כתבות, הודעות, דיווחים

מצב
הנושא נעול.
אפשר להכריז על פ"ת כהתנחלות ואז באורח פלא יתווספו נסיעות.

אגב, יש בפ"ת אוכלוסיה מסויימת שמשרד התחבורה כן דואג לקשר
אותה ל"תל אביב" שלה עם קו שחומק מז'בוטינסקי הקדוש (כנראה שיש דברים קדושים יותר מז'בוטינסקי הקדוש). האוכלוסיה שלטובתה הומצא קו 292.
כמו שאומרים: יש דרג ויש זרג...
אפשר להכריז על פ"ת כהתנחלות ואז באורח פלא יתווספו נסיעות.
 

mister K

New member
יותר מכך, את 292 הסיתו לכביש מכבית ללא שום מכרז!

אגב, יש בפ"ת אוכלוסיה מסויימת שמשרד התחבורה כן דואג לקשר
אותה ל"תל אביב" שלה עם קו שחומק מז'בוטינסקי הקדוש (כנראה שיש דברים קדושים יותר מז'בוטינסקי הקדוש). האוכלוסיה שלטובתה הומצא קו 292.
כמו שאומרים: יש דרג ויש זרג...
יותר מכך, את 292 הסיתו לכביש מכבית ללא שום מכרז!
גם הקו הזה נסע במשך כמה שנים דרך ז'בוטינסקי הקדוש. למרות זאת, לא הייתה שום בעיה להסית אותו למסלול ההגיוני דרך מכבית. אבל העיקר שקו 350 ממשיך לעשות את העיקוף ההזוי דרך ז'בוטינסקי.
כמובן שהשינוי בקו 292 גם הוסיף לו לא מעט נוסעים שאינם חרדים ובעיקר דתיים לאומיים. מה שכמובן גם לביטול התחנות בבר אילן, לאחר שתמהיל הנוסעים המשתמשים בהן לא היה חרדי מספיק.
 
בקו 350 אפילו לא היה צורך להסיט - הקו הזה נוצר לאחר שהקטעים

יותר מכך, את 292 הסיתו לכביש מכבית ללא שום מכרז!
גם הקו הזה נסע במשך כמה שנים דרך ז'בוטינסקי הקדוש. למרות זאת, לא הייתה שום בעיה להסית אותו למסלול ההגיוני דרך מכבית. אבל העיקר שקו 350 ממשיך לעשות את העיקוף ההזוי דרך ז'בוטינסקי.
כמובן שהשינוי בקו 292 גם הוסיף לו לא מעט נוסעים שאינם חרדים ובעיקר דתיים לאומיים. מה שכמובן גם לביטול התחנות בבר אילן, לאחר שתמהיל הנוסעים המשתמשים בהן לא היה חרדי מספיק.
בקו 350 אפילו לא היה צורך להסיט - הקו הזה נוצר לאחר שהקטעים
המערביים של 471 נפתחו ולאחר שהחיבור של דרך רבין לכביש 471 נפתח.
קו 350 הרי נוסע בכביש השירות בקטע המערבי של 471 ובלי הקטע הזה כלל לא היה נוצר.
אבל משרד התחבורה המקובע התעקש להאריך את מסלולו צפונה למחלף גהה ולז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, כאשר מלכתחילה היה צריך לקבוע את מסלולו דרך מחלף אלוף שדה וציר אלוף שדה.
זה פשוט אבסורד שאין אף קו שמקשר את פתח תקוה לציר אלוף שדה ואפילו אין אף קו הפועל במהלך כל היום שמקשר את מרכז ודרום פתח תקוה לכביש השירות של 471 ולמחלף אלוף שדה.
אם התכנון של משרד התחבורה לעידן הקו האדום הוא להמשיך בגישה הזו ולהתעלם מהשינויים וההתפתחות הגדולים שחלו בפתח תקוה מאז העידן בו הייתה לה יציאה אחת לכיוון גוש-דן ולא היו כביש 471, מחלף שעריה, מחלף גת-רימון, דרך רבין ומחלף אונו, אז זה תכנון עצוב מאוד, תלוש מהמציאות, שלא יקדש את ז'בוטינסקי, אלא יקדש את הרכב הפרטי.
 

