כתב אישום חמור

very dark girl

New member
סליחה?!

אני ממש מצטערת על הבוטות אבל אתה יכול לא להסכים עם הימין, אתה יכול גם לכעוס על הימין אבל אין לך שום רשות לזלזל בו! "איש באמונתו יח'יה" לא? זאת לא חלק מאידיאולגיה של השמאל? לכל אחד יש זכות לאמר מה הוא חושב וצריך לקבל כל אחד למרות שלא מסכימים איתו? גם אני ממש לא מסכימה עם השמאל וממש כועסת שהם רוצים לתת את ארץ ישראל שאני כ"כ אוהבת אבל אני מקבלת אותם כאשנים שאוהבים את ישראל ורוצים בטובתה. אתם שואפים למדינה של שלום, לשקט, שתוכלנו לקום בבוקר ולא לדאוג לילדים שלכם, אנחנו שואפים למדינה יהודית כהלכה ולביאת המשיח. כל אחד פועל לעמן השאיפה שלו מהארץ ולאף אחד אין רשות לזלזל בדעה מנוגדת לו. יום טוב.
 

noamgk

New member
זה לא סותר ../images/Emo13.gif

אני שואף למדינה יהודית כהלכה, לביאת המשיח ולבניין בית המקדש במהרה בימינו, וגם לשלום ולשקט. שלום זו לא קללה. שלום של השמאל זו קללה.
 

very dark girl

New member
נכון, אבל זה כלול../images/Emo8.gif

כשיבוא המשיח ויבנה ביהמ"ק בעז"ה יבוא גם שלום ושקט.
 
רשות כבר לא מבקש

ילד גדול ולוקח לבד...אגב דעתי על השמאל {וזה רק כי כך את מכנה אותו כי בארץ אין בכלל חיה כזו.} לא טובה בהרבה. וגם עליה,את רשותך לא מבקש...אתם זה אולי מקובל אצליך בפה,אני אני,בכולם בכלל לא מכיר.
 

very dark girl

New member
בהחלט,

אז הם או אנחנו בשום פנים לא יעזו או נעז לכנות או לבקש, אולי זה משום שדברים כאלו מקובלים רק אצלם, או שמא אצלנו... בכל מקרה, אין דבר הלמד מעניינו מלבד העניין בלבד. נראה אותך מבין את זה!
חח..סתם, אשמח מאוד אם תכתוב את ההודעה באופן שאדם ממוצא יוכל להבין.
 

E טי

New member
מסכים.

ברגע שנהגי המוניות, נהגי המשאיות, הסטודנטים, עובדי תעש וחברי ההסתדרות שחסמו כבישים יקבלו 20 שנה בכלא, אני מסכים שימני שחוסם כבישים יקבל 20 שנה בכלא.
 
כשאתם אומרים אנחנו והם?

לזה אתם שואפים? זאת מדינה יהודית? לזה יבוא המשיח ויחייך בפניכם?? ישראל היא מדינת כל אזרחיה ! אין ימין ושמאל ומרכז .. הכל נ כ ח ד .. היום כל אחד חושב על עצמו היום הוא ימין , מחר יכול להיות שמאל בשביל אינטרס לכן המונחים הפוליטים האלה אין להם מקום כאן .. תשאפו למדינה דמוקרטית של כל אזרחיה ועזבו מהקטע של "לגרש יהודים" או "לגרש ערבים" אפ'חד לא יגורש ( מתכוון לאלה שגרים בישראל ולא אנשי הגוש ) כולם יישארו במקומם ... רק אנשי הגוש יזוזו קצת לתוך ישראל , כמה שזה נשמע טוב כמה שנשמע רע !
 
למעלה