כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.

מצב
הנושא נעול.
זה היה צפוי...

שינוי לרעה נוסף בתח"צ בראש השנה באזור חיפה:
קווים 200 ו 210 לא יפעלו בערב ראש השנה.
זה היה צפוי...
שנה שעברה הם פעלו בטעות, כי כנראה שלאגד לא היה נעים להודיע על ביטול פעילות 4 שעות לפני כניסת החג כמו המטרונית...
מה שכן, טעות טעות אבל הם היו מלאים שנה שעברה. חבל...
 

באג2003

New member
האם יועלה הקנס על נסיעה אסורה בנתיב תח״צ ל-1000 ש״ח?


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.
האם יועלה הקנס על נסיעה אסורה בנתיב תח״צ ל-1000 ש״ח?

מהלך מבורך - אבל ללא אכיפה לא יועיל יותר מדי.לגבי המצלמות אני חושב שהם מיותרות, אם כי רק זמן יוכיח. אם הן יסייעו ולו רק במעט לפנות נתיבי תח״צ הרי שהן מוצדקות.http://www.news1.co.il/Archive/001-D-353932-00.html
 
כנראה שקו 1 יעבור באורלוב בפ"ת והשוק יחזור לקדמותו

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.
כנראה שקו 1 יעבור באורלוב בפ"ת והשוק יחזור לקדמותו
2 דפים בעיתון מקומי בפתח תקווה על הבעיה. שר התחבורה כץ ביקר השבוע בשוק בפתח תקווה והבטיח לראש העיר שכדי להרגיע את 200 הסוחרים שחסמו את השוק וסגרו אותו בתקופה הלחוצה שלפני החגים, הוא יחזיר את המצב לקדמותו, ובתנאי שעיריית פ"ת תממן שיטור באזור השוק, שלא ייתן למכוניות לחנות בצורה לא חוקית.
 
זה קצת יותר מורכב

כנראה שקו 1 יעבור באורלוב בפ"ת והשוק יחזור לקדמותו
2 דפים בעיתון מקומי בפתח תקווה על הבעיה. שר התחבורה כץ ביקר השבוע בשוק בפתח תקווה והבטיח לראש העיר שכדי להרגיע את 200 הסוחרים שחסמו את השוק וסגרו אותו בתקופה הלחוצה שלפני החגים, הוא יחזיר את המצב לקדמותו, ובתנאי שעיריית פ"ת תממן שיטור באזור השוק, שלא ייתן למכוניות לחנות בצורה לא חוקית.
זה קצת יותר מורכב
העיריה מבקשת להעביר את קו 1 לאורלוב. בכתבה לא מצויינת תגובת משרד התחבורה לכך.
כמו כן העיריה נדרשת לבצע גם הצרה של המדרכה ברחוב הברון הירש ופינוי רוכלים ולא רק הצבת שוטר.
לפי הכתבה השר לא הבטיח אלא דרש מהעיריה להציג לו תוכניות. כעת מחכים לתשובת השר.
אפשר לקרוא את הכתבה בעמודים 24 ו-26 ב"המקומון" של פתח תקוה בקישור המצורף.
[URL]http://www.hamekomon.co.il/[/URL]

נראה בשבוע הבא אם אכן השר נענה לבקשת ראש העיריה לפתוח את הרחוב לכלי רכב פרטיים לתקופת החגים.
 
להצר עוד יותר את המדרכה?


זה קצת יותר מורכב
העיריה מבקשת להעביר את קו 1 לאורלוב. בכתבה לא מצויינת תגובת משרד התחבורה לכך.
כמו כן העיריה נדרשת לבצע גם הצרה של המדרכה ברחוב הברון הירש ופינוי רוכלים ולא רק הצבת שוטר.
לפי הכתבה השר לא הבטיח אלא דרש מהעיריה להציג לו תוכניות. כעת מחכים לתשובת השר.
אפשר לקרוא את הכתבה בעמודים 24 ו-26 ב"המקומון" של פתח תקוה בקישור המצורף.
[URL]http://www.hamekomon.co.il/[/URL]

נראה בשבוע הבא אם אכן השר נענה לבקשת ראש העיריה לפתוח את הרחוב לכלי רכב פרטיים לתקופת החגים.
להצר עוד יותר את המדרכה?