mister K

New member
מעניין איזה תירוץ יהיה לגבי נבון לגבי האבסורד הזה

בקו 350 אפילו לא היה צורך להסיט - הקו הזה נוצר לאחר שהקטעים
המערביים של 471 נפתחו ולאחר שהחיבור של דרך רבין לכביש 471 נפתח.
קו 350 הרי נוסע בכביש השירות בקטע המערבי של 471 ובלי הקטע הזה כלל לא היה נוצר.
אבל משרד התחבורה המקובע התעקש להאריך את מסלולו צפונה למחלף גהה ולז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, כאשר מלכתחילה היה צריך לקבוע את מסלולו דרך מחלף אלוף שדה וציר אלוף שדה.
זה פשוט אבסורד שאין אף קו שמקשר את פתח תקוה לציר אלוף שדה ואפילו אין אף קו הפועל במהלך כל היום שמקשר את מרכז ודרום פתח תקוה לכביש השירות של 471 ולמחלף אלוף שדה.
אם התכנון של משרד התחבורה לעידן הקו האדום הוא להמשיך בגישה הזו ולהתעלם מהשינויים וההתפתחות הגדולים שחלו בפתח תקוה מאז העידן בו הייתה לה יציאה אחת לכיוון גוש-דן ולא היו כביש 471, מחלף שעריה, מחלף גת-רימון, דרך רבין ומחלף אונו, אז זה תכנון עצוב מאוד, תלוש מהמציאות, שלא יקדש את ז'בוטינסקי, אלא יקדש את הרכב הפרטי.
מעניין איזה תירוץ יהיה לגבי נבון לגבי האבסורד הזה
הרי ברור כשמש שהפיכתו של 350 מקו יוממים לקו סדיר והסטתו לציר אלוף שדה, תוסיף לו המון נוסעים פוטנציאליים.
אצל פקידי משרד התחבורה מתעורר ההיגיון רק כשמופעל עליהם לחץ. ההחלטה לפתוח את הקו החדש מראש העין התקבלה רק לאחר פעילות רצינית של התושבים שם ושל העירייה.
כנראה שתושבי השכונות הדרומיות של פתח תקוה פשוט לא חזקים מספיק על מנת לשחרר את הקיבעון הארור של הפקידים.
 
הפקיד הרלוונטי יותר לנושא הזה הוא אסי סוזנה

מעניין איזה תירוץ יהיה לגבי נבון לגבי האבסורד הזה
הרי ברור כשמש שהפיכתו של 350 מקו יוממים לקו סדיר והסטתו לציר אלוף שדה, תוסיף לו המון נוסעים פוטנציאליים.
אצל פקידי משרד התחבורה מתעורר ההיגיון רק כשמופעל עליהם לחץ. ההחלטה לפתוח את הקו החדש מראש העין התקבלה רק לאחר פעילות רצינית של התושבים שם ושל העירייה.
כנראה שתושבי השכונות הדרומיות של פתח תקוה פשוט לא חזקים מספיק על מנת לשחרר את הקיבעון הארור של הפקידים.
הפקיד הרלוונטי יותר לנושא הזה הוא אסי סוזנה
התירוץ שלו עד עתה היה "המכרז".
אומרים שהמכרז אמור לצאת החודש. נראה אם במכרז תהיה בשורה בקשר לכך.
olli3 מעריך שלא, אבל אולי פקידי משרד התחבורה יפתיעו לטובה

היתרון של ראש העין לעומת פתח תקוה זה שעיריית ראש העין מייחסת חשיבות גדולה לתחבורה ציבורית (ואפילו יש לה ממונה על תחום תחבורה ציבורית שהגיע מארגון נוסעי התחבורה הציבורית) ואילו עיריית פתח תקוה די מזלזלת בתחבורה ציבורית.
אבל זה שעיריית פתח תקוה לא עושה את תפקידה בנושא לא מסיר את האחריות העיקרית מפקידי משרד התחבורה שהם אלה שאחראים על התכנון והקביעה של מסלולי קווי התחבורה הציבורית. גם אם העירייה אימפוטנטית זה לא נותן חסינות למשרד התחבורה.
 

mister K

New member
מי שהיה ממונה בראש העין הוא עמית רז מיודענו

הפקיד הרלוונטי יותר לנושא הזה הוא אסי סוזנה
התירוץ שלו עד עתה היה "המכרז".
אומרים שהמכרז אמור לצאת החודש. נראה אם במכרז תהיה בשורה בקשר לכך.
olli3 מעריך שלא, אבל אולי פקידי משרד התחבורה יפתיעו לטובה

היתרון של ראש העין לעומת פתח תקוה זה שעיריית ראש העין מייחסת חשיבות גדולה לתחבורה ציבורית (ואפילו יש לה ממונה על תחום תחבורה ציבורית שהגיע מארגון נוסעי התחבורה הציבורית) ואילו עיריית פתח תקוה די מזלזלת בתחבורה ציבורית.
אבל זה שעיריית פתח תקוה לא עושה את תפקידה בנושא לא מסיר את האחריות העיקרית מפקידי משרד התחבורה שהם אלה שאחראים על התכנון והקביעה של מסלולי קווי התחבורה הציבורית. גם אם העירייה אימפוטנטית זה לא נותן חסינות למשרד התחבורה.
מי שהיה ממונה בראש העין הוא עמית רז מיודענו
עכשיו הוא עבר להתעסק בתח"צ בתל אביב.
לגבי סוזנה או נבון, שניהם אותו הדבר מבחינת התרוצים העלובים והמעליבים.
 

olli3

New member
מנהל
משרד התחבורה באיזור המרכז מקובע, פשוט כך.

הפקיד הרלוונטי יותר לנושא הזה הוא אסי סוזנה
התירוץ שלו עד עתה היה "המכרז".
אומרים שהמכרז אמור לצאת החודש. נראה אם במכרז תהיה בשורה בקשר לכך.
olli3 מעריך שלא, אבל אולי פקידי משרד התחבורה יפתיעו לטובה

היתרון של ראש העין לעומת פתח תקוה זה שעיריית ראש העין מייחסת חשיבות גדולה לתחבורה ציבורית (ואפילו יש לה ממונה על תחום תחבורה ציבורית שהגיע מארגון נוסעי התחבורה הציבורית) ואילו עיריית פתח תקוה די מזלזלת בתחבורה ציבורית.
אבל זה שעיריית פתח תקוה לא עושה את תפקידה בנושא לא מסיר את האחריות העיקרית מפקידי משרד התחבורה שהם אלה שאחראים על התכנון והקביעה של מסלולי קווי התחבורה הציבורית. גם אם העירייה אימפוטנטית זה לא נותן חסינות למשרד התחבורה.
משרד התחבורה באיזור המרכז מקובע, פשוט כך.
קו 350 ככל הנראה כלל לא קשור למכרז הקרוב שכן קווי פתח תקווה ת"א לא קשורים למכרז קווי פתח תקווה - בקעת אונו.
&nbsp
מעבר לכך, מכיוון ש350 לא דחוס, זה מייצר סוג של התנצחות של יש אוטובוס אבל אין מספיק נוסעים על מנת לתגבר ו/או להאריך את שעות הפעילות. ולכן מתווספת הדעה המטופשת שנאמרת בסגנון של; "אבל לך זה טוב, מי אמר שלרוב התושבים זה טוב?" בהקשר של הסטת מסלול של קו כלשהו, גם כמו קו 350.
&nbsp
זה מרגיש שלמשרד התחבורה יש סוג של פחד משינויים במרכז, מן הלם רפורמת 2011. כל מה שקשור להסטת קו או שינוי מסלול מתקבל בצורה של, לא מה פתאום?!? עוד יקפצו עלינו כולם.
 
