כ``כ הרבה זמן....
כ``כ הרבה זמן,המוח שלי כבר נמחק, השכל התכווץ,העצבים כבר בגבול הצואר והראש, אני גמורה כבר מכל החדשות,מכל הרוע שסביבנו, ומעצם הידיעה שאני לא יכולה לבלבל לכם במוח בכל פעם שמתחשק לי, ותאמינו לי שמתחשק לי הרבה לאחרונה... אז אתם חכמים גדולים שאני לא נמצאת ..איפה אתם שאני כאן, לא מרחמים על שעות החסד שלי? מחכה לראשון שיוביל אותי אל פיתולי לשונו....(תרגע תרגע רק ביטוי לשוני)
)))) יערית-האדרנלין זורם אצלה שעות נוספות.
כ``כ הרבה זמן,המוח שלי כבר נמחק, השכל התכווץ,העצבים כבר בגבול הצואר והראש, אני גמורה כבר מכל החדשות,מכל הרוע שסביבנו, ומעצם הידיעה שאני לא יכולה לבלבל לכם במוח בכל פעם שמתחשק לי, ותאמינו לי שמתחשק לי הרבה לאחרונה... אז אתם חכמים גדולים שאני לא נמצאת ..איפה אתם שאני כאן, לא מרחמים על שעות החסד שלי? מחכה לראשון שיוביל אותי אל פיתולי לשונו....(תרגע תרגע רק ביטוי לשוני)