כמעט
טוב אז החלטתי להיות קצת פחות ספונטנית ובאמת לנסות להיכנס לחלום צלול בווילד
.. קרו לי כבר 2 פעמים משוגעות שהייתי עדה לכל תהליך ההרדמות שלי..התחושה הפיזית המגניבה והמעצבנת .. והמחשבות-דמיונות לתוך צבעים ומלא עיינים של חיות(?)
זאת לא חוויה מפחידה בשבילי, אבל כן יש לחץ.. וגם שאלה האם להפר את המצב ההזוי ולצאת מזה-להתעורר..
בשתי הפעמים נשארתי מסורה לכל ההתרחשות אבל לא הצלחתי להיכנס לחלום ולהישאר במודעות.. בפעם השנייה גם ממש דיימנתי את זירת החלום והכול וניסיתי ממש לחזור אליו כל פעם שאיבדתי קצת את עצמי לתוך דמיונות\חלומות\התרחשויות אחרות... אבל איבדתי את זה גם.
אשמח לקבל טיפים מה עושים בשלב הזה- שבין לבין...איך באמת נכנסים לחלןם
חג מהמם
דבאני
טוב אז החלטתי להיות קצת פחות ספונטנית ובאמת לנסות להיכנס לחלום צלול בווילד
.. קרו לי כבר 2 פעמים משוגעות שהייתי עדה לכל תהליך ההרדמות שלי..התחושה הפיזית המגניבה והמעצבנת .. והמחשבות-דמיונות לתוך צבעים ומלא עיינים של חיות(?)
זאת לא חוויה מפחידה בשבילי, אבל כן יש לחץ.. וגם שאלה האם להפר את המצב ההזוי ולצאת מזה-להתעורר..
בשתי הפעמים נשארתי מסורה לכל ההתרחשות אבל לא הצלחתי להיכנס לחלום ולהישאר במודעות.. בפעם השנייה גם ממש דיימנתי את זירת החלום והכול וניסיתי ממש לחזור אליו כל פעם שאיבדתי קצת את עצמי לתוך דמיונות\חלומות\התרחשויות אחרות... אבל איבדתי את זה גם.
אשמח לקבל טיפים מה עושים בשלב הזה- שבין לבין...איך באמת נכנסים לחלןם
חג מהמם
דבאני