לאיזה עולם אני מביאה את התינוק שלי?

לאיזה עולם אני מביאה את התינוק שלי?

מתעוררים בבוקר בתחושה קשה והבטן מתהפכת... הפעם לא בגלל התינוק הצומח בתוכי, אלא בגלל חוסר הודאות. במקום לשבת בחוץ ולהנות מהאוויר החמים אנחנו סגורים התוך הבית וצמודים לממ"ד... ותחושת האחריות רובצת על הכתפיים.לעולם הנורא הזה, עמוס הנשק והאנשים הרעים עם האינטרסים המטורפים ומשוללי ההגיון, אני מזמינה ילד... הילד הזה עוד לא עשה שום דבר רע לאף אחד. על מה חשבנו כשהחלטנו ללדת עוד אחד? איזה עתיד חשבנו לרקום לו? ובעוד חודש הוא יצא לאוויר העולם, למציאות של קאסמים, פחד וילדים ערביים רעבים שמסתובבים ליד הגדר ומחכים למישהו שיזרוק להם אוכל... לפעמים אני זורקת להם אוכל כדי שלא יהיו רעבים. אנשים רעבים קל לפתותלדברים רעים וברור שכך מפתים אותם להצטרף לזרועות החמאס... אני פוחדת... כל כך לא קל להיות אישה הרה בימים אלה ולהוליד ילד חף מפשע לעולם שכולו טילים..
 
מאד מרגש מה שאת מתארת.

אני עוד לא יודעת מה זה להביא ילד ולשאת אחריות כזאת. אבל באמת שלהסתובב בימים אלה עם בת דודתי הקטנה, ששומעת צבע אדום ומפחדת שעוד לא עשתה כלום בחייה. זה אכן מעורר ספקות שאלות וחששות. אני מאד מקוה שהכל יירגע בקרוב, והילד יוולד מקסים ובריא! זה נורא הרעב והטרור שקיימים בעולם, ומה שהם יכולים לגרום. האשמה הזאת שהיא לא של אף אחד ומונחת על כולנו. תהיי חזקה, אנחנו איתך!!
 

Dragon2k

New member
ובנוסף..

לעולם שטחי שמחונך להסתכל על חיצוניות.. עצוב, אבל רוב האנשים כבר לא מסתכלים על החיים עצמם, אלא על להיות מקובלים בחברה הכל בא מהחינוך בבית
 

Bitchhh

New member
וזה עוד כשמתעלמים מהעובדה

שהילד שלך יכול לגדול פסיכפט מטורף שירצח אנשים ויטען לאי שפיות או ישחוט חתולי רחוב ויהרוג שיכורים כי הם מעצבנים אותו או סתם יהיה גנב או רמאי או איש מאוד לא נעים.
 

Spaceballs

New member
לא לעשות ילדים עד שיהיה שלום עולמי

אני מציע לא ללדת ילדים עד שיהיה שלום לפי דעתי אפשר לוותר גם על סקס כאילו גם ככה באמצע פתאום יש חדשות על פיגועים קסאמים וכל זה. כאילו מי צריך את זה??
 

zadok21

New member
לא הבנתי את הקטע

ילדים עקבים מסתובבים ליד הגדר ואין להם אוכל ? אני לא מאמין שאנחנו עד כדי כך רחמנים . אולי את צעירה ולא זוכרת את המינהל האזרחי , היה לערבים בשטחים חופש מוחלט לנוע בכל הארץ , שירותי הבריאות שהיו בשטחים , היו הכי המפותחים מכל מדינות ערב , אלפי ערבים מחסרון ומשכם יצאו לבלות בחופי ישראל , המסחר היה בשיאו, יהודים הסתובו חופשי בעזה ואכלו במסעדות לחוף הים . אז איך זה שהיום יש ילדים רעבים ? איך זה שבונים את גדר ההפרדה ? איך זה שהלב של הציבור היהודי נהפך עליו והוא שונא ערבים אכמעט אין לו רחמים ורחמנות עליהם ? תחשבי טוב למה אין אמונה אמונה בערבי אפילו 40 שנה בקבר , מצידי הקסמים היו יכולים להתחסל תוך שעה , כיצד ? על כל קסאם שנשלח אלינו , נשלח אנו אליהם מרגמה או טיל , למה אנו צריכים להתאפק ולהפקיר את חיי האזרחים ? אסור לנו להיות "רחמנים" הוכח כי מדובר בחיות אדם ופראי אדם ואסור לרחם על אף אלד מהם , כי הקטנים האלו שאת מזינה אותם מחר הם אלו שישחטו אותך ויפה שעה אחת קודם
 
!!!

יקירתי את בהחלט צודקת ... אבל שכחת (לצערי הרב כמובן) שיש גם ילדים יהודים רעבים שגדלים מהצד השני של גדר ההפרדה והם מתפתים בקלות לפשע וכד' .
 
תאור ממש יפה אך בא לי לבכות

שבכל זאת את נראת לי אישה הגיונית עם ראש על הכתפיים, אך המאכזב הוא שאת מגלה בכל זאת את הסבלנות כלפי החיות האלה! אולי מספיק עם ההאשמות העצמיות האלה , שכל זה זה אשמתנו ? שאם לא היינו נותנים את כל חלקנו לערבים אז העולם היה טוב יותר? חמודתי , אל תהיי תמימה, גם אם היית מאכילה את האנשים האלה, הם היו תוקעים בך סכין מאחורי הגב. זה אופיים , וזה הטבע שלהם. אין מה לעשות, זה מצער להיות בצל הקסאמים כאשר המדינה שלך לא נוקפת אצבע אחת נגד הפושעים האלה, צריך להגיד את האמת. אני לא בעד מלחמה, אבל לא בעד שלום עם מי שמנסה כל הזמן לרמוס אותי ובדרך לא דרך. אז בבקשה אני רק מבקש קצת הגיון בעולם הזה. ומספיק להאשים את עצמנו , אנחנו לא אשמים בשום דבר, אנחנו רק אשמים שאנחנו קיימים מבחינתם. שיהיה במזל טוב! מקווה שעד אז המצב כבר ישתפר שם בדרום, כדי שהילד שייצא לאוויר העולם יראה את זה כהיסטוריה ! אמן!
 

KUKACC

New member
למה הערבים שאת דואגת להם כל כך אין להם מחשבה

לאיזה עולם מבעים ילדם ?יש אחד שאני מכירה אישית יש לו 64 ילדים ושתי נשים בהריון לbichhh-- את לא יכאלה להגיד מהו טוב? אולי הילד יהיה מוצלח מתוק ושהכל יהיה רק טוב
 

maruan

New member
תושבי שדרות חיובק הכי הכי הכי חזק ליבי ליבי

ליבי ליבי איתכם תושבי שדרות אני אוהב אותכם מקווה שהחיים שלכם ישתנו לטובה והממשלה תסייע לכם בכול דרך אפשרית אתם יקרים מאוד מאוד מאוד מאוד רוצה לאחל לכם תושבי שדרותאושר ועושר ונחת והמון המון בריאות אוהב אותכם מאודדדד ומחבק אותכם ומצדיע לכם מרואן
 

Angel On Earth

New member
עכשיו אתם מבינים על מה דיברתי כשפתחתי את הדיו

הדיון על כל העניין של תושבי שדרות?
 

YOS110

New member
זהו מחיר ההיתנתקות הארורה

תושבי שדרות אנחנו איתכם חיבוק ענק!
 
למעלה