לא לכעוס סיאמית

לא לכעוס סיאמית ../images/Emo25.gif

הלו לסיאמית ולליאור. קודם כל כולי תקווה שאתם חשים בטוב!! ודבר שני....זה לא חשוב היכן אני עובד רק אמרתי שיש שיפורים ניכרים בתרופה וממידע שלי הרביף זוהי התרופה היעילה ביותר שיש היום בשוק. מנהלת האתר החביבה כבר אמרה שמהרביף היו תוצאות טובות ,אך חלה התדרדרות שאין לדעת ממה היא. אנסה מתי שהוא קצת להרחיב אך עד אז.... מאחל לכולכם בריאות ורפואה שלמה!!!!!!! ביי ניב שבד"כ גם מגניב (וחביב??)
 

RomiVais

New member
ניב היקר!! ../images/Emo13.gif

אתה בהחלט חביב, כמו כל החברים היקרים שלנו בפורום זה!!
אני חושבת שזה שאתה לא יכול למסור לנו יותר מדי פרטים לגבי מקום העבודה שלך, מובן בהחלט!! אתה מוזמן לשתף אותנו רק במה שאתה יכול - זה בכל זאת אינטרנט ואת הפורום קוראים עוד אנשים מלבד כל המשתתפים הפעילים - אז אל תרגיש רע לגבי זה. גם אני שמעתי דברים טובים על הריביף, אבל גם צריך לזכור שלא על כולם זה עושה את אותו אפקט. אני בהחלט אשמח לראות שוב פעם שיפורים אצל אמא שלי!!! בכל מקרה, חברי הפורום הזכירו טיפול דיי יעיל אצלם באבונקס, כך שאכן יש מקרים משמחים עם תרופות אחרות!! שיהיה לך ולכולם ערב נפלא!!! רומי
 

סיאמית

New member
ניב המגניב החביב האדיב וכל - ../images/Emo25.gif

מה שמסביב (יהום הסער). התרופות המוצעות היום בשוק (ה-abc) רביף ועוד, למעשה יעילות כולן באופן דומה. יש כאלה שלא יוכלו לסבול תופעות לוואי מתרופות מסויימות ויש כאלה שלא ירגישו אותן אפילו. נורא אידבדואלי ומזל שיש אפשרות בחירה ואפשר ע"י ניסוי וטעייה לבדוק מה הכי טוב לכל אחד. חבר קרוב שלי החליף תרופות כמה פעמים עד שהתביית על אחת מסויימת (לא אגיד איזו) שטובה לו. (וד"א, אותה תרופה הייתה אסון לגבי חבר אחר). בנתיים כל אחד מזריק את החומר שלו (נשמע נורא!!!) אני כידוע - קופאקסון. ובגלל זה אני כבר לא יכולה לחכות שיהיה בכדורים!!!
אני מכירה די הרבה חולים מהארץ ומהעולם ובגלל זה יש לי ידע לא רע בעניין. יום נפלא! אני ד"א יצאתי לחופש מהעבודה!!! שבועיים!!! איזה כיף לי? ואני טסה למקום קרירררררררררררררררררררר.
 

RomiVais

New member
סיאמית יקרה - תעשי חיים!!! ../images/Emo8.gif

תהני לך במקום הקריררררררררר... אני בטוחה שתחזרי מאושרת משם
חופשה נפלאה, רומי
 

anat11

New member
שאלות והגיגים

ניב, תהא אשר תהא החברה בה אתה עובד (ובאמת צריך להניח לך בענין הזה), אולי במקרה שמעת על ניסוי לגבי שימוש באבונקס באמצעות משאף? איפה זה עומד? אני השתמשתי בעבר רק באימונוגלובולינים אבל הסתבר שזה לא ממש הועיל לי וכעת (לפני 4חודש בערך) התחלתי להזריק אבונקס. פעם בשבוע. אגב, אני עוד לא ממש מיומנת בהזרקה ונדמה לי שאני קצת מזיזה את המחט יותר מדי כשאני מוציאה אותה ולכן יש קצת אדמומית. נו שוין. מה שקצת יותר מבאס זו תופעות הלוואי דמויות השפעת אבל עד כה אקמול או שניים כל כמה שעות עזרו ממש ואני ממשיכה לעבוד ולנהל את חיי ללא כל שינוי. טפו טפו. גם אמרו לי שאחרי כמה חודשים זה אמור לחלוף. עוד דבר. ניב - האם לדעתך בענין הרביף יש קשר למחקרים שפורסמו לאחרונה ואשר בהסתמך עליהם רביף מבקשת לקצר את תקופת הבלעדיות של האבונקס בארה"ב? סיאמית - אני מתכוונת לסוע לחו"ל בקרוב וזו תהיה הפעם הראשונה שאני אסע תוך שאני לוקחת תרופה בהזרקה. יש לך איזה עצות מיוחדות? יש איזה מכתב שצריך להראות בשדה התעופה כדי להוכיח שאינני סוחרת סמים? איזה תיק הכי כדאי לקחת? עצות נוספות? לילה טוב לכולם,
ענת
 

סיאמית

New member
היי ענת ../images/Emo20.gif

אז ככה: מה שאני עושה (ואני מניחה שאת תצטרכי לעשות משהו דומה) זה לוקחת איתי אישור מטבע (משהו מטושטש ומקומט ששולחים לי בפקס ואני ממלאה לעצמי את הפרטים שלי, לא ביג-דיל) שאני יפה, טובת לבב ושיש לי טרשת ויותר עדיף לי לשאת קופאקסון לכל מקום, אז שיניחו לי. וגם (זה לא חובה, אבל כדאי) מכתב קטן מהנוירולוג שלך שאומר שאכן, ענת היא בחורה מצויינת, נחת להוריה ומולדתה, רק מה - יש לה טרשת והיא נושאת עימה תרופות אז... תניחו לה כולכם. בנוגע לתיק, פשוט צידנית עם קרחומים לרוב. במטוס, אם לא סומכים על הטמפ´ בצידנית, תמיד אפשר לבקש מהדיילות עוד קרח ולהוסיף. עצות? רק אחת: לעשות חיים משוגעים ולטייל כמה שיותר כי אנשים בעלי שאר רוח כמונו, לא נותנים לדבר פעוט כמו ט.נ. לחבל לנו בכיופים שלנו. תבלי חמודה!!!! ואם יש לך עוד שאלות... קדימה, אני פה עד מחר בערב.
 
למעלה