שמעתי השבוע משפט חזק:
אם אין לך אג'נדה ,כל מי שיעבור לידך ישאיר את האג'נדה שלו עליך . (או ב"תרגום חופשי " - אם אין לך עמוד שדרה חזק , סביר להניח שתתפרק . ) קראתי עכשיו את הכתבה ( תודה למי שסידר/ה את הלינק) והבנתי משהו שתמיד ידעתי אבל זה לא היה כל כך ברור לי כמו עכשיו .. ההערכה שלי לעמיר כאדם היא גדולה מאד (ענקית) , היושר הפנימי שלו והנאמנות להוויה המקורית והאמיתית שלו מעוררי הערצה . ההכרה בו כזמר וכיוצר יוצא דופן למעשה "נחה" על הפלטפורמה הזו ומאדירה אותו פי מיליון . הלוא אי אפשר להפריד את המוסיקה של בניון ממנו, מהאדם המיוחד שהוא , ובכך כל היופי הנדיר והמושלם הזה. נדיר הבן- אדם הזה. פשוט נדיר . איזה אושר שאנחנו חיים ושהוא לידנו .ממש קרוב . שבת שלום לכולם , גלית דביר .