לא יודעת מה לעשות

SARAI3

New member
לא יודעת מה לעשות

אני חולת לופוס יחסית חדשה אני מטופלת אצל ראמוטולוג שהוא לא כל כך חביב אני סובלת מכאבי פרקים שלעולם לא היו לי..מזה כמה ימים ואני ממש לא יודעת מה לעשות ביום רביעי הרופא שלי מגיע לקופת חולים שלי ואני מין הסתם אלך אליו אתמול התקשרנו למחלקה שלו הוא לא יכל לדבר ואמרו לאמא שלי שאין מה לעשות חוץ מלשלוח למיון <אני אל הלכתי כמובן> לבנתיים אני סובלת מכאבים אני לא יודעת מה לקחת שיעביר לי את הכאב או מה לעשות...אשמח לקבל תשובה ואם אפשר להמליץ לי על רופאים שיוכלו לעזור לי...בנוספ לרופא שלי תודה:)
 
למעלה