כניעה של אשתי לילד שלא רוצה לקחת...

אורora

New member
רופא מנוסה

בד"כ יכול לראות ממצב הגרון מה הסיכוי שזה חיידק או וירוס. זה כניראה ניראה אחרת. הרופא שלנו מספר פעמים נתן אנטיביוטיקה ונשטח במקביל, ב 200% מהמקרים הוא צדק
 

טלטל11

New member
אחרי שאותנו הלעיטו באנטיביוטיקה

אני פשוט לא נותנת לפני בדיקת דם. דקירה קטנה באצבע, תוצאות כבר בצהריים. ואז בוודאות יודעים אם זה חיידקי או ויראלי.
 
גדילה של חיידק לוקחת סביבות 3 ימים

לכן כמה שעות לא רלוונטיות לאיבחון- לפי מיטב ידיעותי. וכמובן שאינני רופא- פשוט המתנתי הרבה פעמים לתרביות...
 

Kalla

New member
רופא כזה לא פועל ע"פ הנהלים.

כל הרופאים שאני עובדת איתם שולחים קודם למשטח. יתר על כן, אם את לא סומכת על הרופא, תקני בדיקה ביתית לגילוי סטרפטוקוקוס בכל בית מרקחת ללא מרשם ותבואי לרופא כבר עם התוצאות (או תחליפי רופא).
 

mevav1

New member
למזלי,בתי וגם הגדולים שלי אוהבים

תרופות ומזלי ומזלם הוא שידעתי תמיד איך לגרום להם לקחת את אותה התרופה גם אם לא רצו או שזה היה מגעיל להם. לכן,אם תעשו כמו שאני עושה ותראו לילד שזה טעים ולאלתר תסבירו לו שזה לבריאותו,אני חושבת שהוא יסכים לכך. כמובן שעידוד זה דבר מאוד חשוב ועל כל לקיחת תרופה,אם יקבל מחיאות כפיים,זה יעזור לכם מאוד כי הוא ירצה לרצותכם. מעבר לכך,אם הייתה לבתי דלקת עיניים ואני צריכה לשים לה משחה והיא לא רוצה,אנסה לדבר איתה על לבה,היה ולא רצתה,אנסה בלילה ואם צריך גם ביוםן ושוב היא לא מוכנה,אתן לה בכוח כי ישנם דברים שהם לא מודעים לחשיבות הדברים וההתנגדות שלהם מיותרת ואם מילים טובות ומשכנעות לא עוזרות אז אין ברירה אלא בכוח. אבל כאמור,אני כמעט ולא השתמשתי בכוח כי בתי סומכת עליי ומאימנה לי ולכן אני חושבת שאם בנך לא יחוש צורך להתנגד על כל צעד ושעל,הוא גם יסכים לקחת ללא בעיות.
 
דרך נוספת אני מערבבת את

התרופה במיץ פטל והיא שותה ככה את כל הכמות. כן גם היא מסרבת, אחרי שאנחנו מסבירים יפה שהחיידקים לא יעזבו אותה וגם יביאו חברים ויכאב יותר היא משתכנעת ולוקחת. דרך אגב אחרי התרופה, היא מיד מקבלת משהו שהיא מאד אוהבת ושאנחנו מכינים מראש: פרוסת עוגה, ארטיק, ממתק או חצי פרוסה עם ממרח שאוהבת.
 
טוב..היום היה היום האחרון ( 6 ימים)

והוא לקח את התרופה ללא בעיות ( במיוחד שאמרנו לו שזאת הפעם האחרונה ) הבעיה שבני מאוד בררן גם באוכל ( למשל הוא אוהב רק גמדים במוצרי חלב .. אפילו שוקו או חלב הוא לא שותה ובמקום זה הוא שותה מיץ ענבים...) ובמעדונית, שבה שהוא נמצא אחרי הלימודים, הוא לא אוכל כמעט כלום כי שום דבר לא מוצא חן בעיניו.... מזל שהוא אוהב ואוכל "כריות" לארוחת הבוקר . ולמרות זאת הוא נראה טוב מאד... תודה לכולם
 
נראה טוב מאוד? הכוונה לא רזה?

לא פלא, נשמע שהוא חי על סוכר. מה עם חלבונים, פחממות וויטמינים? הוא אוכל?
 
מבנה גוף רגיל. אוכל ביצה...

מקושקשת וואהב לאכול גמדים . למעשה אלו הדברים היחידים של מאכלים מרובי חלבונים. חוץ מזה פיצה, פסטה, ו"כריות" וכדומה ששם יש ויטמנים. ... והרבה פיתה עם שוקולד. סך הכל הוא פעיל ומשטתף בחוגים כמו כדורגל ואמנויות לחימה.
 

פלגיה

New member
זאת נראית לי בעיה חמורה יותר

מבעיית התרופה. "בררן במאכלים" ואוכל רק פחמימות וסוכרים לא נשמע לי דבר בריא בכלל.
 