משרד התחבורה לא פחד להסיט את המסלול של קווים כמו 51 ו-50

משרד התחבורה באיזור המרכז מקובע, פשוט כך.
קו 350 ככל הנראה כלל לא קשור למכרז הקרוב שכן קווי פתח תקווה ת"א לא קשורים למכרז קווי פתח תקווה - בקעת אונו.
&nbsp
מעבר לכך, מכיוון ש350 לא דחוס, זה מייצר סוג של התנצחות של יש אוטובוס אבל אין מספיק נוסעים על מנת לתגבר ו/או להאריך את שעות הפעילות. ולכן מתווספת הדעה המטופשת שנאמרת בסגנון של; "אבל לך זה טוב, מי אמר שלרוב התושבים זה טוב?" בהקשר של הסטת מסלול של קו כלשהו, גם כמו קו 350.
&nbsp
זה מרגיש שלמשרד התחבורה יש סוג של פחד משינויים במרכז, מן הלם רפורמת 2011. כל מה שקשור להסטת קו או שינוי מסלול מתקבל בצורה של, לא מה פתאום?!? עוד יקפצו עלינו כולם.
משרד התחבורה לא פחד להסיט את המסלול של קווים כמו 51 ו-50
אם אין בעיה להסיט מסלול של קו כמו 51, אז לא יכול להיות שום הסבר לפחד להסיט מסלול של קו כמו 350.
האוכלוסיה שקו זה משרת אותה רוצה ומבקשת קישור לציר אלוף שדה וועד השכונה שלמענה קו זה נוצר פועל למען קישור לאלוף שדה.
האם משרד התחבורה העלה על דעתו שאולי קו 350 לא דחוס בין השאר בגלל המסלול הלא הגיוני שלו?
האם משרד התחבורה העלה על דעתו ששעת הפעילות היחידה של הקו בבוקר אולי לא עוזרת לרוב המשתמשים הפוטנציאלים בקו?
האם משרד התחבורה חשב שאולי אותם חלקים מהאוכלוסיה הרלוונטית שכן צריכים להגיע לציר ז'בוטינסקי מנצלים את התדירות הגבוהה יותר (או מתוך הרגל) של קו 53 (וכן של קווים 50, 82 ו-25) ושל קווי פ"ת-ת"א בז'בוטינסקי בפ"ת במקום להמתין לאחת מתוך שלוש נסיעות בודדות של קו 350?
משרד התחבורה עשה ועושה הכל על מנת שקו 350 ישרת בפועל חלק קטן בלבד מכמות הנוסעים הפוטנציאלית שלו.

ואם קווי פ"ת-ת"א לא קשורים למכרז, אז למה הם כן קשורים?
ללא מכרז אי אפשר לשפר והם לא קשורים לשום מכרז, אז מה המסקנה?
שקווי פ"ת-ת"א לעולם יישארו תקועים בגישה שהתאימה למאה הקודמת?
ואם הם לא קשורים למכרז, מדוע פקידי משרד התחבורה מתרצים את אי ביצוע השינויים במכרז?
פשוט עבודה בעיניים...

בקיצור...רכב פרטי זה הפתרון וישאר הפתרון.
בגישה הזו של משרד התחבורה כבר עדיף להקים חניון חנה וסע גדול ליד הבאר של סבא, אוניברסיטת בר אילן או מחלף אלוף שדה. אולי לפחות חלק מהמסלול לתוך לב גוש דן כן יתבצע בתחבורה ציבורית.

