי אימצתי עתון מדהימה שהגיעה אלי במצב נוראי. למה בארץ מזלזלים בהם כל כך? בחו"ל ,למשל בצרפת חמורים הם חיית מחמד מאוד פופולרית ,צריך להכניס אותם לתודעה הישראלית,לפני כמה שנים הכרתי ילדה מקסימה שהיה בבעלותה חמור שהיא אילפה !החמור היה קופץ והיא גם רכבה איתו דרסאג במגרש ,היה תענוג להסתכל עליה.
 

SNTQ

New member
אתון* (מצטערת זה הרגל)

אין מה לעשות,ביפו הם רגילים כבר להיות רתומים לעגלה ולגרור דברים כל היום.. להכניס אותם לתודעה? ממ לא ממש יעזור,הם די תקועים בדעה שלהם.. אבל ההחרמות של החמורים אולי יסדרו להם תראש.. בתקווה ~
~
 

cowgirl Ms

New member
חחח../images/Emo80.gif

שאלה, איך קראו לילדה ולחמור? :) [סורי על ההודעה הכפולה, מסתבר שאני לא יודעת לשרשר.]
 

שירלי317

New member
בהחלט מזעזע

גם אני אימצתי בעבר שתי אתונות שהגיעו משוטטות. אך לצערי אחת מהן לאחר שהמליטה נגנבה והאתון הקטנה נדרסה ברכבת
והשניה... זה סיפור מעיק על חוצפה של אנשים... ואני פשוט לא מבינה את הזלזול הזה! חמורים הינם חיות כל כך חכמות, הם מסוגלים לתת כל כך הרבה אהבה מכל הלב. ומה שנותנים להם ברב המקרים הוא סבל!
 
נכון. אבל להכניס לתודעה לא ממש

יעזור כמו שSNTQ כבר כתבה. אז האנשים ידעו על זה. לא נראה לי שזה ממש יזיז להם- לחלק אולי אבל השאר. צריך לתת עונשים לאנשים שיש להם מספר בעלי חיים שבהם הם מתעללים ולקחת את החמור ממי שמשתמש בו לגרירת עגלה כשהוא (החמור) במצב בריאותי ירוד. צריך לדבר על זה ושאנשים יותר ידעו בנושא- אבל מי שלא ילמד בדיבורים ילמד דרך העונשים.
 
למעלה