כתבות מגניבות

יש גם כאלה ...

שימי עלייהן זיין הכיבריא תאמיני לי
הגלגל עגול
 

mmmbam

New member
היא מטומטת.

אבל את לא. ושלא תעזי לשנייה לחשוב ככה. זה שהמוח שלה מעוות ומשום מה היא חושבת שאת בית מלון או שפוטה שלה או לאדעת מה, זה טימטום שלה. את ילדה חכמה, מצחיקה, יפה וחברותית וכיף להיות איתך, ושלעולם לא תעיזי לחשוב משהו אחר. אלינה, את ילדה מקסימה. אולי את לא רואה את זה כרגע כי את בתקופת שפל, אבל פאק, לעולם אל תשכחי את זה ולעולם אל תעזי להגיד שאת מטומטמת.
 
אם היית מטומטמת,

לא היית עונה ככה. סליחה,אבל עם כמה ששניהן ביצ', יצאת אחושרמוטה מלכה[: את לא נותנת לאנשים לקחת אותך כמובן מאליו, שזה יופי, כי עוד מעט הן יתחילו להעריך. אל תתעצבני
תשימי זין ותמשיכי הלאה,כאילו באמת, לא חבל לבזבז עצבים על שתי מפגרות כ"כ? כמה נדוש כמה אמיתי-אבל הן פשוט כ"כ לא שווה את זה!
 
../images/Emo204.gif../images/Emo32.gif יום סביר

קמתי ב1+-, הכנתי ארוחת צהריים, הייתי קצת עם לי והעברתי את הזמן בכיף עד 7PM. ב7 הלכתי למכון- שיעור אירובי. היה... לא משהו? אחרי שבועיים [שבוע וחצי בשביל הקטנוניות] של התבטלות בבית עקב המצב הביטחוני, לא הייתי בכושר בכלל. היה לי בלאק אאוט רציני ושכחתי את הצעדים כל פעם מחדש, חשתי בסחרחורת קלה וכל הזמן הייתי צמאה. אבל המשכתי! גם לשיעור הבא. השיעור שאח"כ היה עיצוב וחיטוב, המון עבודה על שרירים ועיצוב הגוף, היה קשה! באמת, אני קיבלתי בחילה והזעתי נון סטופ. פפפ, זה מבאס! אבל אני אחזור להתאמן באינסטנסיביות ואחזור לכושר הכי טוב שיש
. BTW! היום אכלתי ספגטי, 2 נקניקיות [מבושלות במים!] וקורנפלקס עם חלב.
 
אל תשכחי לאכול ירקות ופירות ../images/Emo8.gif

סתם חחחח... אבל כתוב שמומלץ לאכול בהפרשים של 3 שעות בערך, ולאכול כמה ארוחות קטנות ביום, 4-6, במקום לאכול 3 גדולות בהפרשים גדולים, כי כשאוכלים בהפרשים קטנים וארוחות קטנות, אז האוכל מתעכל טוב יותר וזה מאיץ את חילוף החומרים :) בהצלחה :)
 
../images/Emo204.gif זהו שזו בעיה ^

הירק היחיד שאני אוהבת הוא מלפפון ובפירות אני אוהבת תותים, מנגו ונקטרינה. מה שאין תמיד [עונות]. בכל אופן, התזונה שלי על הפנים אבל אני מניחה שהגוף כבר התרגל לזה.
תודה!
 

EVE Lights

New member
../images/Emo32.gif

Marilyn Manson - User Friendly Use me when you want to come I've bled just to have your touch When I'm in you I want to die User friendly fucking dopestar obscene Will you die when you're high You'd never die just for me She says, "I'm not in love, but I'm gonna fuck you 'til somebody better comes along." Use me like I was a whore Relationships are such a bore Deleted the ones that you've fucked User friendly fucking dopestar obscene Will you die when you're high You'd never die just for me She says, "I'm not in love, but I'm gonna fuck you 'til somebody better comes along."
 

Xx Pinki xX

New member
../images/Emo32.gif

חזרתי. אלו היו 3 ימים מגעילם,דוחים ומלא איכס. אני שונאת הכול. נמאס לי. אני חרא של בן אדם. רבתי עם הבאסטפרנד גם. יום הולדת עוד יומיים ועדיין אין כלום בתיכנון ['אני אביא לך חצי עוגת הבית עם נר,רוצה?' יאי.] המלחמה עדיין לא נגמרה. בגלל הטיול המעפן ברמות הזה פספסתי ניצנים ותל אביב. שונאת הכול.ובעיקר אותי. והכי באסה,לאף אחד אין כח אליי. למות.
 

Cranberry Sauce

New member
../images/Emo24.gif

אני כ"כ יכולה להבין אותך, יש לי את הרגעים שלי. יש פעמים שאני מרגישה בדיוק כמוך. אבל קודם כל אנחם אותך בעובדה שזה עובר. אני מבטיחה. ואת לא צריכה להרגיש ככה. את לא צריכה לשנוא את עצמך, את מקסימה:] גם אצלי ביום ההולדת לא היו שום תכניות והיה נהדר. ואם את רוצה תכניות עשי לך תכניות! קבעי עם כמה אנשים ולכו לאנשהו. לסרט. לים. משהו. רוצה לספר מה היה עם הבסטפרנד?
 

Xx Pinki xX

New member
../images/Emo25.gif

כבר כתבתי את זה פה ואולי אני נשמעת ממש דפוקה מפעם לפעם אבל אין לי תוכניות לקבוע. אף חברה שלי כמעט לא בצפת ואין לנו לאן לנסוע. עם הבסטפרנד סתם הוצאתי את כול העצבים.אבל מצד שני,צדקתי. לא דיברנו כבר איזה שבוע פלוס מינוס גם כי לא יצא לפני שנסעתי וגם כי נסעתי P: בקיצור היא לא התקשרה וכאלו [אני לא התקשרתי כי לא היו לי שיחות P:] אבל לעומת זאת עם זאתי שנסעתי איתה היא דיברה גם לא פעם אחת. ו..לא יודעת.התבאסתי. אז שלחתי לה הודעה לאיסי כולי מתלהבת אחרי שלא דיברנו איזה 5 ימים וכול מה שהיא אמרה היה 'אה?.' יבשה לי תתחת.
 

mmmbam

New member
../images/Emo24.gif

היי, לי יש כוח אלייך!!! אם את רוצה לדבר - אני תמיד פה, ולא סתם בשביל ההודעה, אלא באמת, אם את רוצה לדבר. ושלא תעזי לחשוב על למות :|
 
למעלה