בכל מקרה הדרך מדרום פתח תקוה (וחלקית גם ממרכז פתח תקוה) לחלק המרכזי והדרומי של תל אביב וגוש דן לא עוברת בציר ז'בוטינסקי, גם לא כאשר הקו האדום יפעל.
כפי שלערי וישובי בקעת אונו יש קישור במהלך כל שעות היום הן לציר ז'בוטינסקי והן לציר אלוף שדה וכפי שלראש העין יהיה קישור בכל שעות היום לציר אלוף שדה (ישיר) ולציר ז'בוטינסקי (ישיר או באמצעות החלפה נוחה בפ"ת), גם לעיר השישית בגודלה במדינה מגיע קישור כפול (לציר ז'בוטינסקי ולציר אלוף שדה) ובמהלך כל שעות היום.
עם מכרז או בלי מכרז.
 

olli3

New member
מנהל
התירוץ הוא שיש ביקוש גדול לציר ז'בוטינסקי.

מעניין איזה תירוץ יהיה לגבי נבון לגבי האבסורד הזה
הרי ברור כשמש שהפיכתו של 350 מקו יוממים לקו סדיר והסטתו לציר אלוף שדה, תוסיף לו המון נוסעים פוטנציאליים.
אצל פקידי משרד התחבורה מתעורר ההיגיון רק כשמופעל עליהם לחץ. ההחלטה לפתוח את הקו החדש מראש העין התקבלה רק לאחר פעילות רצינית של התושבים שם ושל העירייה.
כנראה שתושבי השכונות הדרומיות של פתח תקוה פשוט לא חזקים מספיק על מנת לשחרר את הקיבעון הארור של הפקידים.
התירוץ הוא שיש ביקוש גדול לציר ז'בוטינסקי.
הסיבה ש292 הוסט היא שיש הרבה יותר ביקוש לבני ברק עצמה מאשר לציר ז'בוטינסקי ואני כלל לא מזלזל בכח שיש למגזר המדובר.
&nbsp
בפתח תקווה יש וועדי שכונות שמקיימים פגישות עם משרד התחבורה והם רואים בעיקר את השכונה שלהם ואת מה שמעניין אותם וזה בדרך כלל שהילדים שלהם יוכלו להגיע לבית הספר כמו שצריך או שהחיילים שלהם יוכלו להגיע אל תחנת הרכבת ודברים דומים. הם לא רואים את פתח תקווה כחלק מגוש דן כולו, הם לא ממש רואים את הקישור הדפוק לתל השומר ולבר אילן ולא רואים את הקישור הדפוק לת"א.
&nbsp
וועדי השכונות הם בדרך כלל אנשים מבוססים, לא נוסעי תח"צ... הם לא באמת מייצגים את התושבים השבויים או את התושבים שרוצים תח"צ אבל אין להם ממש ברירה ולכן נוסעים ברכב פרטי.
 

mister K

New member
גם זו חשיבה צרה ועקומה

התירוץ הוא שיש ביקוש גדול לציר ז'בוטינסקי.
הסיבה ש292 הוסט היא שיש הרבה יותר ביקוש לבני ברק עצמה מאשר לציר ז'בוטינסקי ואני כלל לא מזלזל בכח שיש למגזר המדובר.
&nbsp
בפתח תקווה יש וועדי שכונות שמקיימים פגישות עם משרד התחבורה והם רואים בעיקר את השכונה שלהם ואת מה שמעניין אותם וזה בדרך כלל שהילדים שלהם יוכלו להגיע לבית הספר כמו שצריך או שהחיילים שלהם יוכלו להגיע אל תחנת הרכבת ודברים דומים. הם לא רואים את פתח תקווה כחלק מגוש דן כולו, הם לא ממש רואים את הקישור הדפוק לתל השומר ולבר אילן ולא רואים את הקישור הדפוק לת"א.
&nbsp
וועדי השכונות הם בדרך כלל אנשים מבוססים, לא נוסעי תח"צ... הם לא באמת מייצגים את התושבים השבויים או את התושבים שרוצים תח"צ אבל אין להם ממש ברירה ולכן נוסעים ברכב פרטי.
גם זו חשיבה צרה ועקומה
מספיק שיש איזה קומבינטור אחד צעקן עם קשרים בעירייה שהבן שלו צריך להגיע לז'בוטינסקי... משום מה דווקא להם תמיד מקשיבים, במקום לחשוב חשיבה כלל מערכתית ויעילה על עיר של מעל 200,000 תושבים שמקושרת זוועה לאזורים שמדרום לה.
כנ"ל הקומבינטורית שפתחה את קו 29 בתל אביב כדי שייסע ריק ליד הבית שלה ברחוב משה דיין. היא גם הצליחה להרוס את קו 39 בערב עם החלופה המטומטמת וחסרת ההגיון שעושה סיבובים סביב עצמה, רק משום שהיא רוצה אוטובוס ליד הבית כל הזמן ולעזאזל עם הנוסעים בקו שצריכים להגיע לרמת גן בזמן סביר. ויש לצערי עוד מקרים כאלה.
משום מה אנשים כאלה תמיד מצליחים לבלגן את כל המערכת בזמן ששאר ציבור הנוסעים הוא רוב דומם. גם לזה צריך לשים סוף.
 
