כניסה למושכר

מצב
הנושא נעול.

אמא5

New member
כניסה למושכר

כניסה למושכר
שלום רב שאלתי היא כדלהלן : חייתי שנה בשכירות ועזבתי את הנכס חודש לפני סיום החוזה ושילמתי את השכירות עד סוף מועד השכירות.בעל הנכס ביקש ממני להראות את הנכס לקונים פוטנציאלים ובחוזה ביננו אכן כתוב שבתיאום ראש איתי אכן הדבר יתבצע במהלך החודש שבו עזבתי את הנכס בעל הנכס נכנס לדירה להראות אותה ללא תיאום איתי מראש וכמובן ללא אישורי. האם ישנה עילה לתביעה ? תודה מראש על תשובתכם.
 
תשובה

כניסה למושכר
שלום רב שאלתי היא כדלהלן : חייתי שנה בשכירות ועזבתי את הנכס חודש לפני סיום החוזה ושילמתי את השכירות עד סוף מועד השכירות.בעל הנכס ביקש ממני להראות את הנכס לקונים פוטנציאלים ובחוזה ביננו אכן כתוב שבתיאום ראש איתי אכן הדבר יתבצע במהלך החודש שבו עזבתי את הנכס בעל הנכס נכנס לדירה להראות אותה ללא תיאום איתי מראש וכמובן ללא אישורי. האם ישנה עילה לתביעה ? תודה מראש על תשובתכם.
תשובה
לא שייך לפורום ולגוף הענין אלה זוטי דברים ואין עילת תביעה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה