כ"כ גאה בעצמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עשיתי לאמא שלי מייקאובר מאסיבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא תמיד מתאפרת אדום כתום חום מוזרים ועשיתי לה מייקאובר מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בגוונים חום, חום-סגול שאני עירבבתי, כל מיני צבעים נחמדים שעירבבתי!!!!! והיא יוצאת היום ככה זה לא כאילו היא הולכת להוריד את זה.. מ-ר-ג-ש!!! ולסיום יש לי שאלה::::::::::: אני מתה על איפור (מגיל 11 אני מתאפרת), אבל איזה עתיד יכול להיות לי בזה?! אלא אם כן אני ממש ממש ממש טובה בזה אני יוכל לעשות רק דוכן של CARELINE בסופרפארם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוף יש איזה חוג או משהו לאיך לאפר מקצועית ומאיזה גיל אני יכולה להתחיל את זה!??!?!
עשיתי לאמא שלי מייקאובר מאסיבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא תמיד מתאפרת אדום כתום חום מוזרים ועשיתי לה מייקאובר מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בגוונים חום, חום-סגול שאני עירבבתי, כל מיני צבעים נחמדים שעירבבתי!!!!! והיא יוצאת היום ככה זה לא כאילו היא הולכת להוריד את זה.. מ-ר-ג-ש!!! ולסיום יש לי שאלה::::::::::: אני מתה על איפור (מגיל 11 אני מתאפרת), אבל איזה עתיד יכול להיות לי בזה?! אלא אם כן אני ממש ממש ממש טובה בזה אני יוכל לעשות רק דוכן של CARELINE בסופרפארם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוף יש איזה חוג או משהו לאיך לאפר מקצועית ומאיזה גיל אני יכולה להתחיל את זה!??!?!