זה לא המצב במקרה של קו 350 ושל קישור דרך אלוף שדה

גם זו חשיבה צרה ועקומה
מספיק שיש איזה קומבינטור אחד צעקן עם קשרים בעירייה שהבן שלו צריך להגיע לז'בוטינסקי... משום מה דווקא להם תמיד מקשיבים, במקום לחשוב חשיבה כלל מערכתית ויעילה על עיר של מעל 200,000 תושבים שמקושרת זוועה לאזורים שמדרום לה.
כנ"ל הקומבינטורית שפתחה את קו 29 בתל אביב כדי שייסע ריק ליד הבית שלה ברחוב משה דיין. היא גם הצליחה להרוס את קו 39 בערב עם החלופה המטומטמת וחסרת ההגיון שעושה סיבובים סביב עצמה, רק משום שהיא רוצה אוטובוס ליד הבית כל הזמן ולעזאזל עם הנוסעים בקו שצריכים להגיע לרמת גן בזמן סביר. ויש לצערי עוד מקרים כאלה.
משום מה אנשים כאלה תמיד מצליחים לבלגן את כל המערכת בזמן ששאר ציבור הנוסעים הוא רוב דומם. גם לזה צריך לשים סוף.
זה לא המצב במקרה של קו 350 ושל קישור דרך אלוף שדה
הקישור לז'בוטינסקי, גם בשעה שבה 350 פועל, יותר נוח באמצעות החלפה בבילינסון.
במקרה של 350 מדובר נטו בקיבעון של משרד התחבורה ולהערכתי, במידה מסויימת, גם של דן.
שימו לב שמספר התחנות של 350 בבני ברק וברמת גן הוא כמו של 51 ולא כמו של 50 וכל התחנות העלאה והורדה, כלומר זה אפילו לא מוגדר כקו מהיר לתל אביב. המחשבה מאחורי זה הייתה שמדרום פ"ת לא יהיו מספיק נוסעים בקו ולכן, על מנת שיהיה מספיק כדאי להפעלה צריך לצרף אותו לז'בוטינסקאידה של בני ברק ורמת גן.
זה מתקשר ל"ביקוש הגדול לז'בוטינסקי". זה לא שיש יומיום ביקוש גדול מדרום מערב פתח תקוה לז'בוטינסקי בבני ברק ורמת גן, אלא שמשרד התחבורה לא יודע כיצד להתמודד עם הביקוש הפנומנלי בז'בוטינסקי עצמו ומצא עוד קו לדחוף לשם. בדיוק כפי שהרס את 50 והפך אותו מקו מהיר באמת בין פ"ת לת"א לקו שגם הוא צריך לשרת את הביקוש בבני ברק וברמת גן.
משרד התחבורה ודן פשוט סברו שקו מדרום פתח תקוה דרך אלוף שדה לא יהיה כדאי להפעלה ורצו ש-350 יספוג חלק מהביקוש הז'בוטינסקאי.
לכן הקו גם פועל אך ורק בשעה הכי עמוסה בציר הזה בבוקר ולא פועל אפילו בשעות שיא אחרות.
אם היו עושים ניתוח אמיתי של הביקוש באזור הרלוונטי שלמענו נוצר קו 350 היו יכולים למצוא למשל ששעה אחת לאחר שהקו מפסיק לפעול מבוקשת אפילו יותר מהשעה היחידה שבה הוא פועל.
משרד התחבורה ולדעתי גם דן מראש לא רצו בהצלחת הקו הזה וראו בו יותר כתגבור לצרה הצרורה שאיתה הם לא יודעים להתמודד מאשר כקו שמשרת אזור חדש ומתפתח בדרום מערב פתח תקוה. מבחינת משרד התחבורה שתושבי האזור הזה ישתמשו ברכבים פרטיים. וזה בדיוק מה שקורה.

