"לא מפסיק לבכות"
בכל מקום שאני עובד אני לא מסתדר, אני מאשים את כולם, את המנהל, את המורים שאיתי בצוות, את התלמידים, תמיד יש לי ביקורת על מקום העבודה שלי-אם זה המרחק, אם זה התנאים, אם זה שאין מקום לעבוד, תלמידים לא טובים, תמיד אני מתלונן בלי סוף, פטרו אותי פעמיים, אני לא זוכר מקום עבודה אחד שהחזקתי מעמד יותר משנתיים... מנגד אני חמוד, נחמד, איש טוב, לב-טוב, מתחשב, עוזר, משקיע, מתאמץ בעבודה, אז למה אף אחד לא אוהב אותי? למה כולם נגדי??למה אני לא מסתדר בשום מקום?? מי יכול לעזור לי!
בכל מקום שאני עובד אני לא מסתדר, אני מאשים את כולם, את המנהל, את המורים שאיתי בצוות, את התלמידים, תמיד יש לי ביקורת על מקום העבודה שלי-אם זה המרחק, אם זה התנאים, אם זה שאין מקום לעבוד, תלמידים לא טובים, תמיד אני מתלונן בלי סוף, פטרו אותי פעמיים, אני לא זוכר מקום עבודה אחד שהחזקתי מעמד יותר משנתיים... מנגד אני חמוד, נחמד, איש טוב, לב-טוב, מתחשב, עוזר, משקיע, מתאמץ בעבודה, אז למה אף אחד לא אוהב אותי? למה כולם נגדי??למה אני לא מסתדר בשום מקום?? מי יכול לעזור לי!