כנס ארגון בונסאי בנווה הדסה

דשאא

New member
כנס ארגון בונסאי בנווה הדסה

שלום לחברים היום היה לי הכבוד להיות נוכח בכנס ארגון בונסאי בנווה הדסה. פשוט חויה היה מאורגן להפליא,עם סרט על אומנות הבונסאי ולקינוח נספח שגרירות יפן אשר דיבר בעברית על אומנות הבונסאי בעולם וכמה חשיבות יש להנציח אומנות זו ברחבי העולם.ההיענות להרשם לחוג היתה גבוהה והעתיד צופן בחובו פעילות מענינת. ביום זה הוצגו עצים יפים שנעשו על ידי חובבי בונסאי,ערערים,הדסים,בסגנונות הבונסאי השונים. חויה פשוט חויה היה להיות ביום זה. ההירשמות לחוג בעיצומה לפרטים ניתן לשאול בפורום זה תבורכו כל היוזמים לחוג זה
 

סן תאי

New member
כנס איגוד הבונסאי

היום התקיים כנס הייסוד של איגוד הבונסאי הישראלי. הארוע היה הצלחה גדולה בכל קנה מידה. חברים רבים נרשמו לאיגוד. נספח התרבות משגרירות יפן נכח בטקס, התלהב מהחיבור הישראלי לתרבות היפנית והבטיח לשמור על קשר ולסייע בהמשך הפעילות. אני מזמין את כל מי שלא הצליח להגיע היום להגיע למיפגשים הבאים של האיגוד, מובטחת פעילות ענפה ומושקעת לפחות ברמה של הארוע היום. הודעות בדבר המשך הפעילות תפורסמנה גם כאן בפורום. להלן צילומים ראשונים, בהמשך יגיעו עוד רבים ואיכותיים יותר.
 

סן תאי

New member
עצי בונסאי

בצילום הקודם אפשר להתרשם מחלק מתצוגת עצי הבונסאי אותם הציגו: משה אמרגי, ירון גל ואנכי (שגיא), בצילום זה אפשר לראות את תצוגת הפרה-בונסאי שהציגו בוגרי הקורסים בבונסאי שהם גם חברי הועד המייסד של האיגוד: ויקי סימון,פטי הוכמן,ססיליה סגל,צפי סורבש, מנחם מיה ועמי בן עמרם.
 

סן תאי

New member
ואם כבר ..אז הרי הם לפניכם

לכל אחד תרומה מכרעת להצלחת היום. תודה רבה לכולכם.
 
למעלה