"לא מפסיק לבכות"

vq86846

New member
"לא מפסיק לבכות"

בכל מקום שאני עובד אני לא מסתדר, אני מאשים את כולם, את המנהל, את המורים שאיתי בצוות, את התלמידים, תמיד יש לי ביקורת על מקום העבודה שלי-אם זה המרחק, אם זה התנאים, אם זה שאין מקום לעבוד, תלמידים לא טובים, תמיד אני מתלונן בלי סוף, פטרו אותי פעמיים, אני לא זוכר מקום עבודה אחד שהחזקתי מעמד יותר משנתיים... מנגד אני חמוד, נחמד, איש טוב, לב-טוב, מתחשב, עוזר, משקיע, מתאמץ בעבודה, אז למה אף אחד לא אוהב אותי? למה כולם נגדי??למה אני לא מסתדר בשום מקום?? מי יכול לעזור לי!
 

גרא.

New member
vg86846,מדוע אינך פונה לקבלת ייעוץ פסיכולוגי?

אתה יכול לפנות לקופת החולים שלך,שם הטיפול מסובסד לאורך תקופה של 30-60 שעות טיפול.בטיפול.תוכל להעלות ולדון בבעיות האישיות שלך שעליהן רמזת כאן.
 
למעלה