מותר לדבר בכנות?

נראה לי שנכנסת למלחמת אגו עם הילד. טוב לא יצא מזה לאף אחד. האם מישהו מכם ניסה להסביר לו מדוע חשוב כ"כ שיקח את התרופה? הם הרבה יותר חכמים ממה שנראה לפעמים והיגיון יכול לפעול לא רע. אם לא- עונש הוא לא לענין לדעתי. אני לא חושב שצריך לתת אפשרויות להתחמק- אבל לסגור אותו באמבטיה לא רק שלא קשור אלא גם באמת עלול להחשב במקרים מסויימים בסוג של התעללות. לא בטוח שאני יכול לתת לך עיצה כלשהיא- הקטנה שלי מקבל תרופה כמו תינוקת- כי היא באמת תינוקת (שנה וחצי)- והגדולה מקבלת באמצעות הסברים. כשאישתי מרימה ידיים אני יושב אצלה ומנסה להסביר. פעם השתמשנו באפשרות שאם היא לא תיקח ניסע לבי"ח כדי שהאחות שם תעזור לנו לתת לה ואולי יאשפזו אותה - וזה עבד... תהיו בריאים ובהצלחה...
 
לא נכנסתי לכל מלחמה איתו...

הוא מאד חכם לגילו ויודע איפה אני לא מרשה לו ואיפה כן. אחרי שעה כאילו לא היה דבר .... סך הכל בזה שאני אומר לו ללכת לאמבטיה אני לא מפעיל עליו משהו שהוא מתנגד לו. כמו שכתבתי למעלה , מרצונו הוא הולך לאמבטיה כך שאפילו דלת פתוחה לא מזיזה לו והוא כעיקרון בגלל הטעם/ריח לא לוקח אלא רק בשיכנועים/איומים. הוא אפילו נרדם באמבטיה פעם בלי להזיז לו הרבה. זה גם משאיר אותי אדיש בזה שאני לא לוחץ עליו יותר מדיי אלא רק מנסה את השיטה " הזמן יעשה את שלו" עד שיראה שמשעמם לו שם כאשר הוא יכול באותו הזמן לשחק במחשב. הרבה פעמים הוא מחליט לצאת להיכנס למטבח ולנסות שוב לקחת ( עם מיץ הענבים ) אבל ברוב המקרים הוא בסוף לא לקח וחזר לחדר האמבטיה. הוא יודע למה צריך לקחת את התרופה, הסברנו לו הרבה פעמים. זה לא עוזר.
 
אפשר אולי לומר לו

ש"ילדים חולים לא משחקים במחשב" או "ילדים חולים לא הולכים לחוגים ונפגששים עם חברים". או הוא יבין שאי לקיחת התרופה תפגע בהנאה היומיומית שלו- אולי זה ישתנה? תשמע- הרבה פעמים "אנחנו" יודעים מה טוב לילדים שלנו אבל הילדים שלנו לא נשמעים לנו. איך גורמים להם לעשות- אם בכלל- זה "קסם" ההורות. יש הורים באמת קוסמים שמצליחים בטוב לעשות דברים- ויש הורים שרק ברע. ויש את הרוב, רובינו, באמצע. לא הייתי מוותר על האנטיביוטיקה, אבל עדיין- לא הייתי שולח אותו לאמבטיה ולו בגלל שאין קשר בין אחד לשני וחשוב לשמור על קשר והגיון- לדעתי. בכל אופן- שמח שהוא לקח את כל המנות ושזה מאחוריכם. וברוך המצטרף לפורום?
 

falou

New member
אסטרטגית אתה צודק

את התרופה חייבים לקחת, כך או אחרת. טקטית הפסדת בקרב, כי אסור להפוך התמודדיות כאלו לקרבות התשה, מלחמות צריך לנצח בזבנג וגמרנו. החלטת (ולדעתי בצדק) שבמקרה הזה אתה לוקח אחריות על גופו - אז תיקח אותו לקופת חולים ושיקבל פעם אחת זריקה. וגמרנו.
 

1שילגיה

New member
לא לוותר, אבל לפתוח אופציות ../images/Emo184.gif

הכוונה היא לתת לילד לחזור בו מבלי שיחוש שהוא נכנע לך. הייתי אצל חברים ושם גם הילד לא רצה לעשות משהו הכרחי, אז האמא שאלה אותו (במקוריות) האם הוא רוצה שהחתול ישמע בקול אמא? הילד שלא רצה להרגיש שהוא נכנע מיד הסכים והאמא לקחה את תחפושת החתול מפורים והלבישה לילד ואז "כאילו" שהחתול ביצע את המשימה ולא הילד. אני לא יודעת כמה זה רלוונטי ויש עוד המון דוגמאות מקוריות לכך שהילד לא רוצה להכנע ומצד שני לא רוצים להתעקש מדי.
 
למעלה