כנסו חשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כן אני מכירה../images/Emo3.gif

עשיתי שוב ויצא לי ממש מתאים
רק חבל שהשיר שאומר עליי הכי הרבה הוא "ערומים"
 
למעלה