כמעט

Devani

New member
כמעט

טוב אז החלטתי להיות קצת פחות ספונטנית ובאמת לנסות להיכנס לחלום צלול בווילד
.. קרו לי כבר 2 פעמים משוגעות שהייתי עדה לכל תהליך ההרדמות שלי..התחושה הפיזית המגניבה והמעצבנת .. והמחשבות-דמיונות לתוך צבעים ומלא עיינים של חיות(?)
זאת לא חוויה מפחידה בשבילי, אבל כן יש לחץ.. וגם שאלה האם להפר את המצב ההזוי ולצאת מזה-להתעורר..
בשתי הפעמים נשארתי מסורה לכל ההתרחשות אבל לא הצלחתי להיכנס לחלום ולהישאר במודעות.. בפעם השנייה גם ממש דיימנתי את זירת החלום והכול וניסיתי ממש לחזור אליו כל פעם שאיבדתי קצת את עצמי לתוך דמיונות\חלומות\התרחשויות אחרות... אבל איבדתי את זה גם.

אשמח לקבל טיפים מה עושים בשלב הזה- שבין לבין...איך באמת נכנסים לחלןם

חג מהמם
דבאני
 

אל על2

New member
היי דבאני

לנסות wild באמת מצריך ריכוז!
זה נהדר שהצלחת להגיע לחלקים האלו
אני הצלחתי wild רק פעם אחת.. חח
אני ממליץ לך לא לנסות להתעורר מהשיתוק לא משנה כמה
הזוי השיתוק שאת נמצאת בו אולי את בסוף תצליחי :)

בקשר למעברים שבין לבין:
אולי תנסי לדמיין דברים שמעניינים אותך בסצנת החלום?
למשל אם את אוהבת ספורט את יכולה לדמיין שאת רצה במסלול ריצה
לכן את מתמקדת בסצנת החלום ואת לא גולשת לדמיונות אחרים
(גם המיקוד עוזר לא לאבד מודעות)

בקשר לאיבוד המודעות: (אם את בכל זאת מאבדת אותה)
כדי להשאיר את המודעות את צריכה פשוט לחשוב בצורה מתמטית
(לספור,לפתור בעיות במתמטיקה) כדי שהחלק הלוגי במוח שלך ישאר 'ער'
ואז כשאת מרגישה שאת מוכנה תדמייני את סצנת החלום

דרך אגב את יכולה גם לא לדמיין סצנת חלום (החלום פשוט ייבנה מולך כשאת בתוכו ואז את פשוט יכולה להיכנס אליו)

בהצלחה! :)
 
למעלה