אני לא בטוח שהקו לא יגיע לתל אביב
4 הרכבות בשעה היום מרעננה לתל אביב ממשיכות כולן למשה דיין אך רק 2 רכבות בשעה ממשיכות דרומה לבאר שבע. נשמע לי הגיוני מאד ששתי הרכבות שהיום עוצרות במשה דיין ימשיכו לראשונים ומשם רכבת בשעה לירושלים ורכבת בשעה למודיעין.
בעידן המסילה הרביעית מן הסתם תתוגבר התדירות של קווים שיגיעו מהראשונים לתל אביב דרך המסילה הזאת ואולי גם מרחובות כמו שאתה מציע
אני לא בטוח שהקו לא יגיע לתל אביבהאיום הגדול על הפרוייקט הוא שהקו לא יגיע לתל אביב.
למרות החשיבות של מודיעין ורשל"צ כערי לווין של גוש דן והפעילות הכלכלית שלהן - הקו שמקביל ל 431 הוא קו היקפי בעיקרו ואפילו החיבור לירושלים לא מוציא אותו מההגדרה הזו בהשוואה לקווים לתל אביב.
 
אני בעד הקו כי הוא מחזק את הצד הדרומי של גוש דן, אבל כדי להגן עליו לטובת מי שצריך אותו (כולל הסטת רכבות רחובות-ת"א למסילת חולון) צריך להבין מה החולשות שעלולות לגרום לגורמים כמו האוצר לפגוע בפרוייקט.
 
כדי לחזק את הקו צריך לחשוב בכיוון של חיבורו לאחד מקווי לולאת השרון בעידן המסילה הרביעית, חנה וסע גדול במשולש כבישים 1,6,431, ותיאום עם קו מודיעין-נהריה.כדי שיהווה כניסה אחורית לנתב"ג מדרום הגוש ואלטרנטיבה להחלפה באיילון.
4 הרכבות בשעה היום מרעננה לתל אביב ממשיכות כולן למשה דיין אך רק 2 רכבות בשעה ממשיכות דרומה לבאר שבע. נשמע לי הגיוני מאד ששתי הרכבות שהיום עוצרות במשה דיין ימשיכו לראשונים ומשם רכבת בשעה לירושלים ורכבת בשעה למודיעין.
בעידן המסילה הרביעית מן הסתם תתוגבר התדירות של קווים שיגיעו מהראשונים לתל אביב דרך המסילה הזאת ואולי גם מרחובות כמו שאתה מציע