לא הייתי פה הרבה משהו חדש שעשיתי, לא הייה לי כוח להוסיף ידיים... אולי בהמשך
M magman New member 30/8/04 #1 לא הייתי פה הרבה משהו חדש שעשיתי, לא הייה לי כוח להוסיף ידיים... אולי בהמשך
° °°°PeteR°°° New member 31/8/04 #2 חבל שאין ידיים כי זה ממש גורע;[ והזקן [?] נורא נורא מוזר ועושה עיוות בפרצוף אבל חוץ מזה ממש אהבתי
M magman New member 31/8/04 #5 חחח מעולה לא יכולתי לעשות את זה יותר טוב בעצמי יאללה בואו נעשה מזה משחק או משהו, באמת רעיון טוב