לא הייתי פה הרבה

magman

New member
לא הייתי פה הרבה

משהו חדש שעשיתי, לא הייה לי כוח להוסיף ידיים... אולי בהמשך
 
חבל שאין ידיים כי זה ממש גורע;[

והזקן [?] נורא נורא מוזר ועושה עיוות בפרצוף אבל חוץ מזה ממש אהבתי
 

magman

New member
חחח מעולה

לא יכולתי לעשות את זה יותר טוב בעצמי יאללה בואו נעשה מזה משחק או משהו, באמת רעיון טוב
 
למעלה