כבר היום בקושי אפשר לעבור שם עם תנועת הולכי הרגל.
 
אני קראתי במלאבס, שם יותר אופטימיים

זה קצת יותר מורכב
העיריה מבקשת להעביר את קו 1 לאורלוב. בכתבה לא מצויינת תגובת משרד התחבורה לכך.
כמו כן העיריה נדרשת לבצע גם הצרה של המדרכה ברחוב הברון הירש ופינוי רוכלים ולא רק הצבת שוטר.
לפי הכתבה השר לא הבטיח אלא דרש מהעיריה להציג לו תוכניות. כעת מחכים לתשובת השר.
אפשר לקרוא את הכתבה בעמודים 24 ו-26 ב"המקומון" של פתח תקוה בקישור המצורף.
[URL]http://www.hamekomon.co.il/[/URL]

נראה בשבוע הבא אם אכן השר נענה לבקשת ראש העיריה לפתוח את הרחוב לכלי רכב פרטיים לתקופת החגים.
אני קראתי במלאבס, שם יותר אופטימיים
אם יעבירו את קו 1 לאורלוב (וזה מה שאני רוצה שיקרה) תהיה בעיה עם התדירות של 51, שהיא נמוכה מדיי כיום בשביל לשרת את השוק. למשל בשעות אחה"צ העמוסות ביותר 15-17 הוא יוצא מהתחנה המרכזית בתל אביב רק כל רבע שעה ופעם אחת אפילו בהפרש של 20 דקות! נהג קבוע של 51 מכונה 770X אמר לי שהוא מתמלא בכל המושבים תמיד כבר בתחנה המרכזית בתל אביב, ולא מעט פעמים הוא יוצא שכבר יש אנשים עומדים שם.
 

alantan

New member
קו 51 עוד צפוי להתבטל מתישהו, ואז יצטרכו באי השוק להחליף קו

אני קראתי במלאבס, שם יותר אופטימיים
אם יעבירו את קו 1 לאורלוב (וזה מה שאני רוצה שיקרה) תהיה בעיה עם התדירות של 51, שהיא נמוכה מדיי כיום בשביל לשרת את השוק. למשל בשעות אחה"צ העמוסות ביותר 15-17 הוא יוצא מהתחנה המרכזית בתל אביב רק כל רבע שעה ופעם אחת אפילו בהפרש של 20 דקות! נהג קבוע של 51 מכונה 770X אמר לי שהוא מתמלא בכל המושבים תמיד כבר בתחנה המרכזית בתל אביב, ולא מעט פעמים הוא יוצא שכבר יש אנשים עומדים שם.
קו 51 עוד צפוי להתבטל מתישהו, ואז יצטרכו באי השוק להחליף קו
 
בשעות השיא יש בנוסף ל-51 גם את 50 והשאלה האם 51 מגיע מכיוון

אני קראתי במלאבס, שם יותר אופטימיים
אם יעבירו את קו 1 לאורלוב (וזה מה שאני רוצה שיקרה) תהיה בעיה עם התדירות של 51, שהיא נמוכה מדיי כיום בשביל לשרת את השוק. למשל בשעות אחה"צ העמוסות ביותר 15-17 הוא יוצא מהתחנה המרכזית בתל אביב רק כל רבע שעה ופעם אחת אפילו בהפרש של 20 דקות! נהג קבוע של 51 מכונה 770X אמר לי שהוא מתמלא בכל המושבים תמיד כבר בתחנה המרכזית בתל אביב, ולא מעט פעמים הוא יוצא שכבר יש אנשים עומדים שם.
בשעות השיא יש בנוסף ל-51 גם את 50 והשאלה האם 51 מגיע מכיוון
ת"א מלא עד לשוק.
הגיוני שבשעות השיא הוא יהיה מלא בתל אביב, אבל נוסעים יורדים בדרך והשאלה האם התדירות של 51 בקטע שבו הוא מתפצל מ-1 (אחרי התחנה בז'בוטינסקי מול דנקנר) אינה מספיקה.
אם יש בעיה בתדירות שלו בקטע המפוצל בתל אביב (בין התמח"ת לבית קלקא) וצריכים לצאת יותר אוטובוסים של 51 מהתמח"ת, זה לא קשור לשוק בפ"ת, אלא בעיה אחרת.
בנובמבר-דצמבר צפויות להתבצע ספירות בקווים 1, 51 וכל שאר הקווים הקשורים להפעלת קו 1 ולאחר מכן, במהלך החודשים הראשונים של 2015, צפוי שיתבצעו התאמות בקווים הללו.
 
