לא מצליח 
כבר כמה חודשים שאני מנסה את כל השיטות השונות, בדיקות מציאות, ווילד, מילד (גם כמעט שקלתי לנסות את סמילד, אם מישהו זוכר
כתיבת יומן חלומות וכו´. שיננתי את כל השיטות.. וכלום, נאדה. זוכר חלומות, ולא מצליח "להיכנס" אליהם בעצמי... יש סיכוי שאני בחיים לא אצליח? אני מתכוון, יש אנשים שלא חשוב מה, אין להם סיכוי לחלום צלול? אף פעם לא הגעתי ליותר מסתם שיתוק שינה אקראי מבלי שהתכוונתי לכך.. עזרה? רעיונות? הצילו.. תודה , עומר
כבר כמה חודשים שאני מנסה את כל השיטות השונות, בדיקות מציאות, ווילד, מילד (גם כמעט שקלתי לנסות את סמילד, אם מישהו זוכר