אגב, הגישה הזו התפשטה גם לנת"ע. אם מסתכלים על התכנון העדכני של הקו הסגול רואים שכל החלק של פתח תקוה נעלם והקצה של השלוחה הצפונית כעת הוא באזור בר אילן (מכנים את זה כ"שלב א', אבל אנחנו יודעים שבמדינת ישראל שלב א' הוא השלב הסופי לבערך 100 שנה).
מתכוונים להלביש עיר שבעשור הבא תתקרב לשלוש מאות אלף תושבים, על קו רכבת קלה (אפילו לא מטרו אמיתי) אדום אחד.
לא קישור נורמלי לרכבת הכבדה
לא ניצול כל הדרכים האפשריות
קונספציית הקו האדום (ובגרסתה המקדימה קונספציית קו 1) כנראה שולטת במשרד התחבורה ובנת"ע.
בראשון לציון, לעומת זאת, התכנון כולל גם קו אדום, גם קו ירוק (בשתי זרועות) וגם קו כחול. יחי ההבדל הקטן...
מבקר המדינה של שנת 2030 כבר יכול להתכונן.
 
נזכרתי שבפגישה על קו 1, גבי נבון אמר בקשר להעברת קווים מציר

מעניין איזה תירוץ יהיה לגבי נבון לגבי האבסורד הזה
הרי ברור כשמש שהפיכתו של 350 מקו יוממים לקו סדיר והסטתו לציר אלוף שדה, תוסיף לו המון נוסעים פוטנציאליים.
אצל פקידי משרד התחבורה מתעורר ההיגיון רק כשמופעל עליהם לחץ. ההחלטה לפתוח את הקו החדש מראש העין התקבלה רק לאחר פעילות רצינית של התושבים שם ושל העירייה.
כנראה שתושבי השכונות הדרומיות של פתח תקוה פשוט לא חזקים מספיק על מנת לשחרר את הקיבעון הארור של הפקידים.
נזכרתי שבפגישה על קו 1, גבי נבון אמר בקשר להעברת קווים מציר
ז'בוטינסקי לצירים אחרים ש"יהיו חייבים".
כלומר יהיו חייבים להעביר קווים לצירים אחרים.
נחיה ונראה...
 

mister K

New member
הוא אפילו לא מעלה בדעתו שאולי במקרה זה כדאי וישפר?

נזכרתי שבפגישה על קו 1, גבי נבון אמר בקשר להעברת קווים מציר
ז'בוטינסקי לצירים אחרים ש"יהיו חייבים".
כלומר יהיו חייבים להעביר קווים לצירים אחרים.
נחיה ונראה...
הוא אפילו לא מעלה בדעתו שאולי במקרה זה כדאי וישפר?
זוהי מהות החשיבה הצרה של הפקידים. לחשוב מנימום ולעשות את המינימום.
הרי גם כך הוא לא נוסע באוטובוס ובטח לא נסע כבר שנים. לא הוא, לא סוזנה ובטח לא דרור גנון.
הבורות שהם מפגינים היא אדירה, רק שיש להם גם אגו אדיר ולכן הם לא יכולים להודות בכך שהם לא מבינים כלום. לכן התירוצים הקבועים שמעליבים כל מי שיש לו קצת הבנה בנושא.
 
יופי לפחות עוד קו יפתח

לראש העין יהיה מה-19/10 קו לת"א דרך כביש 471 ואלוף שדה
קו 472.
אבל לשכנתה הגדולה לא.
ומי אמר שחייבים מכרז חדש על מנת לשפר את התחבורה הציבורית?
צריך רק שמשרד התחבורה ירצה. כאשר הוא רוצה - זה קורה.
יופי לפחות עוד קו יפתח
 
האם הקו יפעל כעירוני או כבינעירוני?

לראש העין יהיה מה-19/10 קו לת"א דרך כביש 471 ואלוף שדה
קו 472.
אבל לשכנתה הגדולה לא.
ומי אמר שחייבים מכרז חדש על מנת לשפר את התחבורה הציבורית?
צריך רק שמשרד התחבורה ירצה. כאשר הוא רוצה - זה קורה.
האם הקו יפעל כעירוני או כבינעירוני?
אני זוכר שבעבר עלו טענות של תושבי ראש העין שהנסיעה באוטובוס עירוני לתל אביב אינה נוחה.מעניין אם כן,האם יהיה כאן מקרה הדומה לקו 47 של מטרופולין או לא.
 
האם לדן יש צי של אוטובוסים בינעירוניים?

האם הקו יפעל כעירוני או כבינעירוני?
אני זוכר שבעבר עלו טענות של תושבי ראש העין שהנסיעה באוטובוס עירוני לתל אביב אינה נוחה.מעניין אם כן,האם יהיה כאן מקרה הדומה לקו 47 של מטרופולין או לא.
האם לדן יש צי של אוטובוסים בינעירוניים?
 
בהחלט

האם לדן יש צי של אוטובוסים בינעירוניים?
בהחלט
ישנם כאלה שבמגרש ההשבתה והם מודל 2001,כך שלא ברור האם שווה להשמישם,אבל הם קיימים.
בנוסף,ישנם אוטובוסים של דן המושאלים ליונייטד טורס והנתיב המהיר.

מאז הפסקת ההפעלה של קו 400 וקווי השומרון דן משתמשת במעט מאוד בינעירוניים,רק בקו 354 ובקווי תלמידים.



 
האוטובוס החדש מראש העין לתל אביב דרך כביש מכבית, 471

כתבות, הודעות, דיווחים
האוטובוס החדש מראש העין לתל אביב דרך כביש מכבית, 471
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204427164546725&set=gm.824891417532330&type=1&theater
האם גם תושבי פתח תקוה הגרים בסמוך לכביש 471 יוכלו להנות ממנו? כיצד?
 
איך ייהנו ממנו? משרד התחבורה לא דואג לקשר את תושבי

האוטובוס החדש מראש העין לתל אביב דרך כביש מכבית, 471
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204427164546725&set=gm.824891417532330&type=1&theater
האם גם תושבי פתח תקוה הגרים בסמוך לכביש 471 יוכלו להנות ממנו? כיצד?
איך ייהנו ממנו? משרד התחבורה לא דואג לקשר את תושבי
פ"ת (גם אלה שגרים בסמוך לכביש 471) אל הקו הזה.
 

orchilit

New member
ועם זאת - תגבור מעניין ל56 בין אלוף שדה לעזריאלי

האוטובוס החדש מראש העין לתל אביב דרך כביש מכבית, 471
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204427164546725&set=gm.824891417532330&type=1&theater
האם גם תושבי פתח תקוה הגרים בסמוך לכביש 471 יוכלו להנות ממנו? כיצד?
ועם זאת - תגבור מעניין ל56 בין אלוף שדה לעזריאלי
(וזה גם עוזר מעט לקווים נוספים על המקטע הזה כמו 104, 43...)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה