לארבל מהכרמל

  • פותח הנושא R.A
  • פורסם בתאריך

R.A

New member
לארבל מהכרמל



אומנם הבטחתי לך אדום אחד לפחות והייתי שמחה מאוד לתת לך אותו אך לא נראה לי שתקבל אותו כבר כי לדעתי פשוט לא מתאים לכבודך שתשוחח עם אחת כזו שלא יודעת לחנך את בתה ושיהיה לך אחלה יום שבעולם ליאתוש
 
אלת...



כמה כיף לראות אותך.... התגעגעתי... רציתי להרים היום טלפון אבל לא יצא לי אולי מאוחר יותר אחרי שאביא את הילדים הביתה... פתאום ראיתי את השעון.... רצה.... ביי ליהי
 

R.A

New member
אלתתתתתתת מקסימה שכמותך



רק אתמול שאלתי את אנג`ל עליך מתגעגעת ליאתוש
 
למעלה