כתובת לגלישה מה הכתובת לגלישה בפורום מה-IPAQ. כשאני גולש לתפוז זה לא נכנס לפורום... תודה!
A aisraeli New member 12/4/04 #1 כתובת לגלישה מה הכתובת לגלישה בפורום מה-IPAQ. כשאני גולש לתפוז זה לא נכנס לפורום... תודה!