לא מצליח :(

dhp7

New member
לא מצליח :(

כבר כמה חודשים שאני מנסה את כל השיטות השונות, בדיקות מציאות, ווילד, מילד (גם כמעט שקלתי לנסות את סמילד, אם מישהו זוכר :) כתיבת יומן חלומות וכו´. שיננתי את כל השיטות.. וכלום, נאדה. זוכר חלומות, ולא מצליח "להיכנס" אליהם בעצמי... יש סיכוי שאני בחיים לא אצליח? אני מתכוון, יש אנשים שלא חשוב מה, אין להם סיכוי לחלום צלול? אף פעם לא הגעתי ליותר מסתם שיתוק שינה אקראי מבלי שהתכוונתי לכך.. עזרה? רעיונות? הצילו.. תודה , עומר
 

דנה^^

New member
כמה שאלות...

1. מזה סמילד..? 2. הבעייה שלך זה לחלום חלום צלול, או להיות חלק מהחלום? (כאילו אתה נמצא מחוץ אליו) 3. אני יודעת שזה לא מעודד אבל בטח שיש סיכוי בחיים לא תצליח.. אבל ברור שגם יש לך סיכוי לחלום חלום צלול. תראה אותי- לפני כמה זמן לא יכלתי לזכור חלומות, וכבר היה לי חלום צלול אחד (קצרצר, אבל זה גם הישג) עברת על כל השיטות באתר של אלון?
 
למעלה