את 50 גם צימצמו, מכיוון פ"ת אני שם לב שהאנשים

בשעות השיא יש בנוסף ל-51 גם את 50 והשאלה האם 51 מגיע מכיוון
ת"א מלא עד לשוק.
הגיוני שבשעות השיא הוא יהיה מלא בתל אביב, אבל נוסעים יורדים בדרך והשאלה האם התדירות של 51 בקטע שבו הוא מתפצל מ-1 (אחרי התחנה בז'בוטינסקי מול דנקנר) אינה מספיקה.
אם יש בעיה בתדירות שלו בקטע המפוצל בתל אביב (בין התמח"ת לבית קלקא) וצריכים לצאת יותר אוטובוסים של 51 מהתמח"ת, זה לא קשור לשוק בפ"ת, אלא בעיה אחרת.
בנובמבר-דצמבר צפויות להתבצע ספירות בקווים 1, 51 וכל שאר הקווים הקשורים להפעלת קו 1 ולאחר מכן, במהלך החודשים הראשונים של 2015, צפוי שיתבצעו התאמות בקווים הללו.
את 50 גם צימצמו, מכיוון פ"ת אני שם לב שהאנשים
שעוילם בתחנות הראשונות עד השוק בערך נשארים באוטובוס הרבה זמן לפחות עד תל אביב, ורוב החיילים נשארים עד התחנה המרכזית בת"א. מכיוון ת"א לא יצא לי לשים לב, אבל בתל אביב עצמה יצא לי לשים לב הרבה פעמים בשבועות האחרונים שאנשים שואלים את הנהג אם הוא מגיע לברון הירש בפ"ת, למציבה, לשוק, לפינסקר וכו'. סימן שהרבה אנשים צריכים מהמסלול שלו בתל אביב לאזור השוק בפ"ת.
 
עד כמה שאני זוכר לא צמצמו את 50 בכיוון השיא או שהורידו נסיעה

את 50 גם צימצמו, מכיוון פ"ת אני שם לב שהאנשים
שעוילם בתחנות הראשונות עד השוק בערך נשארים באוטובוס הרבה זמן לפחות עד תל אביב, ורוב החיילים נשארים עד התחנה המרכזית בת"א. מכיוון ת"א לא יצא לי לשים לב, אבל בתל אביב עצמה יצא לי לשים לב הרבה פעמים בשבועות האחרונים שאנשים שואלים את הנהג אם הוא מגיע לברון הירש בפ"ת, למציבה, לשוק, לפינסקר וכו'. סימן שהרבה אנשים צריכים מהמסלול שלו בתל אביב לאזור השוק בפ"ת.
עד כמה שאני זוכר לא צמצמו את 50 בכיוון השיא או שהורידו נסיעה
אחת בכיוון השיא.
אם 50 ו-51 יוחזרו לשוק ו-1 יעבור לאורלוב ייתכן שהתדירות המשותפת של 50 ו-51 כן תספיק.
בתחנה המרכזית בפ"ת יש גם את 1 ובז'בוטינסקי המסלולים של 50, 51 ו-1 מתלכדים, כך שהביקוש לאורך הדרך מתחלק גם עם קו 1.
מאוד יכול להיות ש-51 ו-50 יוכלו להסתדר עם הביקוש בקטעים ולקטעים של השוק ומזרחה לו.

בימים ב-ה בבוקר אני בספק אם רוב החיילים נשארים עד התחנה המרכזית בת"א. אני מניח שרובם יורדים בקריה ולשלישות בר"ג.
יום ראשון זה סיפור אחר.
 
במקום 19 נסיעות בקו 50 לכיוון פ"ת, יש 15 נסיעות כיום

עד כמה שאני זוכר לא צמצמו את 50 בכיוון השיא או שהורידו נסיעה
אחת בכיוון השיא.
אם 50 ו-51 יוחזרו לשוק ו-1 יעבור לאורלוב ייתכן שהתדירות המשותפת של 50 ו-51 כן תספיק.
בתחנה המרכזית בפ"ת יש גם את 1 ובז'בוטינסקי המסלולים של 50, 51 ו-1 מתלכדים, כך שהביקוש לאורך הדרך מתחלק גם עם קו 1.
מאוד יכול להיות ש-51 ו-50 יוכלו להסתדר עם הביקוש בקטעים ולקטעים של השוק ומזרחה לו.

בימים ב-ה בבוקר אני בספק אם רוב החיילים נשארים עד התחנה המרכזית בת"א. אני מניח שרובם יורדים בקריה ולשלישות בר"ג.
יום ראשון זה סיפור אחר.
במקום 19 נסיעות בקו 50 לכיוון פ"ת, יש 15 נסיעות כיום
קו 50 זה בעצם התגבור של 25 לבית רבקה (רק מעצבן שבחיים עוזר הוא רחוק מ-25), אני מציע להעביר את 166 בכיוון פ"ת דרך המציבה והשוק, שישמש כתגבור של 99 כפי ש-50 הוא תגבור של 25. ואז תהיה תוספת נסיעות למציבה, ויהיה אוטובוס במסלול דומה למוניות 66 דרך השוק.
אבל בבוקר אני מציע להשאיר את 166 דרך מרכז העיר, כפי שהוא היום. (ולא יהיה בלבול גדול, כי לכיוון כרמלית ייסע דרך העיר, לכיוון עמישב דרך השוק).
 
קווי פ"ת-ת"א לא צריכים להיות תגבור לקווים עירוניים

במקום 19 נסיעות בקו 50 לכיוון פ"ת, יש 15 נסיעות כיום
קו 50 זה בעצם התגבור של 25 לבית רבקה (רק מעצבן שבחיים עוזר הוא רחוק מ-25), אני מציע להעביר את 166 בכיוון פ"ת דרך המציבה והשוק, שישמש כתגבור של 99 כפי ש-50 הוא תגבור של 25. ואז תהיה תוספת נסיעות למציבה, ויהיה אוטובוס במסלול דומה למוניות 66 דרך השוק.
אבל בבוקר אני מציע להשאיר את 166 דרך מרכז העיר, כפי שהוא היום. (ולא יהיה בלבול גדול, כי לכיוון כרמלית ייסע דרך העיר, לכיוון עמישב דרך השוק).
קווי פ"ת-ת"א לא צריכים להיות תגבור לקווים עירוניים
166 הוא קו שעומד בפני עצמו והמסלול שלו טוב בשני הכיוונים. הוא לא צריך לתגבר את 99.
אם 99 צריך תגבור - צריך לתגבר את 99 עצמו, אבל ל-99 ו-97 יש מסלול ארוך חופף ולכן צריך להסתכל עליהם יחד.
ולגבי 50 - לא צריך לראות אותו כתגבור ל-25. גם במקרה זה, אם 25 זקוק לתגבור, צריך לתגבר את 25 עצמו.
זו טעות להסתמך על 50 כקו בין השוק ומרכז העיר לדרום העיר והתכנון שלו לא צריך להתבצע לפי זה. קו 50 צריך להיות קו מהיר יחסית בין פ"ת לת"א ובכוון ההפוך והפוטנציאל שלו להיות כזו גבוה מהפוטנציאל של קו 1.

בקטע שבין השוק למרכז העיר יש הרבה קווים עירוניים - 16, 23, 25, 97, 99. לא צריך להעמיס על הקטע הזה גם את קו 166 ולפגוע ביצחק שדה וטרומפלדור שבהם לא עוברים כמעט קווים עירוניים.

מה שצריך לעשות בטווח המיידי זה להחזיר את הקווים שהוצאו מהשוק אל השוק ולהעביר את קו 1 לאורלוב ולבחון בהמשך אילו שינויים נוספים צריך לעשות.
אחת המסקנות, למגינת ליבם של אנשי משרד התחבורה, תהיה כנראה שאי אפשר לבטל את קווים 50 ו-51 ומקסימום צריך לאחד אותם לקו אחד שיסע בתל אביב כמו 51 ובר"ג, ב"ב, פ"ת כמו 50, או עם שינוי שכבר הסכמנו עליו בעבר - שיסע עד הדר גנים במקום עד בית רבקה, ואז תקבל את התגבור שאתה רוצה באמצעות הקו המאוחד 50/51 במקום באמצעות 166.
לדעתי אחד המוטיבציות של משרד התחבורה להעביר את 50 ו-51 לאורלוב הייתה הציפיה שבכך הביקוש לקווים הללו יפחת בצורה משמעותית ויהיה קל יותר לבטלם. הם לא ציפו ל"סערת השוק" שתתעורר בעקבות סגירת רחוב הברון הירש לכלי רכב פרטיים.
כעת הם יצטרכו להתרגל שלפחות עד שיהיה מערך חדש בתחבורה הציבורית העירונית בפתח תקוה (וזה לא יקרה לפני ישום המכרז החדש שעוד לא פורסם), קו 1 וקו המבוסס על 50/51 יצטרכו להתקיים יחד.
אם הם רוצים לצמצם שיקצרו את 561, 571, 641, 821, 871, 921.
 

reshef

New member
סיקור כנס יום תחבורה ציבורית 2014


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.
סיקור כנס יום תחבורה ציבורית 2014

מהמטרונית בחיפה ועד הרכבת הקלה בגוש דן:
הרגעים המעניינים מכנס יום התחבורה הציבורית 2014, שהתקיים היום בסינמטק תל אביב, ביוזמת ארגון תחבורה היום ומחר.
למעבר לסיקור לחצו כאן

 

davidfainshtein

Member
מנהל
חרטא. פעם ליום הזה הייתה משמעות כלשהי.

סיקור כנס יום תחבורה ציבורית 2014

מהמטרונית בחיפה ועד הרכבת הקלה בגוש דן:
הרגעים המעניינים מכנס יום התחבורה הציבורית 2014, שהתקיים היום בסינמטק תל אביב, ביוזמת ארגון תחבורה היום ומחר.
למעבר לסיקור לחצו כאן
חרטא. פעם ליום הזה הייתה משמעות כלשהי.
היו עושים פעילות הסברתית, נסיעות חינם, היינו עושים ויזות מיוחדות של מוזיאון אגד... היו חוץ מכמה הרצאות אין כלום.
 

mauzer

New member
יש ארוחת צהריים... לא מספיק ?

חרטא. פעם ליום הזה הייתה משמעות כלשהי.
היו עושים פעילות הסברתית, נסיעות חינם, היינו עושים ויזות מיוחדות של מוזיאון אגד... היו חוץ מכמה הרצאות אין כלום.
יש ארוחת צהריים... לא מספיק ?
 

mister K

New member
שבשבילה אתה צריך לשלם מעל 200 שקל אלא אם יש לך פטרון

יש ארוחת צהריים... לא מספיק ?
שבשבילה אתה צריך לשלם מעל 200 שקל אלא אם יש לך פטרון
כל היום תח"צ הזה הוא חרטא.
שלא לדבר על כך שההרצאות שם והדיונים עוסקים בנושאים שבתוך הקונספציה בה אנשים שבויים, ולא באמת באים במטרה להפוך את התח"צ למשהו שמיש לכולם.
 

mauzer

New member


שבשבילה אתה צריך לשלם מעל 200 שקל אלא אם יש לך פטרון
כל היום תח"צ הזה הוא חרטא.
שלא לדבר על כך שההרצאות שם והדיונים עוסקים בנושאים שבתוך הקונספציה בה אנשים שבויים, ולא באמת באים במטרה להפוך את התח"צ למשהו שמיש לכולם.
 

orchilit

New member
אהבתי את התמונה הזו

סיקור כנס יום תחבורה ציבורית 2014

מהמטרונית בחיפה ועד הרכבת הקלה בגוש דן:
הרגעים המעניינים מכנס יום התחבורה הציבורית 2014, שהתקיים היום בסינמטק תל אביב, ביוזמת ארגון תחבורה היום ומחר.
למעבר לסיקור לחצו כאן
אהבתי את התמונה הזו
https://www.facebook.com/haifa247/p...8.1073741831.244742308903573/826271247417340/
בטח עדירמר ויוסף שלנו גם יאהבו מאוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה