כתבה על STAR WARS III:

DarkMagician

New member
כתבה על STAR WARS III:

עוד כתבה על SATR WARS III, לא קראתי אותה אבל בכל זאת הנה היא, כתוב שהיא מכילה ספויילרים!!!
 

Padme Amidala

New member
../images/Emo51.gif על הכתבה והאזהרה ../images/Emo13.gif

אני בכל מקרה לא קוראת אותה אם היא מכילה ספויילרים. אני באמת מבקשת שאם מישהו ירצה לדבר עליה כאן, אז שיזהיר קודם וישים את הסימן
למי שלא רוצה לדעת- כמו שעשה DarkMagician.
 

Padme Amidala

New member
מה שמגביר בו זמנית...

את הרצון שלי לקרוא את הכתבה ואת הרצון לא לקרוא את הכתבה!!
בינתיים אני עוד לא קוראת...
 

DarkMagician

New member
בקשר לכתבה...

שששששששששששששששששששששששששששששששששששש......!!!
 
למעלה