יש לי מס דברים לומר
אדיר מילר קורעעעעעעעעעעעעע ממש כואבת לי הבטן ממנו כל פעם מחדש! אורי גם מצחיק אכן ושאלה פלוס סיפור אסי וגורי: אחד מהם החליף את קיציס פעם אחת באקדמיה נכון? אז זה שהחליף (אלוהים אם הוא לא מהצוות הזה אני מפדחת את עצמי רבות עם ידע קלוקל בסטאנדאפ) קנה אצל ידיד שלי במקדונלד'ס והוא מזה נחמד וחמודי. זהו